//
you're reading...
Hikayeler

Ablamı siktim

Merhaba ben 27 yaşındayım. Size anlatacağım olayı yazıp yazmamak konusunda çok düşündüm ama yazmaya karar verdim. Olay geçen yıl Nisan ayında büyük ablamla geçti. Ablam 43 yaşında 165 boyunda 60-62 kiloda iri göğüsleri geniş kalçaları olan bir ev hanımı. Ablamla 1 aydır falan görüşemiyorduk .Ben bir cumartesi günü mesai bitimi ( saat 16 civarıydı) ablamlara gittim. Ablam evde yalnızdı. . Eniştem bir yakını vefat ettiği için şehir dışına cıkmıştı. Kapıyı açar açmaz sarmaş dolaş olmuştuk. Canım diye öpücükler atmaya başladı . Dudaklara oldukça yakın yerlerden öpüşüyorduk. Ablam bana iyice sarıldı. Belki 1 dakika sarıldık ayaküstü. Birbirimizi çok özlemişiz. Öpücükler dudağa gelmeye başladı. O arada benimki kalkmaya başladı. Ablam benimkinin kalktığını fark edince biraz duraksadı göz göze geldik hiç konuşmadan kucaklaşmayı bitirdik. Kendimi çok suçlu hissediyordum. Sonra içeri geçsene diye sessizliği ablam bozdu. Ben salona girdim ablam arkamdan geldi. Biraz havadan sudan konuştuk. Ben konuşurken ablamın yüzüne bakamıyordum. Ablam ben çay koyayım dedi.Ben gideceğim gerek yok dedim. Ablam neden gidiyorsun oturuyoruz işte dedi. İşim var dedim. Ne işin var dedi. Ben arkadaşlarla buluşacağım dedim. Kızlarlamı yoksa dedi.hayır dedim. Otur oturduğun yerde hatta bu gün burada kal dedi ve ben çay koyuyorum dedi mutfağa gitti. Biraz sonra geldi yanıma oturdu.. O kadar mı azdın, evlenmesen herkese sulanırsın böyle dedi. Göz göze geldik. Ben şaşkın şaşkın bakarken Ayaküstü beni becerecektin dedi. Önce ne diyeceğimi şaşırdım sonra ne becermesi dedim. Bıraksam beni şapacaktın dedi. Öyle deyince aklım başıma geldi. Sende o kadar yaklaşmasaydın sen o kadar yapışmasaydın öyle bir şey olmazdı dedim. Ablam ne bileyim senden öyle bir şey beklemiyordum . Ne yani ben mi suçluyum yani pisliği yapan sensin suçlu ben mi oldum şimdi dedi. Ben hayır şuçlusun demiyorum ama sen mahal verdin dedim. Hem de yapsam ne olur ki dedim aramızdaki konuşmaya güvenerek şaka yollu . Ablam ağzından çıkanı kulağın duyuyormu dedi. Bi kere versen dedim. Manyakmısın dedi. Ben hemen ablama sarıldım. Dur yapma ne yapıyorsun dedi. Hadi bi kere yapalım dedim. Manyakmısın bırak beni dedi. Ben hemen pijamasını aşağıya indirmeye çalıştım o tutuyordu. Ama çok da direniyor gibi değildi. Sadece ne olur bırak diyordu gerçekten istemese tepkisi o kadar olmazdı daha fazla olurdu. Ben bir elimle sarılıyordum bir elimlede pijamasını aşağıya indirmeye çalışıyordum. Bu arada sikim iyice kalkmıştı. Pijamasını kilotuyla birlikte aşağıya indirdim zaman geçtikce ablamın direnişi azaldı . En son sen kardeşimsin ama istediğin gibi olsun dedi direnmeyi tamamen bıraktı. Bana doğru iyice yaslanmaya başladı. Üstünden penyesini çıkarttı. Ben pantolonumu çözdüm 14,5 santim olan sikim ilk defa onun kalçalarına temas etti. Sonra ablam bana döndü dudaklarımdan öpmeye başladı. Benim elim ablamın belinden aşağıya doğru indi. Sonra ablam benim üst tarafımı çıkardı. İkimizde çırılçıplaktık. Hemen ablamın amına girmek istiyordum. Ablam memelerini yalamamı söyledi. Hemen memelerine yumuldum. Ben ablamın memelerini emerken ablamda bir eliyle sikimi tutuyordu.Diğer eli başımı okşuyordu. Daha sonra ablam hadi yatak odasına geçelim dedi. Yatak odasına geçtik.Ablam yatağa uzandı dizlerini biraz çekti. Hadi gel dedi. Ben ablamın hafif kılları çıkmış amına yaklaştım sikimi amına dayadım başı girer girmez ablam ohhh çekti. Ben ablamın sıcacık amına bastıkca ablam ahlar oflar çekiyordu. Ablam altımda çıldırıyordu bana bastır kardeşim harikasın şimdiye kadar nerdeydin diyordu. Ben fazla dayanamadım boşaldım.
Ablam yine istiyordu. O gün ablamı hem götünden hem amından defalarca siktim.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: