//
you're reading...
Hikayeler

3 yıldır hem babam hem 2 kocam

Rep Derecesi : arzus Kd Ailesine Yeni Katıldı

3 yıldır hem babam hem 2.kocam

Ben otuz yaşımdayım şimdi ve 2de çocukluyum olay bundan 3 yıl öncesi idi 27 yaşımda ve de bir çocuklu idim. o zaman uzak bir bölgede kamuda çalıyordum evli idim. kocamda orada idi oda çalışırdı pazarlama işleri yapardı iyide gelirimiz olurdu ama kocamla çok severek evlenmemiştim. annemin zoru ile evlenmiştim iyide geçiniyorduk ama nedenini bende bilemiyorum .Başka erkeklerin çok daha aktif olduğunu düşünüyordum .Kocamda sekste pasif di . Babamın da sekste çok hızlı olduğunu biliyordum çocukluktan beri onları gözetliyordum. Ondan biz öyle seks yaşamıyordum .

Bunları benim düşündüğüm zamanda annem yıllar önce ölmüş babam evelenmeye çalışıyordu. Ben babamın asla başka bir kadınla evlenmesine razı değildim. En çokta mali yönden istemiyordum bir başka kadın giremez diyordum. tam bu arada ben babamı yanıma getireyim diye konuyu kocama açtım. Böylelikle kocamın evde olmadığı gecelerde babam benim yanımda kalırdı.

O gece babamı düşündüm. Annamle çılgınca sikişmelerini anımsadım. O şimdi hele yıllardır dul kimbilir bulsa bir kadını nasıl siker diyordum . Birkaç gün sonra babamı getirdim yanıma. biz babamla duruyorduk artık kocam işine devam eder o bazen gelir bazen de birkaç gün bir hafta bile gelmezdi evde babamda olunca temelli rahat duruyordu babası var diye. Bende babama günler geçtikçe ona çok iyi bakıyorum aman gitmesin diye ve onunla kocam gibi duruyor hizmetler yapıyorum . En iyi giysilerimi giyiyor yanında oturuyor konuşuyordum ve onu en iyi şekilde tahrik ediyordum. geç vakitlere kadar böyle idik çokta sürmedi bir ay kadar böyle durumun sonunda dayanamadı ve yine böyle geç bir vakitte beni apacık çok seksi görünce bana yavrum sen böylesin ben kocan gibisin bana karşı sanki dedi . Bende öyle algılıyorsan öyle olur baba kocam senden çok mu iyiki yani o kocam sende babam sen ondan bile üstünsün dedim .Aferin sana yavrum dedi ve bide bana beni erkekğin gibide görüyorsun yani dedi. Bende tabiiii deyiverdim .babam sevincinden gülümsüyordu ve bana hadi zaten geç oldu bakalım dedi beni tuttu aldı kucağına yatağıma ve sırt üstü ne yatırdı eğildi dudaklarıma yapıştı emiyordu . Emdide emdi eli memelerimin üzerinde okşuyor sıkıyordu benim üzerimdeki elbiseyi atıverdi tam çıplacık bir dişi idim oda çıplak oluverdi bana yarağını verdi elime iri ve uzun bir yaraktı heeeee dedim farklılığı belli idi beni öyle emmeye yalamaya başladı ki bütün vucudum dilinde ağzında dişlerinin arasında idi . Yarağı sürtüyor her yerime göbeğime meme uçlarına arasına ve oradan ağzıma tıkıyordu doyasıya kadar emziriyordu ve emerek geldi bacak arama girdi amın yanına vardı amımın kıllarını dişleriyle çekiştirdikçe içim bir hoş oldu. Ne kocam nede ben alt taraftaki kılları hiç kesmeyiz bu görüntü daha b,r muhteşem kılar deneyenler bilir. Babam kılların arasında daracık amımım bir gördüki dudakların içine dilini biraz sokup darbeler yapıyor sonra memelerimi emiyordu. Zaten be hadiiiiiiii s okkk dayanamıyorum diye inlerken tamda o anda öyle bir soktu köklediki ahhhhhhhh babacımmmmmmm benim diye inliyordum. Bacaklarım omuzlarında ikiye katlanmıştım. Babam durur mu artık yıllardır dul olan bir adam böyle bir tazecik amı dik memeleri bulmuş soktukça sokuyor at gibi köklüyor ve canavar gibide ısırıyordu bacaklarımı memelerimi parçalarcasına emiyor sikiyordu. Evlilik hayatımda hiç yaşamadığım bir zevki tatmış tım . inanıömaz bir zevki yaşıyordum .babamda öyle idi bana seni ben artık ölene kadar böyle sikecem beni sakın kovayım falan deme haaaa diyordu soktukça siktikçe bende ona sen artık benim 2 nçi erkekğimsin ne kovması ölene .kadar sikersin hem de nerden ne zaman istersen dedim işte o anda öyle bir köklediki beni kollarına laı sıkarak amının en derinine kadar dayadı bende onun sırtına kollarımı attım tırnaklarımı geçirdim inleyerek orgazm oluyorduk ve amımın en eteşli yerine boşalıyordu . Eşimle bizim korunmamız prezervatif ile olurdu. Ben babamla sevişirken babamın aletine prezaervaifi takmayı unutmuştum. Çünkü Eşimin sikinede ben takardım. Bu onun çok hoşuna giderdi.

Dolayısıyla babam daha ilk siktiği gecede baba olmuştu bile . olsundu zira ben evli bir kadındım aldırmama bile gerek yoktu öylede oldu Kocam fark etmedi bile . bebek doğdu büyüyor. Ve aynen babama benziyor. Ben 2 kocalı bir kadındım artık asıl kocam babamdı sanki o andan sonra çünkü evde biz onunla çok duruyorduk çok sikerdi . Ne zaman istersek tam bir seks hayatımızı yaşıyoruz.

kocam işe gider gelir Bazı geceler gelmiyor. Bu ilişki sırasında da babamın güçlü ve iri yaraklı olduğunu öğrendim. Babamın yarağı 18 santimlik bir yaraktı kocamınki de 2 santim kısa idi fark azdı. Çok az fark ama inanın bu 2 lik bir farkı amın içine aldığım zaman 20 santim gibi hissediliyor işte oda delirtiyor amı .

Biz halende bu günde bu hikayeyi bile yazdığımdan beraberiz. Asla onu terk etmeyeceğim . Ölene kadar bu amı ona istediği gibi siktirecem babamda zaten daha hiç doymadı doymamış gibi sikiyor sikmeye doyana kadar devam edecek.

Eşim babamın beni 2 yıldır siktiğini dün geceye kadar öğrenmedi.Eşim babamın ısırdığı memelerimi fark etti. Ona açıklamak zorunda kaldım. Benim yabancı değil babamla sikişmem onun hoşuna gitti. Bundan sonraki hikayede eger isterseniz anlatırım.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

