//
you're reading...
Hikayeler

sevgilimle tatil fantazisi 2

götü brz rahatladı rengide kaçmıştı dikkatlice çıkarttım sikimi.Olduğu yrden kımıldayamadı hiç bende bitmiştim.Ama kalktım banyoda sikimi yıkadım.Götü kanamıştı ve sikime kanı ve bokları bulaşmıştı.Yanına geldim bitkin bir şekilde yatıyordu usulca kafamı bacaklarının arasına soktum .Vjnasından akan menileri yalamaya başladım .Arada bir götünden akan benim kendi menilerimi ve onun bulaşan boklarını yalıyor götünü rahatlatmaya çalışıyordum bütün menilerini yaladım yuttum ve onunda uyuduğunu ve rahatladığını görünce bende yanına uzandım ve arkadan sarıldım.

Brz dinlendikten sonra kaltık duşlarımızı aldık kahvaltı için aşağıya inmek için hazırlanmaya başladık.Akşam olanları hiç konuşmamıştık o yine seksi olmak için gayret gösteriyor ve kalçalarını kıvıra kıvıra ortada geziyordu .Hakikaten bir top ateşti her hali beni kudurtuyordu.Ve onu çok seviyor ve arzuluyordum.Mini kot şortunu ve göğüslerini en güzel biçimde sergileyecek bir bady giyindi.Hafif bir makyaj yaptı kahvaltı için hazırım dedi gerçi sen götten kahvaltı yaptırdın bana ama karnımda acıktı dedi gülerekten.Bende hazırlandım ve odadan çıktık

Otelde açık büfe kahvaltı vardı ve neredeyse yok yoktu.Biz gecenin vede sabahın seks furyasıyla bolca enerji harcamış ve çok acıkmıştık.Kendimize mükemmel bir kahvaltı masası hazırlamaya başlamıştıkki,To.. ve Eb de kahvaltı salonuna girdiler.To yine seksi ve nazik tavırlarıyla hareket ediyor,z..ye olan ilgisini nezaketle ve büyük bir beceryle ortaya seriyordu.Gece z..den aldıkları yetmemişti demek.Ben de ortama ayk uydurp eb..ya ve To..ya olan ilgimi göstererek ve z..yide tam markajımda tutarak kahvaltıyı yapmaya devam ediyordum.Gece çok hareketli geçmiş ve ne olduğunu anlayamadan çok sevdiğm sevgilimle bir anlamda grup yapmış ve çok eğlenmiştik.Kahvaltınıntadını çıkara çıkara ve gece kaybettiğmiz enrjileri toplamak amacı ile nefis bir kahvaltı yapıyorduk.To..Z..ye espriler yapıyor sıksık geceyi hatırlatıyordu.Aşk ücgenin çok tatlıymış dedi ,tadına doyamadım harika; böylesini hiç görmemiş ve tatmamıştım diye iltifatlarda bulnuyor Z..yi geceye geri döndermeye çalışıyordu.hepimiz gece yaşadıklarımızı hayal edip tatlı bir sohbete dalmııştık.Eb..sabah sabah çok ateşliydi bir bana bir To ya yaklaşıyor ağzımızın içinden çıkmıyordu.To..ya sen eb ..yu halletmedinmi dedim böyle ateşli duruyor diye takıldım.kahvaltı ve çay sohbetimiz bitmişti Z..haydi havuzun tadını çıkaralım diyerek
şahane kalçalarını ve vjnasını ortaya çıkaran kot şortunu sergilyerek yürümeye başladı To.. hemen arkasından kalktı nezaketle yol verme bahanesiyle onun kalçalrına dokunarak ve beline sarılarak Z..ye olan ilgisini ve arzusunu çokça belli etti.Z..ona hiç aldırmadan bana dönerek parmağıyla kölesini çağırır gibi işaret etti.Harika duruyordu gerçekten bende Z..nin yanına giderken Eb..ya sarılarak kalçalarını ve göğüslerini brz okşadım To..ya bakarak kıs kıs güldüm.

