//
you're reading...
Hikayeler

yengemle gizlice

biraz uzun yazdımki daha heycanlı olsun diye. ben sizlere koca götlü ve koca memeli yengemle olan hikayemi anlatıcam. ben bundan 3 yıl önce başımdan geçen olayı anlatcam bundan 6 yıl önceydi abim yengemle evlendi sonra 2 tane çocukları oldu. Ben o zamanlar 15 yaşında olduğum için yengem çocukları yanımda emziriyordu tabi bende o memeleri görünce azıyodum ben onlara her gittiğimde yengem hep dar kıyafetler ve dekolte kıyafetler giyiyodu kapalıydı ama evde açık giyiniyodu. ben tabi onun memelerini görmek için onlara çok gidiyodum. bir gün yengem beni eve çağırdı bir yere gitçekmiş çocuklar uyuyodu yanında bekle dedi bende tmm dedim ve gitti bende tabi kurnazım yengemin külotlarını ve sütyenlerine bakıyorum böyle bir kaçkere oldu günlerden bir gün sabah bizdelerdi bende işim var dedim onlara gitmek için yengemden izin aldım yengem dediki işin hemen bitermi az sonra gelicem işini çabuk bitir dedi bende tmm yengem güldü ve bende güldüm sonra gittim. yengem anlamıştı herhalde külotlarına baktığımı. sonra bir kaç gün sonra ben yengemlere gittim.yengem banyoya gircekti çocuklar uyuyodu bende tabi kurnazlık yapçam kapının deliğinden yengeme baktım yengemin o güzel amı karşımdaydı. yengem çıktığında kıyafet giymemişti. bornozuyla çıktı direk odasına gitmişti bende odasına çocuk uyandı diyerek gittim ve bir baktım yengem çırılçıplak yengem hemen saklanmaya çalıştı ama saklancak yeri yoktu boşver yenge dedim bende seni arzuluyordum dedim yengemi memelerini yalamaya başladım yengem inliyordu.amına okşamaya başladım ve sonra sikmeye başladım ve yengem inlemeye başladı bende yenge sesiz ol dedim sesler dışarıya gitçek dedim. yengem başka karşı çıkmıştı ama onu becermiştim geçekten çok güzel bir duyguydu zevkten bayılcam zannettim.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: