//
you're reading...
Hikayeler

Sınıf arkadaşım

ben istanbulda oturan bir 16 yaşında gencim lise 1 gidiyorum okulun ilk günü bir kız arkadaşımdan çık hoşlandım ve çıkma teklifi ettim derken biz beraber oturmaya başladık ve benim aklımda öle bişey yoktu ama o galiba azmıştı bacağını bacağımın altına koyyyordu tesefüslerde kucağıma oturuyordu.Bir gün beni ewe çağırıdı çok seksi giyinmişti eteğini yavaş yavaş kaldırmaya başlıyordu ve beni odasında bişey göstericeğini söyleyip seslendiğinde gelmemi istedi gittim ve çırıl çıplak seninle yatmak istiyorum dedi ve soyunduk.müthiş bir zevkle amına amına soktum ve müthiş bir fiziği wardı sorduğumda ilk defa yattığını söyledi zaten amından belliydi.sonra biz 2 saate kadar seviştik dudaklarım şişmişti artık benim sikim ölü gibiydi duşa girmemizi söyledi her tarafı döl olmuştu onu bir güzel yıkadım yıkarken bile sex istiyordu kucağıma otutturup yıkadım ve odaya geçtik ve sabaha kadar sikim onun amında uyuduk ailesi yurtdışındaydı ve gelmezler dedi ve hergün böle devam ettik sonunda hamile oldu ve çocuğu aldırdık şuanda bu sözleri bile birlikte yazıyoruz ve aynı zamanda ….

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