Odamızda havuz için hazırlanırken brzda seviştik ve öpüştük ama Z.. havuza gitmek istiyordu benim açık mavi mayomu giymemi istedi onunda aynı renkte tanga bikinisi vardı giyindi resmen çıldırttı beni harika duryordu üstünde çok seksi olmuştu.Pareosunu sardı ve odadan çıktık.Havuza doğru yürüken aşağıda To..ve Eb..da hazırlanmışlardı karşılaştık.Havuzun kenarında yerlerimizi aldık dört kişilik yer ayarladık kızlar pareolarını açarak uzandılar ikisde harika duruyorlardı.Biz onları yağlarken etraf bizi seyrediyor du ve ağızları açık kalmıştı.havuzda eğlenmyey ve yüzmeye başlamıştık To..kalçalarını çok belli eden bir mayo giymişti.Zaten dünden bu yana onun kalçalarına dokunup duruyordum Z..ye yaptıklarına kıyasla onu taciz ediyordum.Dün gece Z..ye dokunmalarına karşı ona bir şeyler yapmalıydım ve çok acayip kinliydim.hELE O SKİNİ z..NİN AĞZINA VERMESİNE KARŞILIK BNDE ONUN AĞZINA SOKMALIYDIM DİYe düşünüyor ve acayip kıskanıyordum.Kalçalrını resmen sıkp sıkıp bırakyor ve onu taciz ediyordum.Hem yüzüyor Z..ile ilgileniyor aynı zamanda To..yu nasıl halledeceğimi düşünüyordum.Brz yorulduk ve havuzdan çıktık.kurulandıktan sonra To.. WC ye gitmek için izin istedi bende hemen arkasından benimde lavabo ihtiyacım var diyerek kalktım ve WC ye doğru yürüdüm.O ayakta ihtiyaç giderirken bende arkadan onu seyrediyordum işerken mayosunu aşağı doğru indirmiş ve parlak götünün yarğı ortaya çıkmıştı.Bende ıslık çalarak ooo götün de gzelmiş dedim dönüp bana baktı şaşırmıştı.Ya sabahtan beri kalçalarımı morarttın dedi zaten.Bende Zyi rahat bırakmıyorsun bende seni dedim.To…ile konuşmaya başladık baktım bumda brz ibnelik var gibi.Gel dedim ve kapalı WC lerden birine çağırdım.Oda uslu uslu geldi ,kapıyı kapattım ve onun Z yi öptüğü gibi bende onu öptüm dudaklarını resmen ısırdım kalaçalrını parçalıyacak gibi sıktım.Resmen parçalıyordum onu korkmuştu ama bir şey demiyordu.Benimki kalmıştı ve onun ağzına sokmak istiyordum.
To ya hadi sakso yap dedim yüzüme baktı ve benim ne kadar kararlı olduğumu görünce eğildi .Önce eliyle benim sikimin sertliiğni kontrol etti ve biraz okşayarak dahada sertleşmesini sağladı.sikimi diliyle yalıyor değişik bir vakumlama taktiği ile sikimi somuruyor ve benim dahada kudurmama sebep oluyordu.Değişik bir yalama stili vardı .Sikimi vakumluyor dilini büyük bir ustalıkla kullanıyordu resmen bir fahişe gibiydi.Bende sikimi ağzına iyice bastırıyor boğazına kadar dayıyordum.Bir iki kez nefessiz kaldı neredeyse boğulacaktı.Ama zevkle yalıyor benide kendimden geçiriyordu.Ona bildiğim bütün küfürleri ediyordum ibne,götünü siktiğm.ananı ters götünden sikeyim,orspu çocuğu,puşt ben küfür ettikçe o hızlanıyor ve beni dahada azdırıyordu.Bir ara dayanamadım ve kafasını iki elimin arasına aldım ve sabitleyerek ağzını ben sikmeye başladım artık dayanamıyordum bir volkan gibi patladım ağzına sikimi çekmedim iyice boşalttım ve menileri yutmasını sağladım.işim bitmişti hadi kalk çıkalım dedim .Hiç bir şey olmamış gibi kızların yanına geldik kızlarda güneşin tadını çıkarırken etrftaki erkekler onları dikizlyorlar fakat onlar rahat ve seksi tavırlarıyla onların varlıklarını önemsemiyorlardı.
Z..nin yanına geldim ve dudaklarından bir öpücük alarak uzandım yorulmuştum.Z..yi tanga bikinisiyle beraber kucağıma alarak biraz uyudum.Yarım saat kadar uyumuşum.uyandığımda Z..To.. ve Eb..havuzdaydılar eğleniyorlardı ama To ders almamış yinede Z..nin peşinden ayrılmıyordu samimi tavırlar sergiliyor onunla yakınlaşmaya devam ediyordu .Akşama kadar havuzda eğlendik ben havuza girdikten sonra vahşi davranışlarımdan dolayı To.. znin yanından brz uzaklaşmıştı ama yinede gözlerini Z..nin tanga bikinili vücudundan ayıramıyordu bende zaman zaman ona gidip hatırlatmada bulunuyor düşüncelerinden vazgeçmesini sylüyordum.Artık havuzdan çıkma vakti gelmişti.akşma güneşinden de yarım saat kadar faydalandık.güzel bir hafta sonu tatilinin sonuna gelmiştik.Her türlü macerayı yaşamış eğlenmiş ve bayağı yorulmuştuk.Odalarımıza doğru giderken To..yinede Z..nin peşini bırakmamış ona olan arzusunu dizginleyememişti belinden sarılarak dudağının kenarına seksi bir öpücük kondurdu.Bende arkadan yanaştım ve götünü parmakladım ibnenin Z..yi onun kolundan aldım ve odamıza gidip hazırlanalım geceye kalmayalım diye uyardım .çünkü Z..ile bir kez daha çoılgınca seks yapmak istiyordum.

