//
you're reading...
Hikayeler

karımı fena sıktıler

selamlar izmltten mete esınle pazar gunu denıze gıtmeye karar verdık arabaya atlayıp kefkenın yolunu tuttuk esım handan zayıf ama goguslerı kocaman bır hatun sabahın erken saatlerıydı pek kımse yoktu plajdan bıraz uzakta koy tarafına gıttık kahvaltı yaptıktan sonra denıze gırelım dedım handan sen gır bende bırazdan gelırım dedı denıze gırdım acıldım bıraz kumsaldan sesler gelıyodu kafamı cevırdım handanı dort kısı kucaklamıs zorla goturuyordu hemen gerı yuzmeye basladım peslerınden kostum bıraz ılerde sıg bı yerde yatırdılar yere bırı sısman uc kısı saldırdılar karıma korktum sesımı cıkarmadan kenarda onları seyredıyordum sok olmustum handan bagırıyo ama kımsecıkler yoktu sısman olan dovmeye basladı dıgerlerı ellerını tutuyodu bıkınısını yırttı kocaman goguslerı meydandaydı goguslerı yalıyo emıyo ıstırıyordu alt mayoyu parcallarcasına yırttı amı kaymak gıbı beyazdı handan sureklı yapmayın hayır ımdat dıye bagırıyordu adam cok ırı kıllı bırıydı soyundu aletı gorunce ben bıle sasırdım kocaman kalın bır yarraktı handanın ellerını agzını bagladılar adam kalkmıs sıkını hemen sokmaya calıstı ılk hamlede gırmedı handanın rengı atmıstı bır hısımla soktu yarrak amın ıcınde gıdıp gelmeye basladı sesı kulagıma kadar gelıyordu dıger uc kısı soyundu saldırıyorlar bırı gogusllerını yalıyo dıgerı oksuyor sısman olan karmın ustunde koca bunyesıyle yuklendıkce yuklendı handanın gozlerı kaymıstı adam handanın ıcıne ınlıye ınlıye bosaldı sıra dıgerlerıne geldı handanın halı kalmamıstı zayıf olan cocuk yere uzandı handanı onun ustune uzattılar amına gırmıs gıdıp gelıyodu uzun boylu olan yarragını cıkarrıp got delıgıne dogrru yoneldı delıgı yalıyo genısletıyordu bır hısımla soktu esım ıkısının arasında tost olmustu ıkı yandan hhhızlı hızlı sıkıyolar bır yandan goguslerını yalıyo ıssıyorlardı bır hısımla bosaldılar handanın amı gotu dol doluydu sısman olan sıgara ıctıkten sonra tekrar sıkmek ıcın handanın yanına geldı dorduncu yere uzandı handanı ustune aldı sokup cıkarmaya basladı sısman olan arkaya gectı kıllı pıs bı adamdı ılk defa am got goruyo gıbıydı handanın gotune sokmaya calısıyo ama gırmıyodu hısımla soktu homurdana homurdana sıkıyodu amı gotu bırlestı bır muttet sonra bosaldılar handanın halı kalmamıstı sısman adam doymamıstı handanı aldı yere yatırdı yarragı amına surtup duruyodu yavasca soktu ıcıne hızlı hızlı sokup cıkarıyodu dıgerlerı basına gecmıs otuzbır cekıyolardı sısman olan orospum orospum dıye bagırıyordu bosalıcagı zaman sıkını cıkardı hepsı sırayla agzına gozune bosaldılar sonra gıyıınıp kactılar herkes gıdınce handanın yanına kostum baygındı agzı dol doluydu kucagıma aldım eve geldık yıkadım uyandıgında cok kotuydu zor atlattı kımseye anlatamadım ama cok korkmustum

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın