//
you're reading...
Genel

ahh bee

önce herkese merhaba, ben fransadan Ayça benim ba$imdan geçen bir aniyi anlatmak istiyorum.Ben 23 yasinda 1m65 58kiloyum.Bir yaz gunuydu ve turkiyeye gitmistik ozlem bitiriyordu beni,neyse arabayla gitmistik ve turkiyeye varmistik.Turkiyeye geleli simdi 15 gun olmu$ biz köye gitmistik, evde ypamaya birsey yoktu, dedimki karsiya dedemin kardesine gideyim. Ben o sene 18 yasinda karsidada iki kuzen dedigim erkek cocuklari vardi birisi 23 yasinda adi Erol diyeri 20 yasinda Orhan diye kuzenlerim vardi.O gun oraya gittim ve televizyonun karsisina gectim, evde kimse yok birtek ben erol ve orhan vardik.önce televizyondaki programi elestiriyorduk ve muhabbet koyulasmisti ben tan TV yanindaki mutfaga gitmis yemek yapmaya basliyordum, o arada dar bir kot ve ine askili bir t-shirt giymistim.Yemegi atese koymusutum icerideki kahve fincanlarini toplamaya basliyordum ve gogusum açilmis, adeta sudyenim gorunuyordu, ve karsimda iki kuzenim oturmus seyir ediyordu.Cok utandim, mutfaga fincanlari viraktim tam o zamanda kucuk kuzenim Orhan kolumdan tutum bana : – Az odaya gel birsey gosterecem dedi. bende – Tamam dedim.önce bana cogunlukla biçak gosterdi, kolleksiyonu varmis ve dediki – Seni sikmek istiyorum, simdi bagirirsan bu bicaklardan biriyle oldururum seni dedi.Ben birsey demedim cunku tangam selale olmustu, bende de bir istek vardi.Orhan benim dudaklarima saldirdi,deli gibi opusuyoduk, t-shitumu cikartti ve boynumu yalamaya opmeye basladi, sonra kotumu cikaratam derken yirtildi ve kenara koydu.Tangami ve sudyenimi cikardi, ben cirilciplak kalmis inliyordum sik ben sik diye bagiriyordum.Once yuz ustu yattim ve yarraigini gotume sokmayi denedi, deligim cok kuçul oldugu icin krem gettirdi ve yarraina surdu, artik git gel yapmaya baslamisti 10-15 dk oyle gecti ben acimdan gidiyordum, tamam cok aciyo dedim ve yarragini aldi ve agzima soktu ben yaladikca setlesiyordu,birden agzima bosaldi ve spermin hepsini yuttum su gibi.ben yarragini yalarken o amimi yaliyordu, artik bikmistim.Sonra Yarragini amima sokmaya baskladi ve ben yerlerde tirmaniyordum. Kan akti ve ben azmistim, butun pozisyonlari denemis gibi oldum ve yattik, ben ustumu giyindim cikcam derken kotum yirtik salonun onuden gectigimde Erol abim beni cagirdi, ve gittim, dedi ki : -Bu ne hal Ayça ?! bende dedimki bisey yok falan ve birden gordumki Erol agbiminkide tas gibi olmus, beni gogusume bakiyordu,Aniden elini gogusume koyarak beni opmeye ve soymaya basladi o anada orhan geçiyordu ve yanimiza geldi, artik Erol onden Orhanda arkadan sikiyoru bende :-Sikin beni sabahlara kadar, ben sizin orospunuzum. Cok zevk vericiydi Erol gogusumu elleriyle oksuyok ben de elerimle Orhanin poposunu oksuyordum bi zaman oyle siktiler ve Orhan kucagina alarak beni sikti, artik amim patlicak diye korkuyordum, neyseki bir az sikti. Bende hemen ustumu giyinip yengemin etklerinden birini alip, yemegin atesini kapatip eve gitmistim. Hayatimda ilk ve son kez boyle sikilmisim ve cok zevkliydi,bir sene sonra anneleri cifte dugun yaparak evlendirdi ogullarini, ben ise fransadan bir turkle evlendim.hikayemi anlattiginiz ici tesekkur ederim.(Kk)

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

