//
you're reading...
Hikayeler

pazar günü çattı geldi

Pazar günü bayanın evinde tekrar buluştuk antalya da hava çok yağışlıdı o gün.kapıyı açar açmaz direk dudaklarına sarıldım.deliler gibi sevişmeye başladık.üzerindeki kıyafetleri yırtarak çıkartıyordum o da benim üzerimdekilerini çıkartıyordu ama halen sevişiyorduk hiç bırakmıyorduk kendimizi şevişe sevişe yatak odasına gitmeye çalışıyorduk ama duvarlara çarpa çarpa deliler gibi sevişerek gidiyorduk.yatağın ucuna uzandırdım direk aşagıya dogru yalamaya başladım en çok bayanda am yalamasını severim zaten.direk amını yaladım belkide 1 saat boyunca amını yalamışımdır..boşala boşala bir hal oldu zaten kadınımda artık içine girmek istiyordum bacaklarını ikiye ayırdım yarağımla amının uclarına vuruyordum artık o da içime girmem için yalvarıyordu ve içine sertçe soktum ve sert sert içine girip çıkıyordum üzerinde resmen zıplıyprdum.o da elleriyle yatagın başucundaki demirlerden tutup destek alıyordu halen deliler gibi üzerinde zıplarken yatagın bir ayagı yerinde çıktı.ama biz halen deliler gibi sevişmeye devam ediyorduk artık o da üzerime çıktı ve deliler gibi zıplıyordu.onun her ohhhhhh diye çıkardığı sesinde zevkler alıyordum.onu parçalamak istiyorum üzerimden fırlatıp hemen domaltıp ve göt deliginden kremlemeden direk soktum acıdan kıvranmaya başladı bagırıyordu ama daha çok zevk alıyorduk..saatlerce seviştikten sonra duşa girdik.ve harika bir sekste banyoda yaptık.küvetin içinde suların vurmasıyla birlike 2 defa daha çok zevk aldıgımı söylüyebilirim..ayrıldıktan sonra o akşam hep mesajlara bogdu bayan en yakın zamanda yine deliler gibi sevişçegiz.. heartmechanic07

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

