//
you're reading...
Hikayeler

Sexi ve Erotik Masaj

Merhaba ben melike istanbul da yaşıyorum 24 yaşındayım kocam 28 yaşında çok anlayışlı yılarca amerikada yaşamış ve beni seven biri daha önceki bütünilişkilerimi ve sex hayatimi en ince detayına kadar bilir bunları ona analtmam ona buyuk zevk verir. son derece medeni ve anlayışlı odlugundan bir kadının begnilmek istedigini ve küçük flörtleri sevdiğini bilir. ben genelde dekolte giyen biriyim ve bir akaşm bir gece klubune gittik ve biaz içtik be dansederken bir gençletanıştım ve çok içli dışlı adns ettik çocuk benim her yerimi okşadı gecenin sonunda ben ve eşim eve geldik ama her yerim tutulmuştu bana amsaj yapasını istedim yorgun oldugunu soyledi bir masor çağıralım dedim ama daha önce eve hiç masör çağırmamıştık surekli gittigm spa yi aramamai soyledi ama o saate kimse olmayacagini soyledim bilgisayari acti google. Com adresine girdi arama yapti bir site ilgimizi çekti nasıl yani dedim sadece evli bayanlaramı masaj yapiyolar siteye girelim bakalım dedim evet standar masaj vardı ama istenirse kocanız ilerken erotic massage alabiliyordunuz site ingilizceydi tursilere yonelik sanirm dedim eşimde bir araylim belki gelirler telefone ttik genç bir ses karşıladı beni masaj isetdigmizi soyledim kocama sordum o istemdi ucretis soyledi adresi verdik ama gelicegine pek ianmıyordum 1 saat sonra kapı çaldı gen temiz guler yuzlu bir gençti kocam onde ben arkda karşıladık usrimde herşey gece dişarı çıktıgım gibiyidi son derece sexydim ama masör bana hiç bir kadın gibi bakmadı bu beni çok kızdırdı genelde erkeklerin beni süzmesine alışkındım. Masör isteseniz hemen maja abaşlayalım dedi odayı sordu birliketmi alıckasınız masajı yoks aizlicekmisniz dedi eşim banada erotic masaj yaprmisniz dedi çocuk gulumsedi hayrı dedi ama eşinizi izleyebilrisniz dedi. yatak odasına girdik çantasından bumlar ve kucuk bir mp3 çalar tarzı birşey çıarkdı mumlarçok guzel kokuyoraldı ve muzikte çok gevşeticiydi soyunmamı rica etti eteğimi ve buluzumu çıkardım jartiyerim ve iç çamaşırm kamıştı daha öncede sık sık maaj yaptirdigimdan göğüslerimin açık kalmaısnın daha iyi odlugunu biliyordum jartiyer ve çorabımı çıakrdım yataga uzandim gençt küldoum hala üzrimdeydi gençte soynundu fakat külodunuda çıkamrıştı ben çok heycanlandım ve şaşrıdım kocamda bana bakıp gülümsüyordu ve penisnin kalktigini gordum gen yataga geldikuldumu tutu ve aşağı ıyırdı sesimi çıakramdım sona kalcalarımın üzerine oturdu eline guzel kokulu bir yag surdu ve vucuduma surmeye başaldı pensini kalcalrımına rsında hiss ediyordum kalca ve pneis ksımıyla gerçekten mukemel şekilde bana masaj yaiyordu olayin cinsel kısmını o an duşnmemeişitm bile gerçekten çok rahatlamış ve gevşemiştim sonra butun vucudnu vucudmda gezdirdi teni kadife gibi ve temizdi kanımın hıladnıgını hiss ediyordum penisi vajinama ve kalca arama adeta masaj yapiyordu muheteşm birşeydi aklıma yakın arkdaşım arzuyada bu gencin nuamrsını vermek geldi. suer birşeydi yaglı vucudu vucudumdan aknı sanki kalbime dogru itiryordu içim titriyordu sonra baçakalrıma geldi artık bu rahatlamın yerini birazda olsa başka şeyler amıştı tenim diken diken olmuştu ayak topuarlımdan başlayarak yuakrı dogru vucdunu gezdiriyordu bu arada pensinide kulanrak kalca aram ve vajinama mukemel bir ustelikla gireden amsaj yapması beni azirmişt,i kalçamı yukarı dogru kadlıryordum içime belki girer diye kocamı tumuyle unutmuştum taki yanıma geli oturana kadar mahmur gozlere aşkım sen burdamıdyım dedim egildi ve beni optu sonra kualgıma egilerek içne girmesini istermisn canım dedi bende gözlerimle utanak seni kızrdırmak istemem dedim bana verdigi cevap beni nekadar çok sevdiğini birkz daha gösterdi ben senin mutlutugn için varım aşkım dedi ve maöre egilerek içine girmeisni rica etti masör gençte onu kırmadı fakat bu sureyi biraz uzatı beni heycanladırmak için sonra birden içimde sıcaklıgını hiss etim çok kısa surdu sonra beni yüz üstü çevirdi aynı şeyleri gösüme yapiyor içime bir girip çikiyordu ben inledikce o biraz aha hızladı sonra titreyerek ona sarıdm ve kocacim seni çok seviyorum dedim aşkımda geldi beni öprek bende seni dedi sonra masör gençte boşaldı ve spermlerini üzrmie iyice yedirdi ve bei duşa soktu birlikte yıkandırk sonra ben bornozumu oda üstünü giyidi kocam ve ben teşekür etik gençte bize iyi geceler diyerk even ayrıldı sanırm busıralar birdaha çağırıcam onu :)

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

