//
you're reading...
Hikayeler

Eşimin beni çok sever

Eşim beni çok sever neden sevdiğini anlatayım Anadolu da bir mezrada yaşıyordu bende aynı mezradanım zaten mezrada 10 hane var ben şehre geldiğimde mezrada elektrik yok su yok yol eh aileler hayvancılıkla uğraşıyordu çocukluğumuzda eşimle aynı köyde beraber yaşadık ben ilk okul bitince İstanbul a geldim askerlik bitince de mezraya gitmiştim ailem bana evlenme zamanı geldi deyip dururdu bir gün babam aradı oğlum gel diye bende gittim bana seni evlendirelim mi dedi bende kiminle dedim aynı mezrada annemin akrabalarından biri zaten benim ilk okul arkadaşımdı beraber köye okula giderdik bende kabul ettim çünkü isteyeceğimiz kız çok güzeldi benim hoşuma giderdi aslında kız istemeye gidildi devamında biz 2 yıl önce evlendik İstanbul a yerleştik ben çalışıyorum eşim evde dışarı bile çıkmaz sadece beraber dışarıya çıkarız son günlerde biraz alıştı yakın yerlere gidiyor
Asıl konumuza geleyim ben daha önce şehirde yaşadığımdan eşim bana uydurmaya çalışıyordu beni örnek alıyor eşler eşini önemser elbette ama benim eşim daha farklı önemsiyordu bana hayran olurdu seks hayatımız çok güzel gidiyor evde yalnız olduğumuzda seks aklımıza düşmesin yeter ki istediğimiz şekilde sevişiriz çünkü ben kendi düşüncemde alışmasında yardımcı olmuştum bir sene önce bilgisayar aldık ben interneti bağlattık bilgisayar kullanmasını kendim tam olarak bilmiyorum ama kısa zamanda öğrendim eşimde beraber olduğu için azda olsa öğrendi bundan 6 ay önce idi akşam eve geldim eşim bana bugün bilgisayardan hikaye okudum neler var dünyada dedi bende nasıl yani dedim beraber bakarız dedi neyse akşam yemeğinden sonra beraber internete girdik Facebook u açtım takılacaktık eşim bana hikaye diye yazarsan bak neler çıkacak dedi bende yazdım değişik denedik bu hikayeleri gördük bazen beraber okurduk oradan okuduğumuza göre birde videolara göre seks hayatımız şekil değişiyordu eşim gördüklerinden etkileniyor uygulama isteğinde bana teklifte bulunuyordu benimde işime geliyordu bu durumlar yaklaşık bir ay önce falandı eşim daha ileri gitmek istedi bana dediği ben masaj yaptırmak istiyorum dedi bende olmaz canım dedim eşim niye olmasın dedi bende bayanların masajını genelde erkekler yapar olmaz dedim ben sana zaten masaj yapıyorum ne gerek var deyince eşim bana sende bayan masajcı bul ikimize beraber masaj yapsın dedi bende bakarım dedim hemen arayışa geçtim profesyonel bir masaj salonunu aradım ne yapacağıma dair sordum beni yönlendirdiler ve hemen bir tatil günü için eve bir masajcı ayarladım eşime hazırlığını yap yarın öğleden sonra masajcı gelecek dedim eşim sevindi beraber dışarı çıktık eşimi kuaföre bıraktım gerekenleri konuştuk baştan aşağı bakım yapılacaktı ben seni buradan alırım dedim bende berbere gittim işim bitince kuaföre gittim eşimi bekledim eşimin işi bitince ne göreyim harika bir kadın olmuştu çok güzelleşmişti her şey yerli yerindeydi neyse eve giderken bir mağazaya uğradık ikimiz içinde iç giyim dahil birkaç güzel seksi giysiler aldık eve gittik masaj yapılırken ne giyeceğimizi kararlaştırıyorduk önce eşim giyindi dantelli bej rengi südyen ve yine bej rengi tanga giydi çok güzel olmuştu eşime yaklaştım dudağından öptüm eşimde beni öptü 5 dakika öpüştük harikaydı eşim bana sen ne giyeceksin dedi bende giyeceğimi gösterdim eşim giyde bakalım dedi bende giydim sadece beyaz daracık bakstır donumu eşim baka kaldı bune ya tamamen hatların meydanda kaldı dedi çünkü o arada sikim canlanmış bakstırın içine sığmıyordu eşim bana iyide sen bu şekil masajcı kadının karşısına çıkarsan sorun olmazmı dedi bende ne sorunu olacak dedim eşimde ne olacak kadın masajı bırakıp sana saldırmasın bende saldırsın beraber seversiniz dedim ve o haldeyken ben banyoya gideceğimi söyledim eşime sende gel bana yardım et dedim eşimde geldi soyunduk eşimin her yeri tertemiz olmuş sıra bendeydi saç sakal tıraşı olmuştum zaten etek tıraşımı eşim yardım edecekti ve temizlenmeye başladık son olarak arkalarım kalmıştı eşim bana domal arkanı tıraşlayayım dedi genelde bana yardım ederdi bu konuda bende eşime yardım ederim tıraş konularında eşim arkamı tıraşlarken bana dediği ne oldu sikin çok sertleşti diye bende zaten öyleydi dedim eşim yok şimdi daha sert oldu sanki dedi bende arkalarımı kurcaladın ondan olmuştur dedim çünkü eşim götümün kenarlarındaki kılları temizlerken eliyle kenarını açtı istemeden de olsa hislerim uyandı her taraf güzelce temizlendi duşumu aldım eşimin bana dediği seninki çok güzel oldu dedi bende güzeller sevilir dedim ve