//
you're reading...
Hikayeler

sanalda tanıştım.

G eçen hafta internette bir bayanla tanıştım kendisi 37 yaşında evli bir bayandı o da antalyada yaşıyordu.birbirimize randevu verdik ve bir akşam üstü konyaaltında buluştuk.sahilde oturup denizin dalgalarını dinliyoruz ve muhabbetimizi ediyorduk ve artık konuşmak istemediğimi sadece dudaklarımla dudaklarından başlayıp heryerini yalamak istedigini söyledim ve kumsala yavaşca yatırdım dudaklarımla dudaklarından başlayıp yavaş yavaş aşağıya dogru yalamaya devam ediyordum.bir elim gögüsleriyle oynuyor diger elim amıyla oynuyor ve dudaklarımlada dudaklarından ısırıklar alıyordum.sonra bacakalrını ikiye ayırıp amını yalıyordum.sonra ikiye ayırdıgım bacakların birini omuzuma atıp içine dakikalarca girip çıktım.sonra domaaltıp saçlarından tutup bir ata biner gibi delilerce sert sert girip çıkıyordum .artık sahilde o rüzgarın soguklugunu hissetmiyorduk ikimizde ateşler gibi yanıyorduk.sonra ağzına boşalıp sakso çektirip bitirdim.halen o geceyi unutamadıgını bu sefer kendi evinde kendi yatagında yapmak istedigini söylüyor.bakalım pazar günü evinde görüşecegiz.heartmechanic07

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

