//
you're reading...
Hikayeler

Yengemi zorla

Merhaba arkadaşlar ben semih 28 yaşında anadoluda bir şehirde yaşıyorum.. Sizlere sadece 1 kez yaşadığım bi olayı devamını yapmadığım bir olayımı yazmak istiyorum…
amcamınoğlunun karısı nerminle yaşadığım anımı anlatacağım. nermin 35 yaşında göğüsleri fiziği boyu iyi bir kadındır. arada onlara gider vakit geçirirdim. amcaoğlum bir gün bana ankara gideceğini yangemin yanında kalmasını söledi 4 gün kalacaktı ankarada. ben tabiki hemen gidip eve yerleştim evde yengemin küçük 1 yaşında bi çocuğu var onunla ilgileniyordum yengemde çay yapıyordu.. Neyse uzatmadan konuya gireyim ben. gece 1 sularında ben tv izlerken yengem odaya daldı o sırada sıradan bir filmde sıradan bir sevişme sahnesi oynuyordu. ama ben uyuyormuş gibi yağtım geldi tv yi kapadı üzerimi örttü gitti. bende atlet ve kilot vardı üzerimde ben anlamış tım akşamları kontrol edeceğini ve ertesi gün akşama aynı nurayı yapacaktım ama bu sefer sikimi gösterecektim gece gene tv yi açık bıraktım kilodumun kenarındanda yarağımı kaldırdım çıkardım görmesi için. 1 saat kadar geçti ben hala oynuyordum odadan ses gelince hemen uyuma numarası yaptım tekrar geldi tv yi kapattı üzerimi örtmeye geldi ama örtmedi eminim yarağıma bakıyordu benim alettee 18 cm bayada kalın durur şahlanmış bakınıyorlardı birbirlerine. tam o sırada ben gözümüğ açtım ve yengemin aletime baktığını gördüm ne yapıyorsun sen burda dedim ve hemen kolundan tutup üzerime çektim. zaten pijama giymişti altımda yalvarıyor yapma abin duyar baban duyar bi sürü laf ben hiç dinlemedim pijamasının altını çıkardım amına birkaç hamlede girdim ama yalım yalım yalvarıyor. durdum ne var dedim yapma diyordu nafile kızım bu gece sabahla yarın yapmıcam söz dedim. bida son olacak dedim. ve bacaklarının arasına girdim tekrar gene karşı koyuyor ama ilk sefer ki gibi değildi.. belirli bir ritimde girip çıkıyor her girmesinde inliyor zorlanıyordu .. bende dedimki be o amcaoğlununki ufakmı dedim söylediği işini hemen bitir bırak şimdi amcaoğlunu dedi ven bacaklarını omzuma kaldırdım dibini bulmaya devam ettim. yengem her giriş çıkışımdainliyor bende her inlemesinde daha sert vuruyordum. boşalacağım zaman korunuyormusun dedim hayır dedi içine gümbür gümbür boşaldım.. sonra sırt üstü yattım kalmaya çalıştı izin vermedim bu gece benim yanımda yatacaksın dedim. sabaha kadar götünden amından siktim hiç uyumadım hava aydınlanıncada bıraktım.. aradan 2 yıl geçti hala konuşurum ama o geceyi hiç ima etmem. bu aralarda asılıyor bana yapmıcamda ..anılarını paylaşmak isteyenler yazsınlar bana

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

