//
you're reading...
Hikayeler

kabinde başlayan seks

merhaba ben 21 yaşında üniveristeli bir gencim hikayem geçen kasım ayında gerçeklşti bir akrabaımızın konfeksiyn dükkani vardı bir gün orada iken evli bir çift geldi kadın türbanlı ama vucudü dolgundu kocası ise çok sertti hatta gittiklerinde dükkanda ne kadar ahlaksı olduğu konuşuldu neyse birkaç gün sonra kadın tek geldi kıyafete tek başına bakacağını kocasının adana da olduğunu söyledi ondan nefret edyrmş 23 yaşında 2 yıllık evllrmş ben kadına çok ilgi gstrdm çünkü acıdım nerdeyse bnm yaşımda ama ömür boyu tutsaklığa hapsolmuştu neyse kıyaftleri denemey koyuldu dükkanda kimse yoktu ben kabinin oralrada gzyrdm bir ara kapı açılır gibi oldu külüotlu sütyenli halini grdm müthiş vucüdü vardı külotu bembyeazdı ben saçmalama dedim önce kendi kendime kadın şimdi bir çığlık atsa esnafa reazil olsursun dedim adın çıktı kapınız sağlam değil dedi baksana açıldı bense kapının kilidini vurmayı unutmuşsunz abla dedim aaa gel bakalım nasıl unuttum gel bak kapı sakat dedi kabine girdik o an nefesini hissetim gözlerime baktı ve ben dükkanda kimsen olmamaısnı fırsat bilerek dudağına yapıştım kazağını kaldırıp göğüslerine elledi hhhhmmmm diye iç geçirdi ben hemen çekldim ne yapıyrsn dedi bekle dedim kocan yok zaten eve git ben de gelecem dedim iice sikerim seni ama eteğini çıkarma türbanınla sikecm dedim tamam erkeğim off hayal edemyrm gel sik ammıma gir dedi hemen çıktı ben de akrabam gelince çıktım evi yakını gittim yukarı çıktım beni pncredn grmş kapıyı açık bırakmıştı içeri girmemle kapıyı örtmesi üzerme çullanması bir oldu hemen kontrolü ele aldım duvara yasladım ımmmmmmmmmm sesiyle çıldırmıştım yatak odası neresi dedim seni oraa sikeceğim kahkaha attı sik aslanım sik kocama inat gel gittik içeri attım yatağa eteğini sıyrdm bacakları süperdi ammına yöneldim pençe attım ammına ıkınmaya başladı adını bile blmyrdm yasemin mil bense adımı yanlış söledim bizzat neyse iki büklüm olmuş sikişe koyulmuştuk afet kocasından yarak yememiş belli deli gibi kıvraınyrdu bu anı kaçırmak istemedim hemen ağzına verdim eğildi bir yalıyrdu abi şu an sikim kalktı neyse yalıyor ama öyle böyle dğil iice boşaldım ağzına yüzüne gözüne burnuna hemen kalktı hadi sıra sende gir sende beni boşalt dedi salak karı dedim sikim böyleyken nasıl sikeyim seni kaltak şimdi anlamıştı kocası onu hemen sikiyr kalkıyr o ise zevke gelmyrdu şimdi zevke gelmişti ama bu sfrde ben inmiştim hemen aldı yalamaya başladı iice ağzına göğsüne bu anı kaçırmak istemyrdu ben de onu yatrdm ammını yalamaya başladım mükemmel ince ağızlı ammı vardı kılları az az deilği hafif dardı belliydi fazla sikişmediği artık deli olmuştu yetrer artık gir gr dyrdu ilk defa böle olmuştu öle dedi bense onu kudurtnayı kafaya koydum 15 dk girmedim iice çıldırdı hadiiiiiiiiiiiii girrrrrrrrrrrrrr hhhhhh ooooooooo girrr artık ben daha fazla tutumadım ve yatağa yatrdm üzerine uzandım iice girdikten sonra gidip gelmeye başladım deli olmuştu omuzlarımı çizmişti her tarafı yanyrdu hem boynunu yalıyr hem ammına grydm artık boşalma zamanı gelmiti ben boşalmadan bir ohhhhhhhh deyişi ve ardından ııııııııyyyyyyyy sesei vardı ki boşalmamı kolaylaştrdı iice bitmişitm saat de 6 olmuştu artık kalkma vakti gelmişti bitmesem daha götünden sikecektim ama 5 güne kadar eve gdyrm beni bklyr hikayenin yenisi 13 şubatta burada….

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

