//
you're reading...
Hikayeler

ablamla kavgayla başlayan sevişmemiz

Merhaba 26 yaşındayım. Ablamla 2008 yılında yaşadığım ve halen süren çok özel bir olayı paylaşmak istiyorum.ablam 39 yaşında 1.65 boyunda 60 kilo ve kumral bir kadın . ablam 2007 yılında eşinden boşandı baba evine geri döndü. İlk zamanlar ona sadece üzülüyordum. Önceleri sanki suçluymuş gibi hep mahsun dururdu. Ablam eski eşiyle yaşadıkları yüzünden ikinci bir evliğiğe sıcak bakmıyordu. Ancak bir gün ablamı komşumuz Hatice abla çağırdı. Evde ablamla ben vardık. babam dışarda annem bi arkadaşına gitmişti. Kapıda ablama hatice ablanın hadi bize gel. Sizi tanıştırayım dediğini duydum. Ablam birazdan gelirim dedi Hatice ablaya . Hatice abla gidince ablam hazırlanmak için odasına geçti. Hazırlanmış odasından çıktı. Bana ben hatice ablaya gidiyorum dedi. Ben hayırdır dedim. Hiç dedi. Konuştuklarınızı duydum kiminle tanışacaksınız deyince biraz şaşırdı sonra ne olur bizimkilere bir şey söyleme gelince anlatırım dedi ve çıktı. 15-20 dakika sonra geldi. O arada babamda eve gelmişti. Ablama nerden geliyorsun dedi. Ablam Hatice abladan deyince babam uzatmadı. Ama ablamın bana verecek hesabı vardı. Ablam odasına geçer geçmez arkasından bende gittim. Ablama kızgın kızgın ne işin vardı orda. Kimle tanıştın diye sorunca. Ablam ne olur yavaş konuş babam duyacak dedi. Sonra anlatmaya başladı. Komşumuz Hatice abla bi akrabasıyla adı ( hüseyinmiş )ablamı tanıştırmak istemiş. Ablam evliliğe sıcak bakmadığı için başta olumsuz cevap vemiş. Ama komşunun zorlamasıyla ablam evet tanışalım demiş. Adam hatice ablanın evine gelmiş o gün ablamla tanışmışlar. Ben çok sinirlendim. Öncekinden ne gördün de bundan ne bulacaksın kendi başına iş çıkarıyorsun falan bir sürü fırça attım. İşte o zaman ablam içini dökmeye başladı. Ben ne zamana kadar burada kalacağım. benimde bir yuvam olsun istiyorum. Belki iyi cıkar diye gittim Kendimi hiç rahat hissetmiyorum burada sanki fazla gibi görüyorum kendimi dedi. Biraz konuştuk sonra ben ablamın odasından çıktım.
Akşam yemeğini yedik ablamın suratı çok asıktı.ablam sofrayı topladı babam evden çıktı bende dışarı çıktım. saat 10 buçuk gibi eve geldim. Bizimkiler televizyon izliyorlardı. Ben kpss sınavına hazırlanıyordum. Salonda biraz ders çalıştım. Bu arada saat 11 buçuk falan olmuştu. Sonra odaya gittim annemler yatmışlar ablam televizyon seyrediyordu. Ablama adamı sordum. Nasıl biri , Ne düşünüyorsun falan dedim.bilmiyorum ama pek hoşlanmadım dedi . ben abla hoşlanmadıysan neyi bilmiyorsun dedim. Aslında Ablam evlilikten korkuyordu. Adama ben biraz düşüneyim sonra hatice ablayla haber gönderirim dediğini söyledi.ablama boşver evlenip ne yapacaksın öncekinden dersini almadınmı dedim.ablam bana öyle deme herkes kötü olacak değilya . Benim yaşımdakiler çoluğunun çocuğunun yanında ben baba eline bakıyorum. Dul olmak kolay mı herkes farklı gözle bakıyorlar dedi. nasıl farklı bakıyorlar deyince sanki lokmalarım sayılıyor annem laf dokunduruyor. Babam para yetmiyor deyince sanki hep bana harcıyor gibi geliyor. Dışarıdakiler başka gözle bakıyor dedi. Saat 12 yi geçmişti. Ablam ben yatmaya gidiyorum dedi odasına gitti. 10-15 dakika sonra kitap almak için salona geçtim. Amacım sadece kpss kitabını alıp odada biraz çalışmaktı.Ablamın odası salona açılıyordu. salona girince ablamın telelefonla konuştuğunu duydum. O saatte hayra alamet değildi ablamın telefonla görüşmesi.biraz kapıya yaklaştım. Onu dinledim. Ablam o adamla görüşüyordu. Çok sinirlendim. Kapıyı açmak için yeltendim ama içeriden kitlemişti. Bir dakika dedi biraz sonra ablam kapıyı açtı. Sinirli bir şekilde bu saatte kimle konuşuyorsun diye ablama cıkıştım. Bana kapı mı dinledin dedi ne dinlemesi salona girince duydum bu saatte kiminle ne konuşuyorsun diye sorunca. Sanane dedi. ben çok sinirli bir şekilde kimdi o deyince Hüseyin dedi. ben hani ona hatice ablayla cevap verecektin telefon numaranı neden verdin dedim. Ablam sana telefon numaramı verdiğimi söyleyemedim dedi. ben ne demek söyleyemedim kim bilir daha ne yalanlar söyledin dedim. ne demek istiyorsun dedi. kim bilir o adamla daha neler yaptın dedim. o anda nasıl konuşuyorsun dedi bana tokatı yapıştırdı. Tam yumruğumu sıktım gözünün üstüne vuracaktım ki kendimi tuttum. Ablam hadi vursana söylediğin söz onun gibi 100 yumruğa bedel dedi ağlamaya başladı. Zırlayıp suç bastırma dedim ve odadan çıktım.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

