//
you're reading...
Hikayeler

Türbanlı Kız

Slm arkadaşlar.ben Ankara dan Emrah… sizlere geçenlerde başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bende yıllardan beridir kapalı kız hastalığı vardır. Kız kardeşimin liseden sınıf arkadaşı olan eda yla tanıştıktan sonra içimde ona karşı hep bir şey vardı. Hatta bi ara kendimizi kontrol etmeseydik sevgili bile olabilirdik. Kısa boylu minyon ve güzelliği türbandan bile belli olacak kadar dikkat çekici bir kızdı eda. Bazen onla ilgili hayaller kurardım ve tabiî ki doğal olarak da bunların içersinde seks de vardı. Gel zaman git zaman eda yla uzun süre görüşmemişken bir gün eda işyerime geldi. Yine harikaydı çok güzel etkileyici bir makyaj yapmış, üzerinde de şık bir elbise vardı. Birazcık sohbet ettikten sonra beraber yemeğe çıktık. Yemeğimizi yedikten sonra bir şeyler içmek için bar tarzı bir yere gittik. Barda ben bira eda da meyve suyu içerken müzik yüksek olduğu için aramızda bir yakınlaşma oldu. Kolum onun arkasında duruyordu, bedenine yavaşça dokundum, içim kıpır kıpır oldukça kendimi tutamıyor daha da sertçe dokunuyordum, bunları hissetmemesi imkansızdı. Geç kalmasına rağmen kalkmak istemiyordu.. zaman biraz daha ilerleyince sanki hiç farkında değilmiş gibi aa saat geç oldu ben eve gidemem napcaazz dedi.. ben yer bulacağımı onun için sorun olmazsa benim içinde sorun olmayacağını söyledim, tamam dedi evi aradı ben arkadaşımda kalcam dedi. Bardan çıkıp arabaya doğru yürürken eda koluma girdi sımsıcaktı ve teni çok hoş kokuyordu. Arabaya bindik biraz müzik dinleyip dolaştıktan sonra arkadaşın evine gittik, ben yatacam sizde burada yatın deyip odasına gitti. Biz tekrar muhabbet ederken ben koltuğa yattım oda yere oturdu, her konudan konuşuyorduk. Laf sevgiliye geldi, onun hayatında biri olmamış hiç, bundan dert yanıyordu. Bende işte ona çok güzel olduğundan falan bahsediyordum, bu arada da sırtına ve boynuna dokuyordum. Ben dokundukça eda nın teni resmen seks kokusu yayıyordu, ateş gibi olmuş nefesleri sıklaşmıştı. Konu sekse gelmişti ve edanın heyecanı iyice artıyordu, bende inadına hareketlerimi iyice sertleştirdim ne niyetimi belli ediyordum, onunda olacaklara razı olacağı tepki göstermemesinden belliydi. Edaya yatağa uzanabileceğini söyledim, oda tamam dedi yattı bu . sefer ben oturuyordum, oda yüzüstü yattığım için elimi beline hatta kalçalarına dokunduruyordum, masaj yapıyor bahanesiyle bacaklarına indim, ben dokundukça kasılıyordu bacakları, elbisesinin altından tenine hiç değmeden aralık olan bacaklarının arasından elimi yukarı doğru çıkartıyordum ve ***** değdiğim an eda bi ohh dedi sonra napıyorsun çek elini dedi ama ben dudaklarına yapışım aynı anda da amını avuçlamaya başlayınca sesini çıkarmadan olacaklara razı oldu. Amı acayip sulanmıştı kilotu bile sırılsıklam olmuştu. Kısık kısık inliyordu.ben dudaklarına yapışırken bir elime amını bir elimlede göğüslerini elliyordum. Eda çok heyecanlanmıştı. İnliyordu. Amı deli gibi sulanmıştı, hep hayalini kurduğum eda kollarımdaydı, kilodunu kenara çekip amının sularını hissede hissede öpüyordum onu.. Yavaşça kilodunu çıkardım ve kafamı eteğinin altına sokup mis gibi kokan amcığını yalamaya başladım, dilimle sikiyordum edanın amını, bi taraftan inliyor bir taraftan da elini göğüslerinde dolaştırıyordu. Amı sular içinde kalmıştı ve ilk orgazmı geliyordu. Aslında bu kadar çabuk beklemiyordum ama zevkin nasıl bişey olduğunu anlamıştı. Yavşça yukarı çıktım ve dudaklarına yapıştım, bir taraftan öpüşürken bir taraftanda onu kalkmış sikimi tutturdum. Önce korkak korkak dokunurken sonralarda sıkarak içinde hissetmek istercesine okşuyordu sikimi. Eda tam kıvamına gelmişti, elimi ***** attım aynı anda birbirimizi ellerimizle zevklendiriyorduk, boynunu kulağını yalamaya başladım eda nın inlemeleri artmıştı kulağıma eğilerek ne olacaksa olsun artık yaşamak istiyorum dedi. Bende komutu almıştım ve edayı çırılçıplak yalayarak soydum. Yatağa sırt üstü uzanarak edayı üzerime aldım, hem öpüşüyor hemde göğüslerini elliyordum. Eda da sikimi amının dudakları arasına almış sürtünerek kendini tatmin etmeye çalışıyordu. Küçük orospumun amcığı ateş gibi yanıyordu, hadi gir içime diye yalvarırcasına inledi, bende taş gibi olan yarağımın başını eda nın ateş gibi amcığına dayadım, önce başı girdi bi ıhh dedikten sonra lütfen yavaş dedi, bende her şey senin elinde dedim ve elini tutarak sikime götürdüm, şimdi kontrol eda daydı, sikim yavaş yavaş daracık sulu ve alev alev yanan amının içinde kayıyordu, eda hiç acele etmiyordu. Alt dudağını ısırmış aldığı zevkin tadını çıkarıyordu. Ve birden yarağımın hepsi edanın amının içinde kayboldu, ikimizde derinden bir oohh çektik. Şimdi sıra sende diyerek gülümsedi, ben kalçalarını havaya doğru kaldırıp alttan pompalamaya başladım, eda harika diye inliyordu, ben vurdukça çıkan şap şap sesleri ve inlemelerimizle yankılanıyordu duvarlar. Bu kızın bu kadar ateşli olabileceğini hiçbir zaman tahmin etmemiştim. Pozisyonumuzu değiştirdik bu sefer edayı domalmıştım, sikimde biraz kan vardı ve edanın amında aynı şekilde kan vardı. Sikimi ***** yerleştirerek yavaşça dibine kadar soktum ve daha sonra sert bir şekilde sikmeye başladım onu, saçlarına yapışıp kafasını geriye doğru kaldırdım, acı çekmesini istiyordum, çünkü sikişirken karşımdakinin acıyla zevki beraber yaşaması hoşuma gidiyor. İkimizde zevkin son demlerine geldiğimizde eda titremeye ve bağırmaya başladı bende komutumu almıştım ve daha seri bi şekilde pompalamaya başladım, amından akan kan ve sularla şap şap sesleri dahada yükselmişti ve ikimizde sarsıla sarsıla boşalmaya başladık ve o şekilde yarım saat kadar yattık Kalktıktan sonra tekrar sikmeye başladım onu, o gün sabaha kadar dört kere daha siktim onu ve bunu arada sırada tekrarlama sözüyle edayı evine bıraktım, ama arabadan inerken bile sikim tekrar kalkmıştı, şimdi bunları yolladıktan sonra hemen edayla buluşmaya gidecem.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: