//
you're reading...
Hikayeler

yengemle öyle dakikalar yaşadım ki okuyun lütfen

herkeze merhabalar.ben aranıza yeni katılan bir üyeyim.tam bir sex manyağıyım.kendimi tanıtıyım.ben izmirliyim.18 yaşındayım. adım karabey.sexle ilgili birçok anım var.şimdi size onlardan bir tanesini yazacağım.bizim bir dükkanımız var.bundan iki sene evveldi.ben 16 yasındaydım o zamanlar. günlerden cumaydı.ben herzamanki gibi okula gidip geliyordum.o gün öğle arasına geldiğimde dükkanda ben duruyordum.yengem ekmek almaya gelmişti.bana npyn nasılsın okula gitmedinmi falan die sorular sordu bende öğle arasına geldim dedim.oda hımm tamam. sen bu ekmeği ayır ben biryere uğrayıp gelcem dedi ve çıktı gitti.aradan 10dk geçti ve geldi benimde gitmeme az kalmıştı artık. bana okula gitmene varsa bize bi gelirmisin bana çatıdan bişeyler indirmem için yardımına ihtiyacım var dedi.bende her zaman onu arzuladığım için hayallerini kurduğum için belki bişeyler olur die hemen tamam demiştim.ben yengeme sen git ben babam dükkana gelince ben hemen gelirim ordanda okula giderim dedim. oda tamam dedi ve gitti.bizim evle dükkanımız arasında 20 metre ya var ya yok.babam yemek yemeye gitmişti ben babama seslendim ve benim okul vaktim yaklaşıyo hadi gel dedim.oda tamam dedi ve 2 dk yakadar geldi.ben dükkandan çıktım ve dükkana 5 dakika mesafede olan yengemin evine doğru çıktım. 5 dakika sonra yengemlere vardım.abim herzamanki gibi çalışıyor ve çocukta okuldaydı.ben evlerine vardım ve kapıyı çaldım.yengem kapıyı açtı ve içeri buyur etti.ben ne yapcaz yenge ne indircez dedim.yengem dur panik yapma indirriz bişeyler içelim dedi.bende belki bişeyler olur die öğleden sonra okula gitmekten vazgeçtim.size biraz yengemden bahsediyim yengem 170 boylarında 65 kilo ağırlığında balık etli dehşet güzellikte herşeyi tam yerinde olan bir kadındır bütün erkeklerin ilgisini çeker. yengeme yenge öğleden sonra bizim önemsiz derslerim var ben okula gitmecem bu seferlik dedim.ama annemgil bilmesin okul dağılana kadar burda kalırım dedim naptım nettim ikna ettim. oturduk yengem ne içersin dedi bende kola dedim yengem mutfağa gitti hazırlamaya.2 dakka sonra geldi kolaları içmeye başladık.içerken yengem bi sohbet açtı napıyon bu aralar okul nası gidiyo falan dedi bende iyi ama bu aralar kızlarla fazla anlasamıyom dedim oda neden dedi.napıyon kızlarada anlaşamıyon dedi.bende ben onları hiç takmıyom onlarda beni takmıyo birbirimizle iyi geçinemiyoz falan dedmi hepsi çirkin dedm.oda kızlarla iyi geçin kızlar herzaman işine yarar güzel olsun çirkin olsun farketmez dedi.bende bi bildiği vardır nası olsa dedim kendi kendime ve peki dedm.yengem hadi içtiysen kolanı ben merdiven getiriyim çatıdan içi dolu bir bidon indircez dedi.bende ok dedim.o gitti merdiveni getirdi.bu arada çatıya evin içinden çıkılıyor. merdiveni döşedik.bana ben çıkıyım ordan alıyım sana uzatırım dedi bende tmm dedim.ama merdiven pek sağlam değil dedim dikkat et dedim.tmm dedi.tam merdivene çıkıyordu ki merdivenin 4üncü basamağına basıp belinin üstüne düştü.ben hemen yengemi kaldırdım noldu yenge bişeyin varmı falan dedim.belim sırtım çok ağrıyo dedi.ben bi kas gevşetici getiriyim sırtıma sür dedi.ben dedim sen dur yerini söle ben getiriyim dedim.yerini söledi ben gittim aldım getirdim.tabi o anki caN havliyle üstünü çıkardı.