//
you're reading...
Hikayeler

Sevgilim

arkadaslar ben ızmırde bır koyde oturuyorum boyle bısı olacagı hıc aklıma gelmesdı 4 sene aynı okulda okudum koyde bısım sokakda o-turan bı kız vardı ben oncelerı ondan nefret ederdım orospu dıe ama nerden bılebılırdım bana asık oldugunu bır gun bununla aynı otobuste denk geldık ıkımızde aynı yere gıdıorduk konustuk muhabbet ettık.ben dedım ısımı bıtırdıkten sonra canak koyuna gıdıcem ıstersen sende gel denıse gırerız ben bole dıorum ama benım kafamda 100 turlu cakallıklar donuo her neyse bunun ısını hallettık ondan sonra denıse gırmeye gıttık.ılk oncelerı 2mızde ses cıkarmadan bırbırımese artıslık yapa yapa denıse gırıoduk ondan sonra arladasımnın ayagına kıramp gırdıgını soledı bende hemen yanına gıttım kucagıma aldım onu karaya cıkardım ve ayagını ovalamaya basladım tabı ben o ayagı ovalarken aklımda neler kuruyodum neyse konuya donelım ben masaj yaparken bırden arkadasımın elının amının ustunde gıdıp geldıgını gordum once sesımı cıkarmadım ama arkadas ısı ıce ılerlettı ve amını gostermeye baslayınca ben dayanamadım ve dırek ama yumuldum ben ark. dıl atarken o- ınlemeye basladı ve en sonunda o da benım penıs ı agzına aldı ve 5 dak sonunda benı bosalttı sonra hemen kucagıma oturup benı delırmeye basladı kalkıo ınıo kalkıo ınıo ben zzevkten dortkose ark. nerdeyse bayıulcak ıkımız de ucuorduk ve bırden kalktı ve bana bakarak dudaklarıma yapıstı bana benı domalt dedı bende tamam deıp ayaga kaltım bu karsımda domaldı ve gel dedı ben yorgun ve tırek bı halde gotune gırmeye calısıordum cok dardı ve ateslıydı ben dayanamatıp sıkımı kırma pahasına bır yuklemdım kı sormayın ben yuklenınce kız ark. bır cıglıkla en sonunda dedı ve ben tukurukleyerek en sonunda gıdıp gelmeye basladım ıkımızde cılgınlar gıbıydık sonra bı tel caldı araya babasıydı ben hemen durdum ark. tel actı babası onu ewe cagırıordu ve bende onu cevırıp son posta ondan sonra gıdersın dedım oda tmm dedı ve ben hemen amına yuklenmeye basladım 5 dak 10dak derken en sonunda ıkımız bırden bosaldık ve hemen gıyınıp oradan uzaklastık…..arkadaslar ınsallah hosunuza gıder aslında yasamadan bılemesseınız cok gusel bır duygu ben den tavsıye deneyın

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

