//
you're reading...
Hikayeler

pancar tarlasın yengemle 1

slm arkadaşlar ben bu siteyi çoktan beri takip ediyorum ve begenerek okuyordum bazılarına inanmıyordum ve başımada gerçek oluyormuş meger..ben 19 yaşında üni okuyorum benim başımdan da bi olay gecti anlatmak istedim sizlerle gecen yaz köye ben çiftçi bi ailenin cocugu oldugum köye sık sık giderdim tarlara vb için köye gittim köyde fakit gecmiyor köyde anca yoldan gecen arabaları sayarsın başka bişi ile vakit geciremesdim aslında köye amcala pancara yagmurlama yapmak için gitmiştim yaz günü oldugu için arpa bugdayda vardı o zamanlar amcam arpa satmaya gitti 2 3 gece gelemeyecigini söledi yengemle beim tarlayı sulamamı söledi bende yengemle nasıl sulacaz dedim suda sırayla geliyordu bi giderse bi daha gelmez dedi amcam neyse yengemle tarlaya gittik borular önceden kurulmuştu sabah akşam deiştirdik boruları(yagmurlamayı )akşama kadar yapacak bişi ortalık sıcaktı yengem römörk ün yanında kaldı ben ise tarlanın içinde geziyordum kuru yer kalıyomu die bakıyordum üzerim ıslanmıştı tabi römörkün yanına geldim üstümü deiştireyim die yengemden elbileri istedim yengemde verdi üzerimde sadece ülot kalmıştı cıplaktım deiştirirken yengem bana bakıyordu ne bakıyon kız dedim ben yengemden utandım onun bana bakmasından yengemde benden uzundu boyuna göre biraz canlıydı güsel yapısı vardı yengemde siz amcanla burda nasıl vakit geciyorsunuz dedi bende ne var dedim kocan sabah akşam yatıyor dedim adam yatmayla uykuyu vakit geciyord dedim bende salak gibi geziyorum sıcakda aksılık bende gündüzleri hiç uyuyamazdım saat 2,3 olmuştu yengeme hadi yagmurlamarı gezelim dedim vakit gecirirsin dedim yagmurlamı geziyorduk yengem tabancanın biri dönmüyordu onu yapmaya calışırken yengemin üstünü ıslatmıştım serinle diye herhalde cok ıslatmışım gezdik geldik arabanın yanına geldik yengem üstündeki penyeyi cıkardı altında kırmızı sütyen vardı sütyeni görünce beim alet şahlandı aklımdan yengemi sikmek hic gelmemişti yengemin memesi gördüm ne güzel memen varmış dedim hadi ya dedi bana valla dedim cocukları emzirirken gördümde dedim eline ne gecti dedi bende bişi gecmedi dedim yengem cay koydu cyı içdik yengem ben yatayım bari dedi ben yat sen dedim gece beklersin dedim yengem yattı horlamay abaşladı bende amcamala her zaman traktörde sex dergileri vardı onlara bakardık getirdim onları okuyordum aradan baya bi zman gecti ben okurken yengem dergiyi görmüş oda resimlere bakarmış bu arada akşam olmuştu

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

