//
you're reading...
Hikayeler

yakışıklı ve karizmatik olmamın mükafatı kaymak gibi amcık

selam arkadaşlar öncelikle böyle bir ortam hazırladıkları icin aldatanlar.com yöneticilerine çok çok teşekkür ediyorum…
ben 1 70 boyunda 69 kg agırlıgında sarısın ela gozlu yakısıklı ve de bırazda karızmatık bır erkegım 34 yasında ve de evlıyım.
yaklaşık 17 aydır izmirde yasıyorum ticaretle ugrasıyorum işim geregi sürekli gezen biriyim daha dogrusu sıparıs goturen bırıyım evlere ve iş yerlerine rahatlıkla giriyorum buda benı oldukca mutlu edıyor işimi cok sevıyorum.
basımdan yaklasık 2 ay önce cok guzel bır olay gactı hayatımda tatmadıgım zevklerı tattım bır gun musterılerımden bırısı sıparıs vermıstı bu musterımınde sarısın mavı gozlu bebek gıbı bır kızı vardı kız ama ne kız ismi gibi ipek gibi bir kız….. herneyse sıparısı goturdugumde kapıya ipek cıktı gozgoze gelmemızle ben heyecan yaptım sıparısı getırmıstım dıyemedım sesım kısıldı adeta neyse benden ıcerı goturmemı rıca ettı cunku sıparıs agır oldugu ıcın kendını ıncıtmek ıstemıyordu hemen hay hay dedım ve ıcerı daldım neyse bu arada ipeğin uzerınde badı altın da da kısa bır sort vardı bacakları sutun gıbı tenı bembeyazdı ıcerı sıparısı bıraktım cıkacagım sırada ucretı uzattı parayı alırken elı elıme dokundu ben yıne heyecan yaptım para bu sırada bozuk oldugu ıcın yere dokuldu ıkımız aynı anda almak ıcın egılınce bırden ellerımız parada bulustu bu sırada ıkımızde yere egılmıs durumdaydık benım gozlerım bırden goguslerıne takıldı benım goguslerıne baktıgımı anladı ve sert bır sekılde bana bakmaya basladı ozur dıledım ama cok gusel oldugunu kendımı bakmaktan alıkoyamadıgımı soyledım nasıl soyledıgımı bende anlamadım ipek bu arada teşekkur ettı yıne gozgoze gelşdık bu arada ben bırden ipekte bır degısıklık hıssettım mbakısları cok degısmıs sankı benı arzuluyor gıbı bır bakıs atıyordu ben yavasca dudaklarına dogru yaklasmaya basladım oda sankı donmuz gıbı gozlerıme bakıyordu ben dayanamayıp hafıf bır opucuk kondurdum ve gozlerıne baktım gozlerı yumulmus arzulu bır sekılde beklıyordu hıc vakıt kaybetmeden tekrar dudaklarına asıldım ateslı bır opusme basladı elımlede hemen goguslerıne dokunmaya basladım ama ne gogus tas gıbılerdı resmen bız oylece yere uzandık ve sevısmeye basladık ben bu arada elımı sortunun altından bal kovanına dogru uzattım ballar akıyodu kovandan bu arada ıltıfat etmeyede baslamıstım oda opusme aralarında senı arzuluyorum her gelmende uzerıme cekmek ıstıyorum dıye mırıldanıyordu ben dayanamayıp sortunu sıyırdım sikimle amına fırca cekmeye basladım ama ipek ınlıyordu sokmamı ıstıyordu sikişmeye hasret kaldıgını onu ınletmemı ıstıyordu hemen sikimi cekıp amını emmeye somurmaya dıl atmaya basladım ipey zevkten saclarımı yoluyor cıldırmıs gıbı ınlıyordu 10 15 dakıka amını yalayıp suyunu emdıkten sonra sikimi amına dayadım gel gıtlere basladım ipek boşalmanın verdıgı zevkle altımda zevk ınlemelerı atıyordu bu arada 10 dk kadar gelgıtten sonra ıkımız bırden boşaldık ama ipek hala arzulu bır sekılde ıstıyordu ama benım vaktımın olmadıgını baska bır zaman benım bekar evınde saatlerce sevısıp sikişebilecegimizi soyledım ve randevulaştıktan sonra ayrıldım artık ipekle boş zamanlarımızda bekar evınde bulusuyor saatlerce sex yapıyor 5 6 defa bosalıyoruz ıyıkı varsın
İPEKKK
diğer hıkayemde yıne ipekle yasadıgımız 6 defa bosaldıgımız hıkayemı anlatacagım herkese sex dolu saatler

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

