//
you're reading...
Hikayeler

Halamın Kızı

ben ist de oturuyorum benim bi halamın kızı var güzelmi güzel hele o bi avuç kadar amı varya neyse ben fazla uzatmayım konuya geçim ben birgün halamın evine gittim ve evde kızdan başka kimse yoktu ve oturduk sohbet ettik ve konu sexe döndü ben ona kimseyle beraber oldunmu dedim oda hayır olmadım dedi tabi ben inanmadım liseye giden kız kız kimseyle beraber olmazmı hadi yalan söyleme dedim oda tamam oldum dedi ondan sonra bende sordum nasıldı güzelmiydi dedim oda evet çok güzeldi dedi anlat dedim ve oda anlattı anlatırken azıyordu sonra ben yavaşça yanına yaklaştım elimi omuzuna attım ve ona baktım oda bana baktı ve öpmeye başladım tabi oda bişey demiyordu sonra onu soymaya başladım ve götüne girdim önce sonra amını yaladım sonra amına soktum ama çok zevkliydi şimdide fırsat buldukça beraber oluyoruz o çok güzel umarım sizi heycanlandırmışımdır bayy

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

