//
you're reading...
Hikayeler

doyurucu

slm ben şırnaktan kemal bu hikayem gerçek hayal ürünü bir şey yok ben sitedeki hikayleri okduktan sonra başıma gelen bir olayı anlatacacm ben 1.85 boyunda uzun boylu biriyim şırnakta görev yaparken kiralık eve taşındım üst kata ev sahibim vardı bir gün nöbet gelişi kapım çalındı ev sahibinin eşi geldi bir ihtiyacın filan varmı diye sordu bende tşk ettim sonra yemek filan getirim tşk edip başından salamasın dedi bende olur dedim eşi bir gün şehir dışındayken baktım kapım çalındı kapıyı açtıgım zaman ev sahibinin karısı elinde yemek içeriye girdi bende tabagı aldım mutfaga geçtim geçtikten sonra peşimden geldi bana canım çok sıkın burada hayat yok gibi konuşmalar etti bende hayatı güzeleştirmek insanın elinde olan insanın elinde dedim haklısın dedi sonra elimi tutu tam erkek istiyorum kocam gibi pasifini degil bende cesaret aldım elini tutup kendime çektim dudagına yapıştım sonra kucagıma aldım yatak odama götürdüm yavaş yavaş dudagından gögüslerine kadar öperek soydum soyduktan sonra büyük dik gögüsler karşımda sonra aşaga indim danteli siyah kilotunun üstünden öptüm öptükten sonra dil darbeleri ile içine girip duruyordum sonra bacaklarını kaldırıp baak arasına girdim yaragımı etrafında gezdirdikten sonra birden girdim girdigim an ev sahibimden ohlamalar başladı bir süre amından girip çıkarken gögüslerinide yalıyordum göten verip vermedigini sordum göten vermedigini ögrendigimden sonra domaltıp yaragımı kremleyip arkasından zar zor girdim girdigim an çıglık atı gidip geldikten sonra bir kaç sefer boşaldıktan sonra herzaman ev sahibemle sevişip sikiyoruz şırnakta doyulmak isteyen bayan ve dular yanlız yaşayan bayanlar sizi bekliyorum kemal42422010@hotmail.com tlf numaramda 05428303240

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

