//
you're reading...
Hikayeler

Karımı siktirdim

Karım 30 yaşlarında minyon ve harika bir vücuda sahiptir.Gözü hep dışarıdadır.Bunu farkedince taviz vermeye başladım,teşvik ediyordum.Karık ilk defa beni aldatacaktı.İlk aldatmasını bir doktorla yaptı.O doktorla sikişirken ben dışarıda onu bekledim,sikim odun gibi.eve gidince defalarca yaladım.karını doktor sikti dedikçe zevkten deliriyordum.Aradan 1 hafta geçmişti ki,hemen eve gel dedi.Eve gittiğimde üzerinde mini eteği,altındada o seksi siyah kilotu vardı.Yala beni dedi.Amına dilimi uzattım,birde baktımki amına akıtılmış,silmeden gelmiş.Beni kuaförü ile aldattığını söyledikçe,ben iyice tahrik aldum.o tatlı amını yaladıkça yalıyordum.Akıtılmış amı yalamaktan çok zevk almıştım.Karıma yalvarıyordum artık,git sikiş,akıtılanı silmeden gel diye.Ertesi gün doktoruna gitti.evde sabırsızlıkla bekliyordum.Gelir gelmez,kilotunu çıkarmadan yalamaya başladım.doktor öyle bir boşalmıştıki içine dolu geldi.kilotuna akanları bile yaladım…Artık karımın amına akıtılanları yalamadan zevk almıyorum…Bence bir defada olsa deneyin..Diğer hikayeler geliyor….hemde gerçek…

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

