//
you're reading...
Hikayeler

Yengem çok güzeldi

Selam sayın okuryazarlar.
Ben eskişehirden serhat küçükbaş.
Bir gün dayımlar ankaraya gidicekti.Maç varmış.
bende gitmek isyiorm dedim.babam karnemden dolayı ceza vermişti.gidemiordm.
Nese gel gelelim olaya.
Yengemle kalıcaktm.Çünkü yengemle dayım yeni evliydi.Annem ise evde kalıcaktı.
Annem bizde kal diye ısrar etti ama yengem istemedi.
Ben evde yanlız kalrm dedi.Ama yengemin korkusu yznden anlaşılıordu.Bende yenge istersen seninle kalabilirm dedim.
Oda tamam cnm dedi.
O an yarragam taş gibi olmulştu.Ama kmse farketmedi.
Hayatımda gördüğüm en seksi kadınla bir gece birlikte kalıcaktm.
Bu beni çok heycanlandırıordu.
Aslında akrabalara hep ilgi duyardm çünkü kuzenimi sikmiştim ve o günden sonra hiç yüzüme bakmadı kuzenim 2 yaş büyüktü kankam onu seviordu ama ben dayanamadm genede siktim.
Her neyse gel gelelim konuya.
O gece çok heycanlıydım çünkü yengemi arzuluordum.Her gece asılıordum yarraga çünkü yengem beni azdırıordu.
Yengem dayımı geçirdiği için ona seksi görünmek istedi.Ve etek giymişti.
Onun bacaklarına sürekli gözüm takılıordu.Takılmamk gibi dğeildiki.Ama biliordm zorlada olsa sikcektm onu.
Yengem yemeğe yedikten sonra banyoya giricem sen burda otur tv. izle dedi.
Ama ben hiç dururmym tuttum yarraga gittim banyoya.
Delikten bakıordm.
Cenabettim zaten iyice azdırdı beni.
Yengem serhat beni keselermisin cnm yapamıorm dedi.
Bende allah yaşadın olum dedim.
Ve direk girdim.
Sırtıını keseliordm.
Ama benim yarrak beeeli olmaya başladı.
Ve o ne öle çok büyük sanırırm canımı sıkılıor içerde dedi.
Ve ben şoke oldum. Artık yeter dedm.Ve istersen sıkıntısını geçirebilirsn dedim.
Oda tokat attı bana.
Sonra dudaklarıma yapıştı.Ve onu kucağıma alıp yatakodasınna götürdüm.
Ve seviştik onunla.Sürekli bacaklarını okşuordum.Dayanmıordm.Artık gir içime diye bağırıordu.
Çılgına döndüm.
İyice azdırdm karıyı.
Sonra amına girmek istedm.
Çocuk olursa die endişelendi.Bende olmaz bişi dedm.Oda prezervatif kullan dedi.
Bende et ete değmeden olmaz dedim.
Hayır die bağırdı ama iş işten geçti
Girdim onun amına çok güzeldi.İnanılmaz bir çığlık attı.Çığlığı mühesser yengeye kadar gitti.
O gece sabaha kadar siktim onu.
Ve bidaha yüzüme bakmadı.
1 sene sonra çocuğu oldunu öğrendim.
Hadi hayırlısı. :)

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

