//
you're reading...
Hikayeler

Çakma Sarışın Dul Komşum Hülya Yenge..!!

Adım Serkan yaş 21. Komşum Hülya Yenge 27 yaşlarında çok güzel bir kadındır, giyimi çok hoştur ve kendisi duldur. Harika bir vücuda sahip olup benim bütün sex fantazilerimin odağı olmayı başarmıştır. Ama bu böyle gitmezdi ve onu becermeyi kafaya koymuştum..

Şimdi hikayeme geçiyorum arkadaşlar..

Birgün evde yalnızdım, pencereden dışarıyı seyrediyordum. Bizim ceylan ellerinde poşetle marketten geliyor. Yine çok seksi giyinmişti üzerinde uzun kol badi altında beyaz mini eteği afet gibi bi karıydı insanın aklını başından alıyordu. Bugün onu becermem lazım dedim kendi kendime. Sonra aklıma bir şey geldi ve şimşek hızıyla sığınağa indim elektrik şartellerini kapattım. Daha sonra alel acele binanın çıkış kapısına vardım. Onu kapıda yakalamayı başarmıştım.

Hülya yenge 9.katta oturuyordu. Kapıda karşıladığımda bayaa yorulmuştu. Dedim ki “Hülya Yenge elektrikler kesik asansör çalışmıyor istersen sana yardım edeyim” o da bana “Çok iyi olur canım zaten kollarım koptu” dedi. Neyse aldım ellerindeki poşetlerin bi kısmını ve merdivenleri yürümeye başladık. O önden gidiyordu bi yandan da sohbet ediyorduk ama benim aklım mini eteğinin altındaki definedeydi. Kafamı eğdiğimde kırmızı tangası görünüyordu ve hemen öbümdeydi pürüzsüz bacakları vardı. Artık dayanamadım ve bacağını alttan üste boydan yalamaya başladım. Anında durdu ve bana “Arkamda bir ıslaklık hissettim sanki” dedi. Şaşırmıştı ama belli ki hoşuna gitmişti. Bende direk “hislerine kulak ver öyleyse” dedim. 4.kata gelmiştik vay canına birden elektrikler geldi uğursuz kapıcı kesin şartelleri kaldırdı. Hülya Yenge hemen asansöre yöneldi “Burdan sonrasını ben hallederim Serkan teşekkürler” dedi. Bende “Ne olur eve kadar yardım edeyim” deyince, Hülya Yenge “İyi tamam peki gel” dedi. Asansöre biniştik gözümü ondan ayırmıyordum bana noldu der gibi kafa salladı “SENİ İSTİYORUM!” dedim. İşte duymak istediğim cevap: “ÖYLEYSE GEL DE AL!”

Hülya Yengeye doğru yaklaştım belini kavradım ve dudağından öpmeye başladım. Azgın Dulum dudaklarımı deli gibi emiyordu. Son kata çıkana kadar hiç durmadan seviştik. Daireye gelince durduk. Artık evimize gitmeliydik ve Çılgın Dulumu becermeliydim. Kapıyı açtı beni içeri buyur etti “Hülya Yengenin elinden bi kahve içmeden nereye” dedi, bende “Hiç içmeden gider miyim hay hay tabii” diyerek içeri girdim. Önce salona geçtik “Ben hemen kahveleri alıp geliyorum” diyerek mutfağa girdi. Ben oturuyordum evi gerçekten harikaydı, yatak odası nasıldır acaba diye düşündüm. Artık sabredemiyordum kalktım bende mutfağa gittim. Hiçbirşey söylemeden arkadan ona yapıştım. Kalçasına sürtüyordum boynunu kulaklarını emiyordum. Sonra Hülya Yengeyi kendime çevirip defineye doğru eğildim. Bir bacağını omzuma alıp eteğinin altına kafamı soktum tangasını dişimle kenara çektim bembeyaz kaymak gibi amı vardı, amının dudakları ballanmış gibiydi. Birden yumulup yalayarak onu zevke getirmeye başladım. Azgın Dulum Ahhhh ahh inliyordu zevkten. “Yatak odamıza gidelim sik beni kocacım nolur hadi…”

Onu kucağıma aldım yatak odasına girip yatağın üzerine bir güzel yatırdım. Üstündeki badiyi beyaz sütdenini çıkardım harika memeleri taş gibi olmuştu. Bende yanına uzanıp ağzına verdim. Dilini mükemmel kullanıyordu yaladı yaladı yaladı… Doğruldum bacaklarını ayırıp arasına girdim ama hala sokmuyordum Azgın Dulum daha da azsın istiyor amının dudaklarına sürtüyordum ve sonunda Hülya Yengenin “Sok artık kocacım hadi..!!” demesiyle benimkini sonuna kadar kökledim. Hepsini almıştı içine. Yavaş yavaş hızlandım. Ben girip çıktıkça fahişemm inliyordu altımda. Memeleri ileri geri sallanıyor şapşap sesler geliyordu. Artık daha da hızlanmıştım “Geliyorum!” dedim “İçime boşal kocacım, içime istiyorum” dedi. İçinde patlamıştım harika bi duyguydu. Daha sonra çıkarıp yatağa yanına uzandım ona sarıldım “Bundan sonra benim karımsın ne zaman istersen burdayım” dedim. O da bana peki kocacım dedi.

Hülya Yengem artık Karım olmuştu ne zaman istese beraber oluyorduk. Ama onu o gün öyle bir siktim ki böyle farklı bir heyecanı hiç yaşamadığını çok zevk aldığını unutamadığını söyler durur.

Gursunyeke38@hotmail.com

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