sevişmeye başladık öpüşmeyle devam eden sevişme eşimin göğsüyle oynamam ve devamında eşimi domaltıp arkadan kadınlığına girdim 10 dakika sevişme sonunda beraber tatmin olduk duşumuzu alıp yatıp uyduk sabah olduğunda güzelce kahvaltımızı yaptık kahvaltıdan sonra güzel giysilerimizi giyindik ben bol cepli krem renk bermudamı üstüme kolsuz siyah penyemi eşim daha önce biraz kapalı giyinirdi ama yeni aldığımız seksi beyaz diz üstü elbisesini giydi eşim gerçekten harika görünüyordu vakit geldi kapı zili çaldı kapıyı açmaya gittim göz deliğinden baktım bir gelen bir bayandı eşime galiba masajcı geldi dedim eşimde yanıma geldi ben kapıyı açtım buyurun dedim masaj salonundan geldiğini söyledi hoş geldiniz dedim içeri buyur ettim içeri girdi kapıyı kapadım eşim masajcıya hoş geldin deyip tokalaşıp öpüştüler bende hoş geldin deyip tokalaştım ve salona geçtik oturduk biraz sohbet ettik ben masajcıya zamanını sordum bana dediği sizin arzunuza kalmış dedi bir saat olur bir gün de olur dedi eşim ne içersiniz diye sordu masajcı soğuk istedi bende aynısı olsum dedim eşim soğuk meyve suyu getirdi beraber içtik masajcı bana çok şanslısınız eşiniz çok güzel hoş bir hanım dedi bende evet eşim hoş tur ve çok güzeldir eşimi çok severim eşim için her şeyi yaparım dedim eşimde hemen lafa girdi bende eşimi çok seviyorum eşim bana masaj yapar ama ben bayanlar nasıl masaj yapıyor diye merak ettim eşimde sizi aramış iyide oldu der masajcıda o zaman masaja başlayalım mı der eşim tamam hemen başlayalım der bende evet başlayalım derim ve hazırlığı yaptık masajcı eşime sizden başlayalım der eşim soyunur dantelli bej rengi südyeni ve bej rengi tangası ile kaldı masajcı olmaz böyle hepsini çıkar dedi eşim de böyle olsun diye söyler bende eşime çıkar sen tamamını derim ve eşim tamamen soyunur yatar masaj yatağına masajcı başlar biraz devam edince beni çağırır sende yardım et diye bende masaja yardım ederim masaj devam ederken masajcı bana sende soyunda hazır ol der bende soyunurum sadece bakstırımla kaldım ben eşimin omuzlarını masaj yapıyorum masajcıda kalçalarını masaj yapıyor derken eşim bana canım bu böyle olmayacak sende bakstırını çıkar yoksa rahatsız olacaksın dedi masajcı evet çıkarsan iyi olur çekinmene gerek yok baksana oraya sığmıyor zaten der eşimde masajcıya onun nasıl sığdığını gelde bana sor bakalım ben bazen neler çekiyorum ondan der bende hemen çıkardım sikim kazık gibi olmuştu tatmin olduğumda sikim cansız kalmasın diye ilaç kullanmıştım birde masajcı benim siki görünce eşime bunu nasıl içine alıyon dedi eşimde nasıl aldığımı deneriz görürsün dedi masajcı sizin yanınızda ben abes durdum dedi bende bari soyunayım diye söyledi hemen soyundu üçümüzde çıplak durumdaydık masajcının hatlarıda güzeldi göğüsler büyük sayılmaz ama dik duruyorlardı o arada masajı unuttuk sanki başladık seksten bahsetmeye eşim bana sen yatta sana masaj yapalım dedi bende yüzü kapak yattım sırtımın her yerine masaj yapıyorlardı yatarken sikimi yukarı doğru çevirmiştim rahatsız oldum öyle iken eşimden yardım istedim aşağı çevirmesi için eşimde sikimi aşağı çevirdi bacaklarımı hafif açtırdı sikimde bacak aramda olduğu gibi görünüyordu zannediyorum bana dedikleri bu ne kadar uzamış böyle dediler bende sizin artık alet ne isterseniz yapabilirsiniz dedim eşim maden öyle kendini bize bırak derler bende tamam ne isterseniz yapabilirsiniz dedim size her şey selbes kendimi size teslim ediyorum dedim elin birisi kalçalarıma masaj yapıyor birisi sikimle oynuyordu kendi aralarında bazen konuşuyorlar bir ara masajcının dediği siki geriye çevirelim diye eşim zaten geriye doğru ki der masajcı öyle değil sikin ucunu buraya der o arada götümü eliyle işaret eder eşimde olurmu öyleki der masajcı olur demezmi ve bana pozisyon için kalçalarımı yukarı kaldırmamı söyler bende biraz kaldırırım onlarda sikimi tuttuğu gibi sikin ucunu arkama sokar şaşırmıştım sikimin ucu kendime girmişti hem oynayıp hem gülüyorlardı neyse bı
raktılar bende o anda ters döndüm sırt üstü yattım sikim kazık gibi dikiliydi eşim masajcıya ben çok tadına baktım bunun istersen önce sen bak tadına dedi masajcı sikimin üstüne oturdu bende masajcının göğsüyle oynadım eşim alt tarafa geçti ama giren siki ve beraberinde amı diliyle yaladı yardımcı oldu masaj konusu seksle devam etti üçümüz beraber birkaç defa tatmin olduk zaman geçmişti tatlı yorgunluktan sonra uyumuşuz akşam olmuştu uyanınca duşumuzu aldık toparlandık masajcıyı gönderdik bu durum tekrar vuku bulmasını diliyoruz.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

