//
you're reading...
Hikayeler

karımı iki kişiyle sikişe ikna ettim

Merhabalar.adım cenk 28 yaşında 5 yıllık evliyim.eşim çigdem ise 25 yaşında çok güzel bir kadındır.ticaretle ugraşıyorum.burada yayınlanan …borcuma karşılık karımı siktirdim…başlıklı hikayemi okuyanlar olmuştur.aradan birseneye yakın zaman geçmişti.artık işlerimi toparlamıştım.yeni bir mühite taşınmıştım.karımla seks hayatımız mükemmeldi.ama eşimi arkadaşım engine siktirmiş olmam hiç aklımdan çıkmıyordu.dahada ötesi karımın sikilişini görmek hoşumada gitmişti.artık olan olmuştu.ha bir ha iki ne farkeder deyip karımı başka bir erkekle beraber sikmek fikri aklımdan çıkmıyordu.bu fikrime karımı alıştırmalıydım.bir gece sevişirken sikimi karımın amına yerleştirip sikerken bir elimlede karımın göt deligini zorlamaya başlayıp tam kıvama geldiginde karıma şimdi tam arkanda bir 20 cm lik sik olsa oda senin göt deligine girse ben amından oda götünden girse ikimizde taşşaklarımıza kadar köküne kadar soksak ne dersin..istemezmisin.dememle..kısık bir sesle tamam isterim ikinizde sikin demezmi o hazla karımın amını döllerimle doldurdum..bu şekilde birkaç gece daha sevişmeden sonra bir sabah kahvaltı yaparken sevişirken fantazide olsa beni başka erkekle sikmekten hoşlanıyormusun dedi..bende çok hoşuma gittigini hatta kabul edecegini bilsem yapabilecegimi söyledim.çok şaşırmıştı..ciddimisin dedi.ciddiyim.hergün bal yenirmi deyince konu orada kapanmıştı.bunları sorması bile beni heyecanlandırmıştı.akşam karımla sevişmeye başladıgımızda daha mutlu ve isterikli görünüyordu.bu gecenin diger gecelerden farklı olacagı belliydi.karım sevişme esnasında fantazide olsa onu bugün kiminle sikecegimi sordu.şaşırmıştım. sen kiminle istersen seni onunla sikerim..yeterki sen iste dedim..gözleri parlamıştı..karımı sabaha kadar amından ve götünden siktim.süper bir gece olmuştu.artık anlamıştım karımda sikilmek istiyordu.sadece dile getiremiyordu..sabah karımın dudaklarıma yapışmasıyla uyandım.dün gece çok mutlu oldugunu söyledi.kendisininde beni mutlu etmek istedigini ne istersem onu yapacagını söylemesiyle fırsat bu fırsat seni iki erkekle sikmem çok isterdim dedim.çokmu istiyorsun dedi evet dememle tamam dedi.kiminle istersen beni onunla sikebilirsin.sarıldım ve beni bu cevabıyla çok mutlu ettigini söyledim.eşim için ilk olacagından dolayı ilk seferi profesyonel biriyle yapmaya karar verdim. işyerinde internete girip jigolo servisinden karımında hoşuna gidebilecek umut adında gençle anlaştım.umutu akşam ışyerime davet ettim.umut tam zamanında geldi gerçekten yakışıklı birisiydi.üniversite mezunuymuş.ona bu işi eşimin ilkez denedigi onu çok mutlu etmek istedigimi ve herşeyin aramızda kalması söyledim.karımı arayıp akşam misafirimiz oldugunu hazırlanmasını söyledim.saat dokuz gibi zili çaldıgımda karım bütün güzelligiyle kapıyı açmıştı.karımın tebessümümden umutu begendigi belli olmuştu.karım tek parça askılı mini bir elblse giymişti bacakları sütun gibiydi.umutunda gözleri parlamıştı pıstık gibi karımı sikecek üstüne birde para alacaktı.salona geçtik eşim mutfaga geçmişti yanına gidip dudaklarına yapışıp çok güzel oldugunu seni bugün içerdeki gençle sabaha kadar sikecegim dedim.karımın elinden tutup salona geçip koltuga oturduk.umut karşımızda oturuyordu.karımın dudaklarından öpmeye başladım ellerimde karımın bacaklarını okşamaya ve aralamaya başlamıştım.elimi amına götürdügümde içine iççamaşırı giymedigini farkettim ve amı ıslanmıştı.artık karımın amı tüm güzelligiyle umutunda karşısındaydı.bu görüntüye kayıtsız kalamayan umut eşimin diger tarafına oturdu.ben yerimden kalkarak eşimi izlemek için karşı koltuga geçip oturdum artık benim yerimi umut almıştı umut eşimin dudaklarını öpmeye elleride gögüslerini okşuyordu.elleri yavaşca aşagıda amında gezmeye başlamıştı .umut karımın ıslanmış amına parmaklarıyla masaj yapıp arada orta parmagını içine sokuyordu.eşiminde elleri artık boş durmuyor umutun sikini okşamaya başlamıştı.umut eşimin tek parça elbisesini çıkarttı.eşim çırılçıplaktı.devamı 2incide

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

