//
you're reading...
Hikayeler

ORMANDA SEX

merhaba sevgili okuyucular. anlatacağım hikaye benimle segilim arasında geçen bi hikayedir. benim adım anıl (anil-777@windowslive.com) sevgilim gamze benden 1 yaş küçük 20 yaşında kısa boylu gösüslerei cok büyük değildir ama götü küçük olmasına rağmen cok şekillidir. sexte cok iyidir zevk aldığını öyle bir hissettirirki onu sikmek cok keyiflidir .

biz çift olarak lise yıllarından bu yana sevişiriz. lisede olmamız nedeniyle onun amcığıyla benim yarrağım buluşmakta zorlanıyordu bu yüzden inşaat asansör köşe başı bizim için farketmez sadece onun içine girebilmem yeterliydi

anlatacağım hikaye lisede olmuştur . biz ayrı liselerde okuyorduk ama aynı dersanede olduğumuzdan ortak arkadaşımız çoktu . bir gün okulu kırıp pikniğe gitmeye karar verdik ormanlık alana kalabalık bir grup olarak gittik . sabah olmasına rağmen biralar içilmeye başlamıştı ama benim içim kıpır kıpırdı . benim için orman bulunmaz fırsattı . arkadaşların yanında otururken gamzeyi yavaş yavaş ellemeye başladım ufak tepkiler veriyodu. altında pembe bi eşofman vardı küçük götü cok güzel görünüyodu benimki zaten kalakmış halde okul pantalonundan belli oluyodu oda elini attı biraz oynadı sadece bukadar olacağını zannediyodu. ben dolaşalım dedim zaten herkes kendi keyfindeydi . ormanda yürüyüşe cıktık biraz uzaklaştıktan sonra götüne elimi attım ilk anda irkildi. yapma gören olur dedi ama bunu asla kaçırmazdım ellemeye devam ettim sora yüzünü bana doğru çevirdim hem öpüyor hem elimle amcığını sulandırıyordum iyice zevke getirdikten sora sokmak istiyorum dedim oda nasıl dedi biraz daha dolaşıp uygun bi sote yer bulduk ben taşın üstüne oturdum fermuarımdan yarrağımı cıkardım yalamaya başladı ama cok güzel yalıyodu uzun zamandır kalkık olamanın verdiği şevkle ağzına boşaldım alışıktı ama bozuldu onu sikemedim diye bir kaç dk sonra tekrar öpüşmeye başladık benimkini öyle bir yaladıki hemen hazır duruma geldi oturur halde hiç bişey yapmadan sadece ona ayak uyduruyordum arkasını döndü ve benimkinin üzerine yavaş yavaş oturdu hem inip çıkıyor aynı zamanda inliyordu bende gatünü okşurdum artık işleri ele almanın zamanı gelmişti yüzüstü yere yatırdım bacakları acık bi halde herşeyimle içine girdim zevkten çığlıklar atıyorduk bacaklarımı beline sardı sik beni diye yalvarıyordu bir süre devam ettikten sora domattım küçük götü ve daracık amı cok daha hızlanmamı sağladı tam boşalacakken yüzünü bana çevirdim ve yüzüne boşaldım yüzü hepsi sperm olmuştu ikimizde cok değişik olmuştuk….

eğer güzel yorumlar ve arkadaşlıklar bulursam diğer hikayelerimi paylaşırım sizlerle …

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

