//
you're reading...
Hikayeler

işyerinde

KIZ ARKADAŞIMLA BAŞIMDAN GEÇENLERİ ANLATACAM SİZE ONUN Bİ ÇOCUK GİYİM MAGZASI VARDI BİRDE ARKADA KENDİSİ İÇİN AYRILMIŞ BÖLÜM LAVABO FİLAN YANİ GENİŞÇE Bİ YERDİ. ONUNLA BURDA SABAH ERKEN SAATLERDE BULUŞUR SEVİŞİRDİK YİNE Bİ GÜN ONUNLA TARTIŞTIK ONUNLA AYRILMA NOKTASINA GELDİK ODA ONU ARKADAN YAPMA İSTEĞİMİ BİLDİĞİ İÇİN BUNU BAHANE EDREK Bİ MSJ ATMIŞ TLFNUMA AYNEN ŞÖYLE (AŞKIM SENİ O KADAR ARZILIYORUM KİHEP YAPMAK İSTEDİĞİN VE BENİM KARŞI ÇIKTIM ŞEYİ YAPMAK İSTİYORUM SENİ GERÇEKTEN İÇİMDE HİSSETMEK İSTİYORUM CUMARTESİ GÜNÜ GEL BU GÖTÜ PARÇALA) DİYODU BENDE BİRAZ KARARSIZ GİTTİM TABİKİ NİM.. GÖRÜNCE BİRAZ TVIR YAPTI AMA ARKA TARAFA GEÇİNCE O TAVIRDAN ESER KALMADI. ETEK GİYMİŞ BİDE ALTIN ATANGA ARKAYA GEÇER GEÇMEZ ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK. AYAKTA VE BEN AMINI OKŞAMAK İÇİN AMINA ELİMİ ATTIMDA SULANMIŞTI BİLE BELLİKİ YAŞANACAKLARIN HEYCANI KAVURMAYA BAŞLAMIŞTI.BİRAZ KLODUNUN ÜSTÜNDEN AMINI OKŞADIKTAN SONRA KLODUNU ÇIKARDIM.ODA SİKİMİ ÇIKARMIŞ OKŞUYORDU.AMININ SULARI İ CE AKMAYA BAŞLAYINCA DİZ ÇÖKÜP AMINA DİL DARBELERİ YAPMAYA BAŞLADIM. ELLERİMLEDE İRİ GÖGÜSLERİNİ OKŞUYORDUM. VE OYLE Bİ BOŞALTIM ONU BENİ ÇEKTİ BOŞALIRKEN VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK TEKRAR ÖPÜŞÜRKEN ELİMLEDE AMINI OKŞAMAYA DEVAM EDİYOR.ODA HIZLI Bİ ŞEKİLDE KALÇALARINI ELİME GÖRE RİTİM TUTARAK SALLIYORDU.BU HARAKETİ BENİ AZDIRIYODU.SONRA BEN SİKİME DOGRU BAKINCA NE İSTEDİMİ ANLAMIŞTI HEMEN DİZ ÇÖKTÜ.SİKİMİN BAŞINI AGZINA ALI VERDİ.EMMYE BAŞLADI BENDE SAÇLARINI OKŞUYORDUM. ODA GİDEREK HIZLANMAYA BAŞLADI VE HEMEN HEMEN NERDEYSE KÖKÜNE KADAR BENİM ALETİ AGZINA ALIYORDU.BOŞALMAK ÜZEREYKEN AGZINDAN ÇEKTİM.ÇÜNKÜ BOŞALMAK İSTEMİYORDUM. ONU DOMALTTIM AMINI BİRAZ OKŞADIM ARKASINDAN PARMAMI SOKTUM GÖTÜNE DELİNİ ALIŞTIRDIM.ZATEN BALIK ETLİ OLDU İÇİN FAZLA ZORLANMADAN İKİ PARMAMI SOKABİLİYORDUM. SİKİMİ SIVAZLAYIP AM SUYUYLA ISLANMIŞ GÖTÜNE YERLEŞTİRDİM.POMPALAMAYA BAŞLADIM ODA BU ESNADA BOY AYNASINDAN ONU NASIL SİKTİMİ İZLİYORDU BANA BAKARAK DUDAKLARINI ISIRIYOR BİRZ ACI BİRAZ ZEVK ARASINDA GİDİP GELİYODU.İKİMİZBERABER BOŞALDIK.ONUN AYNADAN BENİ İZLEMESİ TAHRİK ETMİŞTİ.SAÇINI TARADI FIRÇA GÖZÜME İLİŞTİ NASIL GİRİP ÇIKTINI GÖRMESİ İÇİN AYNAYA DOGRU DOMALTTIM.ÖNCE İTİRAZ ETTİ BEN SENİN GİRMENİ İSTİYORUM DEDİ.BENDE BUNU GÖRMESİNİ İSTEDİMİ SÖYLEDİM.AYRILMA AŞAMASINDA OLDUGUMUZ İÇİN FAZLA DİRENMEDİ.DOMALDI ALTTAN ARKASINDAKİ AYNAYA BAKMASINI SÖYLEDİM.YUVARLAK SAPLI SAÇ FIRÇASINI GÖTÜNE SOKTUM ÖNCE İRKİLDİ FIRÇANIN SAPI VERNİKLİ OLDU İÇİN GÖTÜNE YAPIŞIYO GİRİP ÇIKMAKTA ZORLANIYORDU.BİRAZ YAVAŞ RİTİMDE SOKUP ÇIKARMAYA BAŞLADIM.VE DELİ ALIŞTIKTAN İCE SULANDIKTANSONRA GÖTÜNE GİRİP ÇIKAN FIRÇAYI GÖRDÜKÇE AZMAYA BAŞLADI VE SOK AŞKIM SOK KÖKLEDİE BAGIRIYORDU BU ŞEKİLDE Bİ ORGAZIM DAHA YAŞARKEN O ONU KENDİME ÇEVİRDİM. YANIMIZDA DURAN SANDELYEDEN TUTMASINI İSTEDİM. FIRÇAYI ÇIKARIP İKİ PARMAGIMI DALDIRDIM.SOKUP ÇIKARMAYA BAŞLADIM.SESİ ÇIKMIYODU.ARKASINDAN ÜÇÜNÇÜ PARMAMI SOKTUM İRKİLDİ NE YAPIYOSUN DEDİ.BENDE BU KAVGALAR SENİN YÜZÜNDEN OLUYO ŞİMDİDE ACISINI ÇEK BAKALIM DEDİM.SESLENMEDİ.BENDE ZATEN İRİ VE BALIK ETLİ KALÇALARININ ARASINDAKİ GÖT DELİNE DÖRDÜNCÜ PARMAMIDA SOKTUM. ODA YETER ACIYO DİE DEBELENMEYE BAŞLADI.SIK DİŞİNİ BELKİ AKILLANIRSIN DİEREK 4 PARMAMI BİRDEN SOKUP ÇIKARMAYA BAŞLADIM.VE EPEY Bİ DEVAM ETTİM GÖTÜ İ CE AÇILMIŞTI ELİMİ ÇIKARINCA BOŞLUK KALIYO KAPANMIYODU GÖT DELİĞİ YANİ LAÇKASINI ÇIKARMIŞTIM DELİĞİNİN.EEE ERKEKLERLE FAZLA TARTIŞMAMASI GEREKTİNİ BİLMELİ.SON

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

