//
you're reading...
Hikayeler

Kız Kardeşim Çok İstekliydi

selam arkadaşlar. sizlerle paylaşacağım bu hikayede hiç sansür uygulamıyorum. olayı olduğu gibi anlatacağım. yaşım 28 181 cm 73 kg yim. kız kardeşim ise 25 yaşında 168 cm ve balık etli. kendisi görev icabı başka bir şehirde yaşıyor ama bu sıralar evde .tam 1hafta önce uzun zamandan beri istediğim ve hayalini kurduğum sekse sonunda kavuştum. ama önce şunu belirtmem gerekir.

kız kardeşim 18yaşına gelinceye kadar onunla biz farklı bir ilişki içerisindeydik.
kız kardeşim bana erkek arkadaşlarından bahseder, her konu hakkında konuşur, beraber gizlice sigara içer, bira içer ve hatta sevişirdik. ama bu sevişmeler hep bir yere kadar olur, öteye geçmezdi. öpüşmeokşama filan. ama ben hep onun o harika ve dolgun götünü sikmeyiistemişimdir. sözü daha fazla uzatmadan hikayeyi paylaşmak istiyorum.
akşam geç uyuduğum için saat 12 civarı yataktan kalktım. kahvaltıiçin mutfağa geçeyim derken kız kardeşimin odanın kapısını kapatıpyüksek sesle müzik dinlediğini farkettim. kapıya doğru yanaşıpsesini kısmasını söyleyeyim derken birden bir makina sesi duydum.

ve anladım ki kızkardeşimşenay içerde ağda yapıyor. birden anahtardeliğinden içeriyi süzme fikri sardı beni ve hemen uyguladım. bi sürebu şekilde dikizledim onu, sikim taş gibi olmuştu. hem izliyor hemde31 çekiyordum.birden kız kardeşim kapıyı açtı ve oo kolay gelsin dedibiraz utanmıştım ama sana da kolay gelsin dedim ve işi şakaya dökmeyeçalıştım. beni ne zamandan beri izliyorsun doğru söyle dedi. bendegülerek herşeyini gördüm, tıpkı eskiden olduğu gibi dedim. utanmış gibibaşını öne eğdi ve banyoya koştu. o banyodayken benim aklımdan geçmeyenfikir kalmadı. mutlaka bi yolunu bulup onu sikmeliydim. derken aklımabira fikri geldi. kız kardeşim biraya bayılır. hemen bi koşu gidip
biraları alıp geldim odaya kuruldum.bu arada kız kardeşim banyodançıktı ve elimde birayı görünce bu saatte mi? diye sordu bende evetcanım istedi ama sanada aldım dedim. beraber içeriz dedim oda kabuletti.

beraber içemeye başladık. ve başladık çocukluğumuzdan konuşmaya 1 2 derken bütün biraları bitirdik. sonra birden kız kardeşim benden beline masaj yapmamı istedi ve kanepeye yüz üstü uzandı. işte o an ne kadar heyecanlandığımı anlatamam. çünkü bu onun çok eski bir numarasıydı. olacakları artık çok iyi biliyordum. masaj yaparken daha da
aşağı kısımlara inmemi isteyecekti. ve nitekim aynen öyle oldu. biraz daha aşağı kısımlar diye diye elim sonunda götüne kadar indi. götü çok yumuşak ve yuvarlaktı. ben götünü okşayıp masaj yaparken bana daha çok bekleyecekmisin dedi. ve eşofmanını birden indirdi. şoke oldum
kızkardeşimin götü avuçlarımda ve sikmemi istiyor.

onu götten sikmeyi 10 yıldır istiyordum, bunu kız kardeşimde biliyordu. götümü sik abi ama tıpkı eskisi gibi herşey sır olarak kalacak dedi. bende kabul ettim. işe göğüslerini yalamakla başladım. yalıyor öpüyor ve ısırıyordum.

zevk iniltileri çoğalmaya başladı ve amımada aynen böyle yap dedi. bacaklarını açtı ve sert bi şekilde kafamı kendine doğru çekti. amı sıcacık ve ıslaktı. belli ki çok azmıştı. parmaklarıyla amını araladı ve her noktayı yalamamı istedi. ben bi yandan amını yalarken
o da gögüslerini okşuyor ve dilini değdirmeye çalışıyordu. onun bu hali beni delirtiyordu.

amını en az 10 dk boyunca yaladım ve emdim . götümü isteğin kadar sik ama kızlığıma dokunma dedi. beni göt sikişine alıştır. çok merak ediyorum nasıl birşey oldugu dedi. bende seve seve kabul ettim. ilk defa yapacaktı eger canını yakarsam bunun son olacagını
biliyordum. parmağımı amının zevk suyu ile ıslatıp göt deliğine soktum. 2-3 dk genişlettikten sonra sikimi yavaşça bastırdım. önce kafası girdi.
baktım canı yanmıyor bende yüklendim. birden ahhh diye bi ses geldi. kısık bi sesti. canı yanıyordu ama götünü siktirmeye kesin karalıydı.hadi abi sik beni, canım yansa bile sen bana aldırma, bana bildiğin herşeyi öğret, beni anal orospu yap diyordu. bende deli gibi sikiyordum. yanıyorumm! ahh! ohh! sesleri içinde deli gibi bağırıyordu. önce köpek posizyonunda 15-20 dk kadar siktim.

arada bir çıkar tekrar sok diyordu. bu onun çok hoşuna gidiyormuş. 20 defa sok 1 defa çıkar diyordu. inanın deliği o kadar açılmıştı ki bir çaybardağı rahatlıkla girerdi.
sonra kendisi beni yere yatırdı ve arkası bana dönük bir şekilde sikimin üstüne oturdu. fazla dayanamayıp götüne boşaldım. inanılmaz müthiş bi zevkti. çok hoşlandığını ve bana götünü siktirmeyi daha banyo yaparken düşündüğünü ve canının acımaması içinde banyodayken deliğini genişlettiğini söyledi.

ve eğer bilseydim bu kadar zevk vereceğini bunu seninle 10 yıl önce yapardım dedi. gitmesine 1 ay var. artık beni kimse tutamaz.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

