//
you're reading...
Hikayeler

otobüste taciz edildim

Her zamanki gibi otobüse binmiş işe gidiyordum Mecidiyeköye. Otobüs çok sıkışıktı köprüyüde geçmiştik, artık 5-10 dakkalık bir yolumuz kalmıştı. Ne olduysa bu 10 dakkada oldu.
Götümün sağ tarafına bir şeyin değdiğini hissettim, ilk önce bunun bir yarrak olduğunu düşünmedim, sonra arkamdaki adamın göhsünü sağ omzumda hissettim iyice dayanmıştı, ne yapacağımı şaşırdım, çok heycanlanmıştım, otobüsün arka kapısına doğru yanaştım, adam tekrar arkama geçti, uzun boylu pardesülü biriydi. Gay olduğum için normalde bu durumdan zevk almam gerekirdi, aldımda ama biri anlıyacak diye korktum ve düğmeye bastım 1 durakta erken inmişim. İnince arkama baktım ama o inmemişti.
Gökte ararken yerde bulmuşumda onuda kaçırmışım.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

