//
you're reading...
Hikayeler

Otobüste Liseli Kızı Siktim

Sabahları uyandığımda bile seks yapmayı arzulayan bir insanım.bazen uyanır uyanmaz TV ye bakıp özellikle fashion TV de iç çamaşırı programları 31 çekerim. Aslında en fazla da kadınların götünden hoşlanırım ve

kalabalık yerlerde fort çekmeye bayılırım. Özellikle kadınların ben fort çekerken kaçmaya çalışması, sıkıntı içinde oflayıp puflamaları yada çaresizce kaderlerine teslim olmaları beni deli eder. Sanki yarın olmayacakmış gibi götlerini elbiseleri üzerinden sikerim. Çalıştığım iş yerinde de bakımlı ve genç bir ton kız var ve hepsine fırsat buldukça sürterim. Hatta bazısı, beni görünce fort fırsatı vermemek için sakınırlar. Ama ben bir şekilde kalkan sikimi götlerine değdiririm. Bir arkadaş meclisinde, Feyza isimli uzun boylu,süper vücutlu ve götlü bir kızla tanıştım. Masum, çekingen bir kızdı. O akşam toplantıda bir iki ufak değdirme yapababilsemde esas amacım yakınlaşmak olduğundan dolayı fazla sıkıştırmadım. Amacım onla ciddi bir ilişki yaşamaktı. Hemen ertesi gün mail adresine yazarak muhabbeti artırmaya çalıştım. Aynı günlerde otobüs durağında, liseli bir kız peyda . olmaya başladı. Geniş kalçalı olgun bu liseli sabahları taşaklarımı sızlatacak derecede beni azdırıyordu. Onu bakışlarımla sikerken birkaç kez yakalandım hatta. Bir sabah beklediğim fırsatı yakaladım. Geç gelen otobüs full doluydu ve ben usta fortçu olarak yerimi liselimin arkasında hemen aldım. Harika bir parfüm kokusu ve at kuyruğu saçlarıyla tam bir seks . abidesiydi. Jileli eteği dolgun kalçalarıyla dopdolu titriyordu. Önce bir iki deneme yaparak göt yanaklarına elimin tersiyle dokundum. Tepki yoktu. Zira elleriyle tuttuğu klasörü sebebiyle götünüde koruyamıyordu. Ben icraata başlayınca,çevremde de başka icraatları yapanları gördüm. Kimi elindeki torba bahanesiyle genç bir kızın götünü elliyor,kimi orta yaşlı bir kadına sürtüyordu. Tam bir seks otobüsüydü. Benim kız çaresizce yana bakmaya çalışıyor,arkasındaki sertliğin sahibini görmeye çalışıyordu. Bir ara otobüs o kadar sıkıştı ki kalkan sikim tam göt yarığının içinde kayboldu. Ama ben lisede okurkende çok kızın ahını almış biri olarak,okul eteğinin tadını biliyordum. Kızcağızın kulakları kızardı, ofladı püfledi ama son durağa kadar yarağımı tam . kıçında hissetti. İnerken önüme geçmesine izin vererek, kıçına hafif bir dokunma yaptım. Buna tepki olarak dirseğiyle hafifçe karnıma vurdu.çok hoşuma gitti. Bu olaydan haftalar sonra aynı kızı otobüste yakalayamadım. Beraber olduğumuz zamanlarda ise fırsat bulamadım. Bana bakışları oldukça sert ve kızgınlık doluydu. Aynı dönemlerde Feyza ile ilişkimiz ilerlemiş,hatta sözlenmeye kara vermiştik.aklımdan arasıra onu becermek geçse de bu düşüncelerimden vazgeçiyor,aklımdan siliyordum. Genelde hıncımı semt pazarlarında tıkış tepiş içerisinde alışveriş yapamaya çalışan karıların kalçalarından alıyor, ateşimi başka götlerde söndürüyordum. Özellikle iyi havalarda ankaranın semt pazarlarında harika götlü genç-olgun karılar oluyor, Bilumum fortçu ziyafet çekiyordu. İzlemesi bile zevkli oluyordu. Kalabalıkta kimseye belli etmeden kaçan kadınlar,arkasından karıya ya dayayan yada elleyen adamlar yada hiçbişey yokmuş gibi davranan ama sıkıntısı yüzüne vuran genç kızların arkasındaki adam yada birden fazla adam tabloları pazar seyrekleşene kadar devam ediyordu. Bir akşam,iş çıkışı Feyza ile otobüsteydik,baştan hafif seyrek olan otobüs yavaş yavaş dolamaya başlamıştı. Birden farkına vardım ki hemen arkamda benim liselim bulunuyordu. Sikim anında kan dolamaya başladı ama feyzanın yanında ne yapacaktım? işte o an hayatımın hatasını yaptım. Bir grup öğrencinin daha otobüsü doldurmasıyla Feyza önümde kalmıştı. Kendimi daha fazla tutamayacaktım. Kalkan sikimi göt yanağına yapıştırdım. Muhafazakar bir kimliği olan Feyza irkildi ve yana kaydı ama kötü niyete yormadı sanırım. Çünkü hemen arkasını dönüp,sıkıştınmı dedi. Başımı salladım ve az daha sağa kayarak göt yarığına doğru bastırıp,çekmeye başladım. İşte o an Feyza da başına gelenleri anlamaya başladı devamı gelıcek

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

