//
you're reading...
Hikayeler

teyzemin kızı

merhabalar ben 18 yaşındayım ve giresunluyum burada isim vermek doğru olmadıgı için bir hikayemi pylaşmak istiyorum. benim teyze kızıyı hep sikmek istemiştirim ama amacıma ulaşamıyordum bir gün teyze kızı düğüne gitmişti bende teyzemin yanına cay içmeye çayı içtik sohbet falan ettik saat 12 oldu teyze kızı ewe geldi kısa bir mini etek vardı üzerinde göğüsleri belli olan bir bluz teyzem o an tuvalete gitti teyze kızıda sanki azdıgımı hissedercesine yanıma gelmişti onun mini eteginin altından amını ellemeye başladım sonra teyzemin tuvaletten cıktıgını anladım ve elimi cektim eniştem ise orduya çalışmaya gitmişti saat 1 de yatmaya gidecektik teyze kızı anne ben cok hastayım dedi bende hemen dedimki ben bu akşam burda kalayım daha fazla rahatsızlanırsa hastaneye götürürüz dedim teyzemde tamam dedi. ardından teyzem yattı bana dediki kızımı odasına götür eşofmanını giydir yatsın dedi bende tamam dedim teyzem yattı odasına gittik mini eteğini cıkardım altında beyaz kilotu vardı önce teyzem şüphelenmesin diye onu kilot ve sütyeniyle yataga yatırdım ardından bende yattım teyzemin tam uyudugunu hissettiğim an kızın yanına gittim soyundum ve yanına yattım gözlerini actı hemen megere uyumuyormuş bana dediki seninle beraber olabilmek için nu bahaneyi uydurdum dedi bende seninle beraber olabilmek için kaldım dedim . ardından öpüşmeye başladık cılgıncasına sütyenini ve kilotunu cıkardım enim boxerıda ona cıkarttırdım ve benim yarak demir gibi olmuştu teyzemin kızı bakireydi ama aldırmadım o da istiyordu göğüsünü yalarken bir den sikimi okşamaya başladı hadi artık muammer sik amımı dedi yavasca kulağıma bende hemen bacaklarını araladım vee yavas yavas amına sokmaya basladım kökle dedi ama kızdı korkuyordum kızlığın bozdum daha sonra gece saat 3 oldugunda amına köklemeye başladım geciktirici almıştım boşalmıyordum teyzemin kızı boşaldı ben hala boşalmadım ve sikim kalkıktı. şaşırmıştı teyzemin kızı yeter dedi hayır bende boşalmadan bırakmam dedim amına daha hızlı gidip gelmeye başladım aradan 1 saat sonra amına bütün spermlerimi büyük bir zevkle boşalttım 1 ay böle beraber olduk 2 günde bir halamın ewinde buluşup sikişiyorduk 1 aydan sonra benden hamile kaldıgını söledi doktora gittik parayı verip çocugu aldırdık doktor 3 ay sexin yasak oldugunu söledi bende 3 ay boyunca agzına vererek boşaldım öpüştük 3 aydan sonra bir kere daha sikiştik benden sıkılmış olmalıki ne yalan söleyeyim bende ondan sıkılmıştım bir sebep cıkardı kavga ettik ve halakonusmuyoruz ögrendimki sex günlerimizi düşünüp 52 çekiyormus beni asla unutamıyormuş

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

