//
you're reading...
Hikayeler

KARDEŞİME KENDİMİ SİKTİRDİM

İyi günler herkese bu hikaye tamamiyle gerçektir
Amcamlar bayram izninde köye gideceklerdi kendi evlerine hırsız girmemeleri için benim ve kardeşimin 3 günlüğüne o evde kalmamızı istedi bizde kabul ettik.
Sonra eve gidip evin anahtarını teslim aldıktan sonra amcamı yolcu ettim.
Eve ilk girer girmez ilk işim yengemin iç çamaşırlarını karıştırmak oldu
Birde ne göreyim saten gecelikler jartiyer setleri ve klt. çoraplar sonra onları giydim kardeşimde yan odadaydı benden habersizdi.
Birden odaya girince beni öylece yakaladı ve ne yapıyorsun dedi, bende o anlık şok oldum dedim kimseye söyleme sakın istediğin herşeyi yapacam söz dedim oda o zaman sakso çek ve 1 kere seni dürtecem dedi bende zaten pasif gay olduğum için hemen kabul ettim o halimle beni dürttü birde yengemin türbanını giymemi istedi türbanı giydikten sonra sakso çektirdi ve üstüme boşaldı.
O gün benim pasif gay olduğumu öğrenmişti o gün bu gün nerede boşluk bulursak evde ikimiz kalınca hep annemin iç çamaşırlarını çoraplarını giyerim kardeşimde beni dürter…

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

