//
you're reading...
Hikayeler

Baldizimi soyunma odasinda siktim

Merhaba.
Adim Murat ve 38 yasindayim.Yaklasik 20 senden beri evli ve esimle birlikte almanyada yasiyorum.Gecen Noel tatilinde baldizim ve esini almanyaya davet ettik ama malesefmi desem yoksa sansmi desem bilemiyorum,cünkü kayinconun isleri yogun oldugundan gelemiyecegini ama Nurayi bize yollayabilecegini söyledi.Bunu kabul ettik ve bizim davetlimiz oldugu icin,hemen ucak biletini alip yolladik.Henüz daha cocuklari yoktu ve almanyaya gelmesindede bir sakinca yoktu.Esim ve ben baldizim gelicegi günü dört gözle beklemeye basladik.Günler geldi gecti.ve baldizimin gelicegi gün gelip catti.Baldizimi karsilamak icin o gün izin alarak esimle birlikte hava alanina gittik.Ucak coktan inmisti ve Nuraydan daha bir eser yoktu.Bütün istanbul yolculari cikmisti ve nerdeyse20 dakika sonra Nuray cikti.Surati biraz asik ve üzgün sekilde bize dogru kostu ve birbirimize sarildik.Selamlasma seremonisinden sonra,neden üzgün oldugunu sordugumuzda,bavulunun bir tanesinin kayip oldugunu ve bulundugunda eve yolluyacaklarini söyledi.En önemlisi,bu bavulun icinde nerdeyse bütün giyisilerinin bulundugunu ve kiyafetsiz kaldigini söyledi.Buna karsilik esim ertesi gün hemen maazaya gidip bir seyler aliriz dedi ve Nurayi biraz yatistirdi.Ertesi sabah birlikte kahvalti masasina oturdugumuzda telefon caldi ve esimin is yerinde bir bayan rahatsizlandigini ve hemen gelmesini istediler.Buna esim hic memnun kalmamisti,cünkü noel tatiline cikmisti.Günlerden cumartesi oldugu icin bu gün mutlaka bir naazaya gidip nuraya kiyafet almamizda gerekiyordu,yoksa iki gün ayni kiyafetle dolasmaya mecbur olacakti.Esim bize bakarak ikimizin gitmesini ve nuraya bir kac kiyafet almasini istedi,bizde bunu kabul ettik.Kahvaltidan sonra hemen kalktik,arabaya atladik ve bize yakin olan bir maazaya gittik.Esimle alis veris yapmayi hic sevmem,herhalde bunu her erkek sevmez,ama baldizimla daha baska birsey,cünkü gecmis zamanda nurayla iliskimiz vardi ve bir kac kez sikismistik,ama bu nerdeyse 15 sene evveldi.Nuray askilardan bir kac parca beyenerek soyunma kabinesine girdi,bende kabinin önünde bekliyordum.Her giydigi parcayi bana gösteriyor ve fikrimi aliyordu.Daha dogrusu vücudu o kadar güzeldiki,ne giyse yakisiyordu.Bir kac kiyafet sectikten sonra,sira ic camasirina geldi.Kabinden cikarak camasirlarin bulundugu askilara dogru yöneldi ve bir kac takim ic camasiri secti.Benimle birlikte yine kabinlerin yolunu tuttuk ve denemek icin bos bulunan kabinlerin bir tanesine daldi.Tekrar denemye basladi ama bu sefer benden fikir almadan.Biraz uzun sürdügü icin,sabirsizlandim ve daha ne kadar sürecegini sordugumda,perdenin arasindan kafasini cikararak cevabini hemen verdi.Iki tanesini beyendigini ve üzerindeki icin daha bir karar veremedigini söyledi.Siritarak sana yardimci olabilirim dedigimde,perdeyi araladi ve beni iceri aldi.Gözlerime inanamiyordum,üzerinde siyah,nerdeyse her yerini gösteren bir sütyenle slip vardi.Agzim acik kaldi ve ne diyecegimi bilemniyordum.Cok güzel olmus,cok sexy görünüyorsun dedigimde,sen beyendiysen alirim dedi ve kelimeleri bitirmesinle dudaklarima sarildi ve delice öpüsmeye basladik.Nurayi hem öpüyordum hemde gögüslerini oksuyordum.Buna karsilik nurayda elini sikime atti ve oksamaya basladi.Zaten sertlesmisdi,ama simdi tas gibi olmustu.Burada beni sikmeni istiyorum dediginde,dayanamadim,pantolonumu indirerek,nurayi duvara dogru dayiyarak arkadan amcigina sokmaya basladim.Ami sulamisti ve sikim rahatlikla girip cikiyordu.Fazla dayanamadim ve aminin derinliklerine fiskirtmaya basladim.Dikkatli ve sessiz olmaliydik,yakalansak rezil olacaktik.Bosaldiktan sonra üzerimizi toparladiktan sonra,aldiklarimizi ödeyip eve döndük.Bir dahakine esimi ve sonradanda nurayi sarhos edip nasil siktigmi anlaticagim.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

