//
you're reading...
Hikayeler

BALDIZIMLA İSTEKLERİMİZ 1

Mrb site okurları. Ben kemal 26 yaşında kendine bakmayı ve seks seven biriyim anlatacağım olay tamamen gerçek ve baldızımla benim adam da yaşanmıştır. Baldızımın fizifi ve seksiliği inanın hiç bi kadında yoktu ve benim hayallerimdeki kadın olmuştur. Ama ben ne baldıza açılabilirdim ve ne de içinden geçenleri yapabilirdin. Ve hayallerim hayatta da olmaz bir şeydi imkanı yoktu. Ondan çok etkilendiğim de fazla onlara da gitmek istemiyordum gittiğimde çok kötü oluyordum. Bir gün onların bilgisayarında e maillere bakıyordum geri dönüşüm kutusuna baktım ki filmler ama aklıma bacanakta yurt dışında bundan başkası bakmaz.Bi oyun sitesine girmiş ve nick buldum ama o oyun sitesin de benim nick yoktu hemen açtım ve benim yanında birkaç kez girdiğin de şifresine dikkat ettim. Bana dedi ki seni üyeliğin varmı burada yok dedim anlaman anlarımda başka oyun sitesinde var üyeliğim. Ama içnden neler geçiyordu bi elime düşme düştüğün an seni bitirecem dedim. İş yerin de o siteye girdim kendimi ark olarak ekledim ki sürekli sitede baktım ki eşli bi salon a girdi bende erkenden girdim ki o oyuna başlamış. Ben biraz bekledim oyun bitti ben hemen karşısına geçtim oyuna başladık ve mrb laştık elimizi bir birimize söylüyorduk ondada bende de resim yoktu be şanstan yendik ve sen baya süpersin bu oyunda dedim iltifatlar ettim hoşuna da gitti. Ve biraz daha oynadık ve hem oyun hem sohbet derken ark olduk ben dedim ki sürekli ortim olurmusun kabul etti. 2-3 gün oynadık ben dayanamadım facebook varmı dedim var dedi verebilircisin dedim olsun dedi. Verdi ama isim ona ait değil di çünkü baldız bende kayıtlıydı. Verdiği facebook da isim ve msn farklıydı sanırım kimse bilmiyordu. Girer girmez baktım ki resimdekiler biraz baldız. Yaklaşık 1 saat sen ne kadar güzelsin hoşsun sekssisin gibi laflar ettim hoşunada gitti bana dediği laf aynen şu KIYMETİMİ BİLEN KİM. Ben işi baya bi ilerlettim oda bende istedi tamam ama şimdi bu gilgisayarda yok bir tane var oda çok karanlıkdedim oda sonra bakarız dedi. Baldız ı kafalmıştım ve bir şeyler sorabilirmiyim dedim mutlumusun neden eşin senin kıymetini bilmiyor. Bana mutsuzum eşim baya bi zamandır yanımda deyil her insan gibi benim de ihtiyaclarım var. Ben dedimki sen benim hoşuma gittin ben senin gibi bi kadın ı görmedim aklımdan çıkmıyorsun. Telefon verebilirmisin dedim sen ver ben arayacam dedi ama gizli nonu aç dedi olsun dedim ama beni korkular aldı sesimden tenırsa ne yaparım. Arıyordu ve kendimi topladın ve sakince ve ses tonumu fazla deyişemeden konuşmaya başladık. Bana dediği ses tonun ne kadar güzel teş ettim senin de öyle dedim ve iltifatlar çok hoşuna gitmişti. Nereli olduğunu sordum bana ist dedi ve yalan söylüyordu ama ses çıkarmadım 10 dakika sonra konu yatak a geldi hep kadınım bende diyordu. Birkaç gün sonra senden çok hoşlandım sana tutuldum dedim ve oda bana karşı çok güzel hisler beslediğini dedi ve her gün saatlerce konuşmaya başladık. Benden resim istedi ve bir şekil kandırdım. Telefonda seni çok seviyorumm dedi ben şok oldum ve bende aynen karşılık verdim. Ve onu çok arzuladığımı dedim ve aynı şekilde cevap verdi içim içii yiyordu. İçimden oldu bu iş dedim. Bana aşkım hayatım sahibim demeye başladı bende ona kadınım dedim çok sevindi. Dedim ki şimdi sana bir şey sorum şimdi yanımda olsam bana ne yaparsın SENİN KARIN OLURDUM dedi. Ve telefonda baldızı boşalttım. Her seferin de seni çok istiyorum diye yalvarıyordu. Bende ist gelimi dedim bana dediki ben sana yalan dedim ben trabzondayım ilk başta sana İstanbul dedim yalan dı o tamam dedim gelecem yanına bana erken gel dedi seni çok arzuluyom. Bende bi teklif ettim bende kamera yok sende varmı var dedi açabilirmiisn dedim kocacığım sen istedinde ben açmadımmı. Ben hemen kamerayı çıkardım bilgisayarda ve msn açtı normal giyinmişti. Ve ben memelerini görmek istiyom dedim şimdi olmaz dedi ama israrıma dayanamadı belden yıkarı soyundu ama memeleri sürerdi okşa dedim okşadı yala dedim yaladı ayağı kalk dedim kalktı. Bende aşkım içine al beni diyordum almazmı

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

