//
you're reading...
Hikayeler

teyzemin kızı

teyzemlerde kalıyordum teyzemin 1 kızı var teyzemin kocası ve teyzem çalışıyordu gündüzleri evde sadece ben ve teyzemin kızı kalıyorduk teyzemler işe erken giderlerdi saat sabah 7 gibi evden çıkarlardı teyzemin kızıda benden 1 yaş küçük bi gün sabah saat 7.30 gibi uyandım ve teyzemin kızı uyuyormu diye odasına yavaşca girdim bide ne göreyim üstü açılmış ve eli kulotunun içinde sanki okşuyormuş gibi gögüsleride sütyeninden taşmış ben orda onu seyrederken uyandı ve bana sen niye uyumuyorsun dedi sabahınm bu saatinde dedi git uyu dedi bende yatağımı toplamıştım dedim oda gel burda uyu zaman dedi bende olabilir dedim ve yanına yattım bana götünü döndü ve vurdu kafayı yattı bende sikimi yavaşca götüne sürtmeye başladım ve bu olay 3-4 dk sürdü sonra elimle ellemeye başladım sonra bacaklarını araladı uyuyomuş gibi yapıyordu bellki oda istiyordum ben artık daha rahat davranmaya başladım ve elimle ciddi ciddi amına elliyordum ve oda uyanmıştı artık benim yarrağımla pantolonun üstünden oynuyordu fermuarımı araladı ve içinden çıkardı bende onun altındaki geceliği kaldırdım ve kuladunu indirdim ve bana sıkıldığını söledi hadi başlıyalım dedi amıma alıştıra alıştıra soktum ve git geller yaptım zevkten çıldırıyordu ama bi türlü kanamıyordu işimiz bittikten sonra sordum kanaman olmadı daha önceden tecruben varmıydı dedim ve bana parmaklarım ne güne duruyor diye bi cevap verdi

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