üstünde bir sütyen birde külot vardı.yüz üstü uzandı hemen ben sütyenin ipinide çözdüm daha rahat sürebilmek için.ben o anda çıldırıyodum.muhteşem gözüküyordu arkadan.kilodunuda çok az sıyırdı.ben başladım melhemi sürmeye sırtından.üslerden beline doğru 5-10 dk sürdüm melhemi baktım gevşemeye başladı.garip garip sesler çıkarmaya başladı.ben tam belle göt arsına elimi attım oraya sürmeye başladım çok zevk aldını anlamıştım.oraya sürüyordum.acıyı çoktan unutmuştu.bir anda bana doğru döndü sütyeninin ipleri çözük olduğundan sütyen üstünden çıkmıştı.bana doğru döndüğü için memelerini çok net görüyordum gözlerim fal taşı gibi açıldı dilim tutulmuştu o memeler neydi öyle muhteşemdi.dedi noldu niye dondun kaldın dedi.bende ilk defa canlı olarak meme görüyorum dedim oda daha önce hiç yapmadınmı dedi bende hayır dedim.o zaman sana yardım ederim ama abin başta olmak üzere kimseye tek laf sölemeyeceksin dedi bende tabi tabi kimseye sölemem sen merak etme dedim.oda tamam dedi ve hadi gel bi duş alalım hem belimin ağrısı biraz daha geçer hem rahatlarız dedi.tmm dedim ve duşa girdik onun üstünde zaten bi külot vardı o külodu indirdi gördüğüm manzaraya inanamamıştım o herzaman hayalini kurduğum am o göt karşımdaydı ve çok güzel gözüküyodu.hemen benim üstümü çıkardı sonra alt eşortmanımı çıkardı bi kilot kaldı onuda çıkardı bende oda çırıl çıplak kaldık benim dalga kalkık olduğundan dalgayı çıkarır çıkarmaz dal daşşak kalkmış vaziyette karşısındaydım. yengem çok büyük değilmiş dedi.bende normal daha yaşım 16 dedim oda tamam farketmez nası olsa şuan çok azgınım herşeyi yerim dedi.suyu açtıkbirbirimizi yıkamaya başladık. heryerimizi iyice yıkıyorduk sabunla ve ben heryerini okşuyordum onunda tek düşüncesi benim yaraktı.eli ordan başka yere gitmiyordu.yıkandık banyoda kurulandık.kendimizi banyodan hemen yatak odasına attık.ben hemen yengemi sırt üstü yatırdım.bacaklarını ayırdım ve yeni yıkanmış temiz amını yalamaya başladım.götünü amını yaladım.iyice ıslattım amını ve götünü dilimle siktim.sonra memelerini yalamaya başladım memeleri ne çok aşırı büyüktü ne çok küçüktü tam bana göreydi çıkdırıyordum çok güzeldi memeleri yaladım sonra dudağına bir öpücük kondurdum ve sıra ona geçmişti hadi artık sıra bende diyordu çıldırıyom yalamak için hadi diyordu bende tamam hadi artık sıra sende dedim ve sırt üstü yatağa uzandım.yengemde yarramı yalamaya başladı yarramı ağzına ilk alışında çıldıracak gibiydim o zamanlar ilk sikişmem olduğu için hiç böle bir zevk tatmamıştım.yengemde hala yalamaya devam ediyordu çok güzel yalıyordu.yenge nerden öğrendin bu kadar güzel yalamayı dedim abimden başkasına siktirdinmi hiç dedim hayır abinden hariç ilk defa sen sikiyon beni dedi bende abim nasıl yapıyo seni iyi yapıyomu dedim evet dedi aibn o kadar güzel yapıyo ki sanki kırk yıldır karı sikiyo gibi dedi çok profösyonel dedi bende iyi işte daha ne istiyon dedim oda boşver bunları biz şimdi işimize bakalım dedi ok dedim.o hala yalıyordu