//
you're reading...
Hikayeler

O ve Ben

mrb 21 yaşımda istda beşiktaş başımdan gecen bir olayı anlatım..bir misafirlige gittik akrabamızdı.herkes konuşuyordu benimde canım sıkılıyordu.evin sahibi bayan anladı sıkıldıgımı odaya gec olum istersen bilgisayar var kızımda orda oturursunuz dedi.olur dedim ben gectim odaya kızını tanıyordum.sarışın yeşil gözlü 20 yaşlarında genelde düyünlerde felan görürdüm.yaklaşık bir saat konuştuk bundan su getirmesini istedim suyu getirdi evde kimse yok dedi herkes yan tafartaki dayımlara gitmişler ordada hasta var onun ziyaretine dedi…ne güzel dedim ikimiz tek dedim.sonra beni oturdugu cekyata cagırdı gelsene burda otur dedi olur dedim.oturmamla dudugıma yapışması bir oldu.bende dururmuyum eteginin altından daldırdım amına aaah dur yapma dedi sen kendini bana bırak dedim.başladım amını yalamaya yaladıkca zevkten dört köşe oluyordu..dur bak boşalcam diyince tamam dedim bende onu istiyor boşal dedim…aradan 2 dk gecmedi musluk gibi boşaldı hemen sildim amını amına sokucaktımki barikerim dedi yapma diyince bende boşalmam lazım dedim.arkadan sok dedi.tamam dedim döndü arkasını daracık göt girmiyor zorla zorla soktum ama kız eriyip gidiyordu zevkten..bende boşaldım temizlendi yerleri temizledi sonra gel otur dedim soluklan öldüm öldüm dirildim dedi..bitmedi daha dedim ne diyon amdan vermem deyince vermessin ama ellettirisin dedim başladım bu sefer hen dudaktan öpmeye bir elimde amının içinde karıştırıyorum zevkten bayılıyordu 10 dk kadar amını okşayım yaladım…sonra tamam dedi annemler gelirdedi.bıraktık daha ondan sonra bir kere dışarda buluştuk onda bişe yapamadık arkadaş olduk artık evlerine gitmiyorlar bizimkiler ama gitmelerini 4 gözle bekliyom

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

