//
you're reading...
Hikayeler

Karımın Arkadaşıyla Olanlar

Merhaba Ben Boran
Anlatacağım olay 01 Şubat Salı günü başımdan geçti. Eşim ve ben öğretmeniz. Bir gün eşim beni aradı ve okuldan arkadaşı Özlemin eşinin 1 günlüğüne şehir dışına çıkacağını ve Özlemin akşam bizde kalacağını haber verdi. Bende Özlemi severdim. Arasıra bizde otururken kocasının ona çok kötü davrandığını evliliklerinin iyi gitmediğini ve psikolojik olarak çok kötü olduğunu anlatırdı. Bütün bunlara rağmen Özlemle ilgili aklımda kötü bir düşünce yoktu. Akşam eve gittiğimde eşim ve Özlem eve gelmişler yemek hazırlanmış beni bekliyorlardı. Eşim yanıma geldi hoşgeldin dedi ve yanak yanağa öpüştük ve o mutfağa gitti. Özlemde geldi hoşgeldin dedi elini uzattı tokalaşırken yanak yanağa öpüştük ama dudaklarını yanağımda çok hissettim ve yüzünde muzipçe bir gülümseme oluştu. Ama benim aklıma yine kötülük gelmedi. Yemeğimizi yedik çay içme faslında koltukllarda otururken Özlemle göz göze geldikçe bana farklı bakmaya başladı. Bende alıcı gözle Özleme baktım diz hizasında bir etek ve üzerinde gömlek vardı. Güzel bacakları ve iri göğüsleri vardı. Sürekli anlam veremediğim bakışmalar eşliğinde akşam oldu. Akşam yattık ama özlemin bana bakışlarına anlam veremediğim için uyuyamadım. Bu bakışlar beni biraz da azdırdı eşime yanaştım ama özlemin burada olduğunu duyabileceğini söyleyerek istemedi. Ben çok geç vakit uyuyabildim. Eşimin sabah 7 de dersi vardı. Uyurken benim ufaklığın üzerinde bir el hissettim hoşuma gitti. Eşim akşam bir şey yapamadığımız için beni boşaltıp öyle gidecek sanırım dedim ve gözlerimi açmadan keyfini çıkartmaya başladım. Birazdan penisimi sıcak ve ıslak bir yere girdi. Üzerimde bir vücut olmadığına göre penisimi ağzına aldığını anladığımda beynimden vurulmuşa döndüm. Bunun sebebi eşim iğrendiği için bana oral sex yapmazdı. Gözlerimi araladım ve özlemin çırılçıplak bir şekilde bana oral sex yaptığını gördüm. Ne yapacağımı şaşırdım. eşimin arkadaşı olması eşimin duyabilecek olması beni kalkıp bu işi bitirmeye sevkediyordu. Ancak uzun zamandır penisimin bir ağızda olmasını hissetmek de devam etme isteğimi ortaya çıkarıyordu. Tabiki penisime yenik düştüm ve devam ettim. Özlme yatağın üzerine çıktı ve penisimi hizalayarak üzerine oturdu. Amı daracıktı tamamını içeri aldığında hafif hafif inlemeye başladı. Bende çok heyecanlandım boşalmayayım diye yapmadığım şey kalmadı ama özlem inleyerek üzerime yığıldı. Titriyordu amını kasıp gevşetiyordu ve kulağımın dibinde hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Biraz sakinleşince kulağıma uyanık olduğunu biliyorum merak etme bu olay ikimize de zarar vermeyecek dedi. Gözlerimi açtım bana gülümsedi ve uzun uzun öpüştük. daha sonra 69 pozisyonu aldık ve ben yalayarak onun iki kere daha boşalmasını sağladım. Daha sonra hemen kalktım altıma aldım bacaklarını iyice iki yana ayırdım. ve sertçe içine girdim. Gidip gelmelerimi hızlandırdıkça inlemeleri çığlığa dönüştü. Devam et sakın durma diyordu. Kocasına da kızıyordu benim gibi kadın ihmal edilirmi bak cezasını böyle çekersin diye söyleniyordu. O sırada telefonu çaldı. Kocam olabilir dedi tam içinden çıkıyordum çıkmamamı yavaş yavaş gidip gelmemi istedi. Dediğini yaparken kocasıyla konuştu. Bne o sırada tempo arttırmaya başladım. Kocasıyla normal konuşmaya çalışıyor. Ama yüz ifadesinden her an çığlık atacakmış gibi olduğu anlaşılıyordu. Bu durum benim çok hoşuma gitmişti hızlandıkça hızlandım. Telefonu kapatır kapatmız bir çığlık attı kendisini zor tuttuğunu ama hoşuna da gittiğini söyledi. Bu sırada ben ani bir hamleyle içinden çıktım ve göğüslerine doğru boşaldıım. Biraz dinlendikten sonra tekrar 69 pozisyonu aldık birbirimizi uzun uzun yaladıktan sonra ben arkasına geçtim ve arkadan içine girmeye başladım. poposu kasıklarımda tokat sesleri çıkarmaya başlamıştı. Bne daha da hızlandım beraber boşalalım dedi ama ben yeni boşaldığım için biraz geç boşalacağımı söyledim. Özlem titreyerek boşaldı. Ben içinden çıkmadan bir süre devam ettim. daha sonra sırt üzeri yatırdım bacaklarını omzuma aldım ve gidip gelmeye devam ettim. Özlem ağzıma boşalmanı istiyorum dedi. Çok hoşuma gitti çünkü eşim hiç izin vermezdi. Bunun üzerine ben daha da hızlandım. Bende inlemeye başladım. İçinden çıkarak ağzını hizasına geldi ve boşalmaya başladım bir kısmı ağzının içine bir kısmı da yüzüne geldi karşımdaki manzara süperdi ağzına boşaldığım kadının yüzünde ve ağzında benim spermlerim ve ağzını içinde de benim penisim muhteşem bir görüntüydü. Biraz sakinleştikten temizlendik giyindik. Kocasının onunla hiç ilgilenmediğini buna çok ihtiyacı olduğunu eğer ben izin verirsem bana çok güvendiği için benimle sevişmeye devam etmek istediğini ve bu birlikteliğin kesinlikle evliliğime zarar vermeyeceğini söyledi bana dudaklarımdan ateşli bir öpücük vererek evden çıktı. Bne olanlardan dolayı biraz şaşkın ama çok mutlu ve rahatlamış olarak evde kaldım. gorkigorki@hotmail.com adresine gelen maillere ve cevaplara göre Özlemle ve ablasıyla yaşadıklarımı anlatacağım…..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın