//
you're reading...
Hikayeler

teyzemin kızı siktim

ben bursadan aykut 23 yasındayım size teyzemin kızıyla birlikte oldugumuz geceyi yazıyorum ben bursadan istanbula gitmiştim teyzemler beni cok güzel sekilde karsıladı ama kuzenim selin yani teyzemin kızı beni cok sasırtmıştı bana sarıldıgında sikimi oksadı benim hosuma gitmedi degil çünkü ben ona hastaydım neyse bir hafta kaldım bursaya dönerken selin bende bursaya gelim mi dedi benim için farketmez dedim neyse selin de benimle bursaya geldi annemler bursada degildi konya ya amcamlara gitmişler bir anda selinle başbaşa kaldık selinde beni istiyordu annemler iki gün sonra geliyordu seline dedim sen annemlerin odasında yatarsın dedim aksam oldu yattık yarın çünkü işe gitmem gerekiryordu neyse selin odama geldi ve dediki aykut ben senin olmak istiyom dedi sasırmıstım neyse fırsatı kacırmam annemlerin odasına gittik hemen soyunduk ikimizde cıplak bunun bacaklarını araladım ve amına girdim bakire oldugu için carsaf kan oldu seline dedim ki içine mi bosalım o da büyük zevkle evet dedi senin karın olmak istiyom dedi ve selini yani karımı annemler gelene kadar gece gündüz sikitim annemler gelene kadar işten izin aldım karımı doyasıya siktim

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

