//
you're reading...
Genel

ilk

yeni tasınmıstım memleket niğde diye ismi duyulmamış bir yerdi üniversite okuyordum neyse evde tek kaldıgım da kafama göre takılıyordum tasındıktan bır gun sonra bır kadın geldi ve elinde bir tabak pasta börek vardı benım dıkkatımı pasta börek degil o etegın içindeki amcık ve gögüsleri cekiyodu neyse hos geldı dedı bende hosbulduk dedım ve yemek ıcın sıze bırseyler getırmıstım dedı elindekı tabagı bırakıp gıttı o nu kafama takmıstım mutlaka sıkmelıydım onu cunku benı cıldırtıyordu neyse hırsımı sonraya ayırdım hep onu bekledim aradan 1 aya yakın sure gectı ve bu rada isimi emine idi emine bir cocuk anasıydı kocası geceleri calısıyordu ve işte o gun gelmişti salak anahtarını evin içerisinde bırakmıştı kucagında cocuguyla benden yardım ıstedı tamam dedım sen ıcerı gec hava soguk cocuk üşümesin salak hemen içeri geçti ben de yalandan kapıyla ugrasırmıs gıbı yaptım ve evıme gectım bir de baktımkı eminenin bacaklar sutun gıbı hırsımı bırazdaha tutuyum dedım ve bu arada sordu ne oldu acabıldınmı dıye bende hayır kapıyı acmak biraz zor cilingir cagırdım o gelince yapar diyerek elimde tutmak istedim hautunu kalkmak istedi ben hemen cay koymustum iç bu rada cilingir gelir kapıyı yapar dedım ve kendıme ınandırdım mutfaga gittim ve elime bir bıcak aldım içeri girerek benim dediğimi yaparsan sana ve ogluna zarar vermem dedim ve korkuttum bana yalvarıyordu yapma yapma diye ama eminenin güzelliğine dayanamıyordum ve cocugunu kucagından alarak soyun dedim korkudan soyunuyordu ve bende soyunmaya basladım emınenın fiziği zahmın ettıgımdende guzeldi vucutta bır tane dahı kıl yoktu ve emıneye hemen yapıstım önce güzelce sevıstım ve hemen ardında amından sıkmek ıstedım aglıyordu ve amana kocaman yaragımı sokunca bırden cıglıkatmaya basladı biraz gidip gelmeye basladım bu arada emınede zevklenmısdı ah oh bırazdaha diye sesler cıkarıyordu karıyı amaından 15 dakıka sıktım ve sonunda bosaldım hemde amının içerisine o kadar zevk vermiştiki o bana anlatamam ama bu bana yetmedı götünden de istedim hayır dedi korktugunu ve oradan kımse yapmadıgını söyledi tabii bu benı dahada azdırdı ve emıne domalmazsan cocugunölür dedim hemen domaldı o kılsız götü dahada unutamadım o derece yanı ve sokmak istedım ama girmedi hemen krem buldum ve sikime sürmeye basladım ve hemen ardındAN götünede sürdüm ve tekrardan emineyi domalttım koca ama küçük delikli götüne zorlamaya basladım emıne kendını yırtıyordu acıdan aradan 2 dakıka gectıkten sonra alıştı ve olan üsttü bir şekilde hadı hadı dıye sayıklamaya basladı sikimi oradan cıkardım ve tekrardan amına sokmaya devam ettım 10 dakıka kadar amınadan siktım ve tam bosalma anına geldım ve bır anda benı yıttı evıne bır baktım emıne bosalıyor ben ilk defa bir kızın bosaldıgını görmüştüm o da yanı emınede ilk defa bende bosaldım dedı saat bıraz gecıyordu bırde agızına verıyım dedım ve agızında gıdıp gelmeye basladım bu karıyı bıraktım hadı gıt evıne dedım zaten kımseye söylemez diye bıraktım aradan 8 ay gectıkten sonra emıne dogurdu bır erkek cocugu oldu bıraz zaman gectıkten sonra kapı caldı actıgımda bırde baktımkı emıne karsımda sık benı dıye yalvarıyordu ıcerı aldım ve sıktım bu karıyı 4 sene siktım mezun olduktan sonra gıttım memleketıme sonradan öğrendim dogum yaptıgı cocuk benım cocugummuş bu arada emınenın kocası ıs kazası sebebıyle oldu ve emıneyı yanıma aldı ınanmazsınız ama dun sıktım bu gun sikecegım ve sunu bılın emıneyı ömrüm oldugu her sanıye sikecegim kendinize benım gıbı bırısını örnek alın ınanın pısman olmayacaksınız herkeze basarılar…

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

