//
you're reading...
Genel

ON NUMARA GAMZE VE BEN

ON NUMARA GAMZE VE BEN:) Merhaba arkadaslar ismim serkan istanbuldan yazıyorum benim hikayem liseyi bitirdikten sonraki yazdan kalma:) hikaye istanbul bahcelievler şirinevler mah.şehityarbay cesur cad.e…. apt gecti:) Liseyi bitirdikten sonra babamın iş yerine ben bakacaktım öle konusuyoduk hep ailemle ,malum lise bitince babam ailemin diğer fertleriyle beraber tatile gitti bi ay gelmiyeceklerini belirttiler.bizim o arada karsı binada cok sıkı oldugumuz gidip geldiğimiz komsumuz vardı.tabi ailelerimiz biraz muhafazakar oldugu için fazla içli dıslı olamıyoduk.erkekler erkekelerle kadınlar kadınlarla otururdu.bu komsumun gamze adında bi tanede 10 numara kızları vardı.gamze benden bir yas büyüktü ama okumamıstı.herneyse tanıtma faslını gecelimde konuya girelim.Ailem giderken anahtaların birinide bunlara vermişti öğlen gelip çiçeklere su vermek için masallah bizim ev biraz ciçek bahcesiydide:) neyse bu gamze hafta içi gelip gidiyo eve tabi saolsun ben evi sabah dagınık bırakıyodum bu gelip arkamdan temizliyomus.Ben pazar günleri çalısmıyodum bu gamze ve ailesi benim calısmadıgımıda biliyodu pazar günü gelmiyordu.Bunlar bi pazar günü sabah erkenden pikniğe gitmişler malum bizim gamze gitmemiş.ben cumartesi gecesi baya bi gec yattım anahtarıda içerden kitlemeyi unutmusum.Bu gamze gelip saat 10 da falan gelip kapıyı actı tabi ben anladım onun geldiğini ama uyumus numarası yaptım.üzerimdede yaz oldugu için sadece sort var altımda,gamze beni yatakta görünce sasırırcasına aa bu gitmemişmi diye mırıldandı.Bende yeni uyanıyormuscasına bunu görüp sasırmıs numarası yaptım hayırdır ne işin var dedim bu da bana asıl senin ne işin var dedi,bende bugün pazar calısmıyom dedim.neyse bu cicekleri yine sulamaya basladı bende elimde kumandayla tv yi actım.bu bizim gamze meger o an cicek sulamıyo elinde bidon öle oturmus balkonda:) zaman kazanmak için bekliyo:) tabi ben elimi yıkadım mutfaga gectim cay demlemek için o aradada üstüm hala uygunsuz bu bana sen hep bölemi gezersin evin içinde dedi bende ne varki halimde dedim.Buna kahvaltı yaptınmı dedim yapmadım dedi bende beraber yapalım deyip sofrayı kurmaya basladım tabi bu hala ciçekleri suluyo:) neyse kahvaltıyı yaptık tabi o arada ben onu o beni dikizliyo bölece kahvaltı faslını bitirdik:) Bizim gamze ben odayı temizliyeyim dedi bende banyoya girecem dedim cıkarsan pencereleri kapat öle git dedim tamam dedi.tabi ben banyoya girmişim bunu düşünüyom nasıl sikebilirim diye,sikilmiyecek gibide değilki on numara kız 18 yasında olmasına ragmen 25 likten farkı yok.dik gögüsler o biçim kalcalar aysun kayacı gibi dudaklar:) allah her seyi özenmiş yaratmıs kızda.gamze bezi yıkamak için benden izin isteyip banyoya girdi o arada kabini tam kapatmamısım bu beni ve benim aleti gördü:) bana sende utanma yokmu diye zarf atıyo bende ona bakmıyarak yok demekki dedim neyse dusu aldım bu hala evde oyalanıyo.odaya girdim üstümü kuruluyom bu da yan odada.esofmanlarımı giydim bende yan odaya gectim sizinkiler seni merak etmesin dedim bu onlar pikniğe gitti dedi bende bastan desene dedim.o bana ne demek istiyosun falan gibi imalı imalı baktı.oturuyoruz bi ara o zaman show tv de banu alkanın sarısın bomba diye bi filmi vardı galiba biraz acık secik bi filmdi ben buna hoslanmıyosan değiştiriyim dedim yok dedi kalsın baska kanallardada bi sey yok dedi.biraz samimi olduktan sonra buna erkek arkadasın varmı dedim dısarı cıktıgımmı varki erkek arkadasım olsun dedi bende güldüm.o bana sana sormaya gerek yok her gün biriylesindir gibi laf etti bende yok dedim iki tane oldu hergün beraberim sadece dedim:) Benim alet artık dimdik olmustu kız da gözünü benim aletten alamıyo ben kalktım direk yanına oturdum artık dayanacak güç ve potansiyel kalmamıstı.Gamze ne var dedi neden yanıma oturdun dedi bende demekki bi nedeni varki oturuyom sence ne olabilir dedim.bu da bana yaklasarak beni elde atme arzusu olabilirmi dedi ,bende cok zekisin lep demeden leblebiyi anlıyon dedim.Direk zaten bu konusmayı yaparken dudak dudaga gelmişiz öle bi atasli öpüşüyoki bu dudagımı hiç birakmaz aksama kadar sadece öpüşür diye korkmaya basladım.o arada ben bunun tişörtünün altından elimi yavasca memelerine dogru uzattım buda yavascaya ayaga kalkarak benim esofmanın fermuarını indirdi bi iki dakka soyunma faslaından sonra bizimkilerin yataga dıgru gectik hızlı bi şekilde nevresimi kaldırdık bunu yataga yatırarak daha yeni kıllarını tırasladıgı amını yalamaya basladım tabi bu hadi lütfen fazla bekleme sik diye inliyo bende acele yok hele bi kıvamına gelsin diye mırıldanıyom.nese amını yaladıktan sonra üst tarafa gectim boynundan asagı dogru yavasca sörf yapıyom:) bu tabi hadi diyo baska bi sey demiyo bende yavasca benim iğneyi batırdım tabi bu güzel bi çıglık attı genişleyince amı ben gel git yapmaya basaladım ama bu inliyo daha sert daha sert diyo bende hızlanıyom bi on dakkalık sevişmeden sonra ben bosaldım tabi döllerle kanlar birbirine karısmıs:) neyse yatakta oturuyoz bana bittimi diye soruyo hayır dedim daha arkadan var dedim o nasıl olacak dedi sabredersen öğrenirsin dedim .aradan bi müddet gectikten sonra banyodan bi krem aldım bunun göt deliğine emdire emdire sürdüm sonrada benim yarraga sürdüm yavasca ilerlemeye basladım bu bi inledi apartmanda duymuyan kalmadıgına eminim sonra arkadanda işi bitirince sevişme falan bitirdik saat 2 falan olmustu.bi cay molası verdik tabi bunun her tarafı titriyo hala🙂 neyse cayları içtik müzik falan dedik tekrar yataga dogru yöneldik iki posta daha attıktan sonra bu da bitti bende bittim:) iş bitince sırayla dus aldık normal oturduk sonra aksam oluncada evine gitti.ondan sonra bi kac defa daha bunları tekrarladık.bizimkilerde tatilden geldi o ara.bizim gamzeyide istediler kız evlendi şimdi aradan yıllar gecti bu evlenmiş iki çocugu var ama nerde oturdugunu bilmiyom çünkü artık onlarda tasındı bizde tasındık.hem nerde oldugunu bilsemde ne olacakki:) Baska hikayelerimde var dükkanın ordaki evli kömsuyla ama onu baska sefere.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

