//
you're reading...
Hikayeler

oğlumla çok mutluyuz1

merhaba ben gülay 38 yasında beyaz tenli orta boylu bir bayanım 20 yıldır iş hayatındayım özel bir şirkette ön muhasebe departmanında çalışıyorum sizlere iki yıl once basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bu siteyi internette tanıştığım ensest ilişki yasayan bir arkadastan öğrendim.. ben kusadasında yasıyorum oğlumla birlikte oğlum suan 20 yasında kusadası barlar sokağında bir barda çalışıyor uzun boylu atletik bir vucuda sahip ve çevreside çok olduğundan oğlumun ismini vermek istemiyorum ben ise dediğim gibi beyaz tenli orta boylu hafif balık etli kızıl saçlı bir bayanım işimin gereyi yıllardır etek veya elbise giymisimdir neyse konuyu fazla dağıtmadan basımdan geçen anımı anlatayım bunda iki yıl once oğlum barda çalışmaya yeni baslamıstı ve eve hep sabaha karşı geliyordu sezonun bitmesine yakın eve erken gelmeye basladı ve bir gün eve erken geldiği gece ben uyuyordum anahtarını almamıstı kapı çaldı ve bende kapıyı açtım oğlum alkolludu ayakta duramıyordu ona yardımcı oldum kızarak ve onu odasına goturdum yatağına yatırdım üstünde çalıştığı barın tişortu ve kot pantolon vardı üstündeki tişortu çıkardım ve kot pantolonunuda çıkardım ama altında çamaşırı yoktu ve oğlumun erkekliği gözlerimin onundedi eşimden ayrıldığım gunden beri hiç ilişkim olmamıstı ve kendi kendimi tatmin ediyordum durmadan bir anda oğlumun erkekliğine dokunmak istedim zaten oğlumda kendinde değildi elimle alıp oksadım sonra bıraktım ve oğlumun üstünü çarsafla ortup odama geçtim yatağıma uzandım ama aklım oğlumun erkekliğindedi ve onu dusunerek kendimi oksamaya basladım tatmin olduktan sonra ellerimi yıkadım ve yattım sabah olmustu ben 8 de iş bası yaptığım için 7 de kalkıyordum kalktım kavaltımı yaptım ve işe gittim işlerim yoğun değildi ogun ve gece gorduğum sey aklımdan çıkmıyordu artık dayanamıyordum deliler gibi seks yapmak istiyordum kimle kimle diye dusunuyordum bir kaç kere şirketimizin mudurunden yemek teklifi almıstım ama cesaret edemedim olmazdı ama oğlum aklımdan çıkmıyordu internette oğlu ile ilişkie giren varmı diye arastırmaya basladım ve yuzlerce olduğunu gordum ve gün boyle geçti aksam oldu ve eve gitmek için yola çıktım eve gidesiye kadar onumden geçen her yakışıklı erkeğe bakar oldum neyse sağ sağlim eve vardım yemek hazırladım oğlum bardaydı yemek ten sonra oğlumu aradım neler yaptığını sordum oğlumda iş yok anne oturuyoruz dedi bende oğluma benimde canım sıkılıyor izin alda çarşıda dolasalım madem dedim oğlum da tamam annecim dedi zaten patronu ile arası çok iyidi hemen izin aldı ve bende hazırlandım çarşıda bulustuk biraz dolastık ve daha sonra sahilde bir cafeye oturduk ne içersin anne dedi bende bira içerim oğlum dedim ve birer bira soyledi yanında patates kızartması vardı birer sigara yaktık ve biralarımızı yudumlamaya basladık bir iki derken üçüncü biraları içiyorduk ben hafif sarhoş olmustum ama kendimdeydim ve saatte 11 olmustu oğlum eve gidelimmi anne artık dedi bende tamam canım dedim ve yurumeye basladık yurumek iyi gelmişti kendime geldim biraz oğlum anne bir saniye bekle sigara alcam dedi bende tamam dedim beklerken sağ tarafa doğru baktık iki turist sevgili çarşı girişinde opusuyorlardı bir den aklımaa o aksam geldi ve içimde çok buyuk bir istek olustu aklımdan çıkartamıyordum oğlum geldi gidelim anne dedi bende tamam dedim ve birden neden neden olmasın dedim oğlumla ama nasıl yapacağımı bilmiyordum aklıma sarhoş taklıdı yapmak geldi ve yururken oğluma seslendim oğlum benim basım çok donuyor dedim oğlumda normal anne dedi çok içtin dedi ve oğluma sarılarak yurumeye basladım ama bu fikir iyice aklıma yatmıstı eve geldik devamı 2 de

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

