//
you're reading...
Hikayeler

Aşk

selam ben mert size başımdan geçen bir olyı anlatmak istiyorum bizim ev tamirat gerktirdiğinden 1 hafta evde bulunmamamız gerekiyordu bende amcamların avine gitmeye karar verdim orda merve adındaki amcamın kızıyla uzun süre konuştuk uykusuzluğun vermiş olduğu sersemlikten olmalı ki amcamın kızının yanında küfürlü konuşmaya başladım ama olacak şeyleri ben nerden bile bilirdimki bizim merve hafiften banaa frikik veriyor bende o dada tek olduğumuzda yavaş yavaş onu soydum ilk göğüslerini okşamaya başladım ve o bana amını yalamamı emretti bnede kabul ettim ve yaladım sonra bana hadi sik dediğinde olmaz bu seferde sen yala dedim başlarda nazlandı ama genede kabul etti ve yaladı sonra o bozulmuş amına dayadım sonrada sabaha kadar sikiştik ve o günden beri her hafta sikişiyoruz

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