çok muhteşemdi. bende göğüslerini sıkıyordum.sonra 69 pozisyonu aldık üstüme çıkardım yengemi o benim yaramı ben onun amını ve götünü yalıyordum çok zevk alıyordum.yengeme yeter artık sikişelim artık dedim oda yalamayı bıraktı ilk hangi pozisyonda sikişelim dedi bende üstüme otur dedim oda tamam aşkım sen nasıl istersen dedi ve üstüme oturmaya başladıben yaramı götüne doğru ayarladım napıyon dedi seni bugün hep götünden sikcem dedim oda tamam dedi nasıl olsa çok büyük değil dedi ve üstüme oturmaya başladı yavaş yavaş kafası girdi daha sonra tamamen oturdu 1 dakika kadar öle kaldık yüzü bana dönüktü en ellerimle götünden tuttum ve kaldırıp indirmeye başladım yengemi çok güzel zıplıyordu üstümde çok zevk alıyordu kendinden geçmişti zıpladıkça zıplıyordu.bende hem sikiyordum hem memeleriyle oynuyordum çok güzel gidiyordu.sonra üstümden kaldırdım ve yatağın kenarına yatırdım bacaklarımı omzuma attım bacak omuz vaziyetinde sikmeye başladım çok bağırıyordu o bağardıkça çıldırıyordum o vaziyettede biraz siktikten sonra biraz daha yalattırdım ve ayağa kaldırdım bir bacağını yatağın üstüne attırdım sikimi alttan götüne dayadım ve gitgellere başladım.bana sen nasıl işlk defa sikişiyorsun beni çok güzel sikiyorsun hiç tecrübesiz bi adam nasıl böyle güzel siker dedi bende ben herzaman seni hayal ettiğimden her şeyi zat
en planlamıştım dedim oda sen amma akıllıymışsın ha dedi işine gelince çok akıllı oluyon dedi bende ee napıyım öleyimdir dedim hele senin gibi bir beygiri siken adam daha ne yapsın dedim bir yandan da sikmeye devam ediyordum sonra yatağın üstünde köpek vaziyetinde sikmeye başladım gerçekten çok güzel bir duyduydu elim onu siktiğim süre zarfınca hiç memelerinden ayrılmıyordu çok güzeldi.onu bu vaziyette de siktikten sonra ben geleceğim artık nerene boşalıyım dedim oda ağzıma boşal döllerini yutmak istiyom dedi bende tamam o zaman sen yala hemde 31 çektir dedim o başladı yalamaya 31 çektirmeye 2 dakika sonra yarrağım ağzındayken patladım o hala yalıyordu 5 dakika daha yaladı sonra ben sonkez memelerini biraz yalayım öle bitirelim dedim memelerini bir 10 dk kadar yaladım ve duşa girdik duşta ben onu o beni yıkıyordu heryerimizi elliyorduk ben memelerini yalıyordum sonra yıkandık ve giyindikten sonra bi yarım saat oturalım dedik.biz giyindik tüm işimizi bitirdik salona geçtik.oturmaya başladık.dedim nasılsın yenge kendini nasıl hissediyon dedim çok güzel çok iyi hissediyom dedi ccanın sıkıldığında yine gelirsin sikişiriz dedi herzaman kapım açı sana dedi.bende gelirim tabi yenge senin gibi bir afeti kaçırırmıyım dedim çok yorgunum dedi uyucam dedi az bana masaj yap öle uyuyum dedi bende tamam dedim masaj yaptım biraz az elledim okşadım sonra ben gideyim artık saat geç oldu abim gelir dedim tamam dedi ben evden ayrıldım çok mutluydum eve gittim yattım onu düşündüm o günden sonra her zaman sikişmeye devam ediyoruz.çok güzel hikayelerim daha var onlarıda sonra yazacam şimdilik görüşürüz.izmirden sikişmek isteyen kızlar msj atsın bu hikayeyi okuyan bütün kızların amından göğüslerinden öperim şimdilik byee….

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