Z..nin tanga bikinisi beni çok tahrik etmişti odaya varır varmaz dudaklarına yapıştım.Resmen çıldırmıştım göğüslerini ve kalçalarını okşamıyor resmen yoğuruyordum.Ayağa kaldırdım şöyle bir dönderdim göz zevkimi tatmin ettim .Eğildim oayakta iken bacaklarının arasına kafamı soktum ve harika görünen vjnasını tangasını üzerinden yalamaya başladım.Suladyıcada tangasını sıyırdım ve vjnasının güzel tadına dilimle bakmaya başaldım.yaladıkça Z..de seks formuna girdi ve vjnası suladıkça daha sert bir şekilde ağzıma bastırmaya başladı.Yaladıkşa ateşi arttı bende dahada süratle ve istekle daha hızlı yaladım şiddetle kasılarak boşaldı ve ayatağa uzandı bende onu sırt üstü çevirdim ve arkadan domalttım sulu vjnasına demir gibi olmuş sikimi kaydırdım çok şuh ve tatlı bir sesle artık beni sik dedi.Bende tabii sevgilim zevkle diyerek pompalamaya başladım kafasın bana doğru döndürdüm dudaklarını ağzıma aldım ve dilimi kaydırdım birtaraftan pompalıyor birtaraftan onu öpmeye çalışıyordum.To..beni iliklerime kadar boşalttığından uzun süre Z..yi pompalayark siktim 20 dakika kadar sürdü Z..artık dayanamıyorum bitir dediysede ben zekten uçuyordum Öğle bir sikecemki Arabada uyumaktan başka bir şey yapamıycaksın dedim.Bi kahkaha attı ve yavrum söndür ozaman ateşimi diyerek beni dahada tahrik etti.Bende ona küfrler ederek sikmeye devam ettim oda bana küfür ediyordu sonunda patladım menileri sırtına akttım bende bitmiştim artık.Kalktım duşa grdm Z..de yanıma geldi beraber duş aldık ve birbirimizi sabunladık.
Artık valizlerimizi hazırlamış ve aşağı inmek için hazırdık ona To.ya yaptıklarımı anlattım gülmekten karnını tutuyordu To sırf ona yakın olabilmek için bu seyahatte beraber olmak istemişti o hayaline kavuşmuş ama benimde yarağımı boğazına kadar almıştı.To..nun bu şekilde Z..yi arzulaması tatilimize değişik bir hava getirmiş ve büyük bir rekabet oluşmasına sebep olmuştu.Z..de bende eğlenmiş değişik duygular yaşamıştık.Aşağı indik To..ve eb da birazdan geldiler To..ve eb da sevişmişlerdi yüzlerinden belli oluyordu To benim ona yaptıklarımı eb ya yapmış ama brz sert davranmış olacakki eb nun yanakları morarmıştı.
To. ya sen iyi şöfrsün bizi götür dediğmde gözler parladı ve bağajları yerleştirdikten sonra direksiyona geçti.Bende Z..ye sarılarak onu arabanın arkasına benim yanıma oturttum.Yola çıktık Z…yi kucağıma yatırdım ve o ısa sürede uyudu bnde dalmışım To bizi uyandırdığında Z..nin evinin önündeydik.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

