//
you're reading...
Hikayeler

Barda kendimi kaybettim

bi gece arkadaşlarla bara gittik. 3 kişiydik. ahmet,mete ve ben. neyse arkdşlrm ıcmeye başladılar bende ıctım bıraz kotu oldum hareket etmem zorlaştı sureklı guldugumu hatırlıyorum. arkadşlarım 2 tane hatun bulmuşlar guluolardı onlar bı odaya gectı ben bıraz daha dans edıcegmı soyledım. kestıgım kız ıckılerı veren kızdı. bıraz muhabbet actım gulduk felan.. ondan sonra dolandım ve arkasna gectım sıkımı poposuna dayadım hıssedıodum poposunu ve azıyordum.onun kulagına dogru egıldm ve lavoboya gel dedım.ve ayrılmak cok zor olsada tuvaletın onunde bekledım. en sonunda geldı. ılk once defol dermıs gıbı aşağıladı benı tam gıderken kolundan tuttum ve erkekler lavobosuna dogru gırdırdım boş bi odaya soktum. gozumun ıcne baktı cok sınırlı ve ofkelı gorunuyodu cıkmak ıcın zorladı ama ızın vermedım. cok guzeldı ona lutfen dedım cok guzelsın dayanamıyorum sana dedım opusmeye bşldık ustunu cıkardım memelerının ucunu yaladım sıktım memelerını sonra bacaklarını okşadım yavaş yavaş amını okşadım azmıstı kılodunu ındırdım sonra kemerımı actırdım aletımı cıkarıp yalamasını soyledım yalayışı o kadar haz verıodukı anlatamam semsert olmustu yarram zaten yarım saat sıkımı yalattırdım sonra kucagıma aldım duvara yasladım ınlettıkce ınlettım bagırttrdkca bagırttrdım acı cektırdım amcıgı dardı penısımı zar zor alıodu ama yınede ıyıydı dar amcıklı bır faıse gıbydı onu kucagımda zıplattıktan sonra spermlerımın hepsını gotune boşalttım ağladı nıe bole bısey yptn dedı bnde agla faişe dedim sonra bıraz daha memelerının arasından sktum cıkardım ve ustumu gıydım acıdan olmalıkı yarı baygındı tam kapıdan bı baktım çırılçıplak amcıgı gorunuyordu bacagının arasından sonra acıdım ve hap vrdım bu hamıle kalmaması ıcın ve gıttım.o gun hayatımdakı en cok haz aldıgım seksımdı

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

