//
you're reading...
Genel

kulübede sex

mrb ben 18 yasında bir gencim. tabi gencliğin verdiği o ateş hiç kesilmeden devam ediyordu.neyse hikayemize dönelim. ben 16 yasındayken herzamanki gibi okula gidip geliyordum. yine birgün okula gittim. dersimiz biyolojiydi. ozaman lar dersde kızlarla erkeklerin cinsel organlarından bahsedilen bir konu wardı.neyse dersde hoca başladı anlatmaya ben de tabi hoca anlatırken yerimde duramıyodum. karsımda duygu adında bi kız arkadaş oturuyodu.ben bi yandan hocayı dinleyip bi yandanda kıza bakarak düşüncelere dalıyordum.neyse tenefüs zili çaldı tenefüsde kız yanıma gelerek -dersde bana niye bakım duruyodun dedi -bende tabi utangaçlığımdan kıza cevap veremedim.diğer derse girdiğimizde bu seferde kız bana bakıp duruyodu.ders bitiminde kızın yanına gittim ve bana yönelttiği soruyu aynen ona yönelttim. oda bana şöyle cevap verdi. -bana ilk dersde çok güzel bakıyodun bende sana bakmak istedim dedi.neyse okul bitmişti.yanında bikaçtane kızla birlikte benim yanıma geldi benimde arkadaşlarım wardı tabi.bizi açık bi alan wardı ama derinliklere gidildikçe kimsenin göremeyeceği biyer.neyse bizi oraya çay içmeye dacet ettiler. bizde kıramadık ve gittik.çaylarımızı içdikden osnra bi arkadaş yanımızdan ayrılmışdı.ondan sonra öbürleride gitti ve biz baş başa kaldık.beni kolumdan tuttu ve sana yakınlarda bi kulübe war orada sana bişi göstercen dedi ve beni oraya götürdü. beni kulübenin içine sokdu ve bikaç soru sordu sevgilin warmı gibi gereksiz sorular.bende yok dedim ve bana bugünkü işlediğimiz dersden bahsetmeye başladı. o analttıkca benim alet sertleşiyor ve uçmaya hazır bi halde bekliyordu.sonra duygu anlattıklarından sonra git gide yanıma sokuluyordu.üzerinde kılasik okul kıyafeti wardı. benim o kıyafetteki yarı açık bacakları gördükçe içim gittikce gidiyordu.sonra beni bacaklarına bakarken gördü.eteğini gittikçe kaldırıyor ve benim gözlerime bakarak gel beni becer diyordu.o bakışlardan sonra bende dayanamadım ve kızın dudağına yapışdım oda hazırmış ki aynı tapkiyi oda bana verdi.ben kızın gömleğini çıkarırken oda benimkini çıkarıyor ve bi yandandan öpüşmeye devam ediyoduk.kızın gömleğini çıkardım ve sıra sıra herşeyini çıkardım kız üzerinde sadece südyeni ve klidoyla kaldı.onlarıda çıkardıkdan sonra kızın dudaklarını bırakıp yavaşca aşağı doğru iniyordumgöğüslerini yaladım ve sonra amına indim 5 dk falan amını yaladıkdan sonra kızda benim kini yalamaya başladı işte o andaki zevki size anlatama sonra sikimi kızın amına yavaşca soktun ve kız hiç bişi demedi.hatta arada sırada devam et diye inliyordu neyse amına sokmaya başladım ama okadar zevkliydiki size anlatama.kızın amını deldikden sonra amında yarağımla git gel yapıyodum ve en sonunda döl geldi hemen çıkardım dölümü kızın kalçalarına boşalttım benden hemen sonrada o inleye inleye zevk içine boşaldı ve sonra ikimizde giyinerek oradan çıkdık ve evlerimize gittik.sonra o kızı her gördüğümde o an gelirdi ve o olaydan sonra kızı 3 defa daha sikdim…

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

