//
you're reading...
Hikayeler

Öğrencimin ÇARŞAFLI ANNELERİYLE – BÖLÜM 2

1. Bölümün Devamı.
Kocasının zaten yaşlı olduğunu, birşey anlamadığını falan söyledi. Benden ne istiyorsun dedim, Seni dedi. Bi an şok oldum. Kadın çarşaflı, kapalı. Şaşırdım ama, bozuntuya vermedim. Nasıl yani dedim. Seninle yatmak istiyorum dedi. Şaşırdım, ama eşim hamile olduğu için 2-3 aydır bi ilişki yaşamamıştım. bi an olur kelimesi çıktı ağzımdan. Olur dememle zahide yerinden kalkıp dudaklarıma yapıştı. Beni sıkıca kucaklayıp öpmeye başladı. Bende bıraktım kendimi. Sarıldım ona. Delice öpüştük. Bi yandanda beni çekiştiriyor yatak odasına doğru gidiyorduk. Yatak odasına gelince kapıyı kapattı. Bi yandan öpüşüyor, bi yandanda üzerimi çıkartıyordu. Beni tamamen soydu, bende onu soydum. Amının kıllarını yeni kesmişti belliydi. Bembeyaz tahrik edici bir vücudu vardı. Boynundan öperek memelerine geldim. Oradan bütün vücudunu yaladım. amına geldim, dilimi soktum amına. Darbeler atıyordum. Eliyle kafamı bastırıyor, bi yandanda inlemeye başlamıştı. Benim kocam sensin diyordu. Kısa sürede boşaldı. Karnının ve kasıklarının titrediğini hissettim. Bu beni çıldırtmıştı. Gel, gir içime dedi. Srtüstü yatırıp daldım içeriye. Daracık amı sikimi sıkı sıkıya kavramıştı. Gidip gelirken yüzündeki zevk ifadesini görebiliyordum. Boşalayımmı dedim. Boşal içime zaten kısırım dedi. Deli gibi boşaldım ben. iki ayın acısı çıkıyordu. Amından çıktım ama benim haydar hala dimdik duruyordu. Ağzına uzattım haydarı, hemen aldı. Müthiş emiyordu. Eşimde böyle zevk almamıştım ben. Arkamdan girsene dedi. Domalttım. Götünü tükrükleyip parmağımı soktum. Hemen inlemeye başladı. Parmağımı sokup çıkarttım, ikik parmağımı soktum, biraz acıdı dedi. Devam ettim. Delik genişlemişti biraz. Sikimin kafasını soktum. Acıdan inledi. Birkaç defa sokup çıkardım. Yavaş yavaş alışıyordu. Elimle ağzını tutup birden kökledim, bağıramadı. Gözlerinden yaş geldi. Gidip gelmeye başladıkça acı, yerini zevke bıraktı. Zahide kendinden geçmişti. Bi elimle memesini okşuyor, diğer elimlede amını parmaklıyordum. İnleye inleye boşaldı. Bi süre sonra bende boşaldım. Sikimi çıkardım, hemen kaptı götürdü ağzına. Başladı emmeye. Banyoya gidelimmi dedi. Olur dedim. Gittik banyoya. Duşun altında emmeye devam etti. Mükemmel sakso çekiyordu. Üniversitede o kadar film izledik, kız gördük, böylesi yoktu. Ben kendimden geçtim. 5 dk sonra ağzna patladım. Döllerin hepsini yuttu, damlasını zayi etmedi. Çok hoşuma gitti. Benim gitmem lazım dedim. Tamam, ama gene yapalım dedi. Olur dedim. 45 dakikada üç kere boşalmıştım. deli etti beni. Eve gittim, aklım hala ondaydı. Eşim ne oldu dedi, yok bişey dedim. Var sende bişey dedi. O anda aklıma fikir geldi. Sen doğum yapacaksın, ben okulda olacam, senle ilgilenemeyecem kafam takıldı dedim. Ne yapacaz dedi? Seni doğum için annenlere göndereyim sivasa dedim. Olmaz sen yalnız ne yaparsın buralarda dedi. Ben bişi olmaz dedimİkna etti göndermeye. Doğuma 1,5 ay vardı. Ertesi sabaha doktora gidip, seyahat için sıkıntı olup olmadığını sorduk, doktor uçağa izin vermedi, otobüsle git dedi. Akşama gönderdim sivasa. Tam otobüse bindirdim, mesaj geldi telefona. Kimden diye sordu, boşver önemli bişi olsa ararlardı dedim. Oda önemsemedi. Otobüs hareket etti, uzaklaşınca baktım telefona. Zahideydi. Özledim aşkım diyordu mesajda. Az daha yakacaktı beni. Geleyimmi dedim, 1 saat sonra gel dedi. Tamam dedim. 1 saat sonra gittim eve, kapıyı açtı. Hemen girdim içeri. gene deli gibi sarıldı dudaklarıma. Hemen yatak odasına gittik. Karanlıktı, bişey görünmüyordu odada. Birbirimizi soyduk. Gece lambasını yakalım dedim. Olur tabi dedi. Yaktı lambayı. Aman tanrım ne göreyim. Saadet sandalyede oturuyor. Bi an kafam allak bullak oldu. Ne yapacağımı şaşırdım. Bana yokmu hoca dedi. Meğer bu ikisi aralarında planı kurmuşlar. Körün istediği bi göz, Allah verdi iki göz. Olur dedim. Oda hemen soyundu. Zahide sakso çekiyor, saadet zahidenin amını yalıyor. Muhteşem bi üçlü olduk. Zahide mutfaktan 3 tane salatalık getirdi. Ben bi deliğe sokuyordum sikimi. Salatalıklar kalan 3 deliğe giriyordu.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

