//
you're reading...
Hikayeler

Köylü kızı mehtapla 1

Merhaba ben yine bir hikayemi paylaşmak istedim. 9 yaşındayım ve oldukça yakışıklı bi gencim. Kız arkadaşımla çok ilişkim oldu ama kendimden büyük kadınlar her zaman daha çok ilgimi çekiyorlar. 15 yaşındayken köye dedemlere gittik yaz tatilinde kalmak için. temiz hava ve organik besinler yiyecektik. Karadeniz de olduğu için cennet gibi bir köyümüz var. neyse hikayeme geçeyim. mehtap o zamanlar 18 yaşındaydı. aramız çok iyiydi abla kardeş gibi görünüyorduk ama ikimizde öyle olmadığının farkındaydık. kocaman göğüsleri ve kocaman götü olan kısa boylu bir afetti mehtap. yüzü çok güzel değildi ama standartlara yakındı. biz bununla çok şakalaşırdık. bazen kucağıma alırdım götüne tokat falan atardım şaka maksadıyla. bir gece düğüne gidelim dedi.. düğünler ilçedeki meydanda oluyordu. yaklaşık yarım saatlik bir köy yolunda gittikten sonra 5 dk da asfaltla varıyordunuz. giderken yan yana oturduk elim omzundaydı ama hava aydınlık olduğu için bir şey yapamıyordum. dönüşte gece 1 olmuştu saat ve köy yolunda hiç ışık yoktu ve arabada zaten yaşlılar olduğu için hepsinin uykusu vardı. araba dediğim 15 kişilik köy minibüsü. ortalar bir yere oturduk ve köy yoluna geldiğimizde yanımızda oturan teyze uykuya daldı. arabanın içi çok karanlık tı ve elim yine omzundaydı. sonra mehtapta uykuya daldı. göğüs dekoltesi olan bir elbise giymişti ama elbisenin boyu baya uzundu bacaklarını göremiyordum. bende göğüslerden çalışmalıyım dedim. zaten beni bekliyor gibi bana bakıyorlardı. sol elimi omzundan yavaş yavaş elbisenin üstünden göğüslerini kaydırdım ve okşamaya başladım. kafasını bana doğru yatırdı ve boynuma ağzı denk geliyordu. bu benim işimi kolaylaştırmıştı elimi zaten açık olan elbisenin dekoltesinden içeri doğru soktum ve sütyeniyle karşılaştım. köylü kızı olduğu için pek çekici bir şey değildi sütyeni ama benim derdim zaten sütyeni değildi. süteyeninin içine soktum iki parmağımı ama hiç rahat olmuyordu. bende aşağı kaydırdım ve sol göğsü açılmıştı tabi elbise yine kapatıyordu. ben yavaş yavaş sokamaya ve sıkmaya başladım. sonra nefes alış verişmizin hızlandığını fark ettim. boynuma öpücükler konduruyordu. eğildim ve kulağına biraz daha yaparsan boşalcam dedim. ama o güldü ve devam etti bende peki diyerek diğer elimi de bacaklarına attım. bizden başka kimse anlayamazdı. artık 5 dk lık yol kalmıştı ki ikimizde boşaldık. ve birbirimize bakıp gülüyorduk. köy meydanında inmiştik ki aklıma fikir geldi. sizinkiler uyumuştur bize gidelim dedim oda tm dedi ve bize gittik. babannemler uyuyodu köy yeri olduğu için kapı kilitli değildi ve zaten dışındada açma kolu vardı. içeri girdik babannem benim yatağımı koltuğa açmıştı. o bende yan odadan yorgan getiriyim dedi. bende gerek yok babannemler orda uyuyolar uyanırlar dedim. napcaz dedi bende beraber yatcaz dedim. gülmesini belli etmemeye çalışıyordu. tm cnm dedi ve ben üstümü onun yanında değiştirdim. oda ben elbiseyle yatamam dedi bende kardeşimin pijamasını ve kendi tişörtümü verdim. o yanımda değişmek istemiyordu ama ışıkları kapatınca tm dedi ve değiştirdi. neyse yattık ama yatak çok dardı hatta yatak bile değildi koltuktu. ama ikimizde bu durumdan çok memnunduk çünkü ben onun arkasına yapılmıştım sikim götüne değiyordu ve taş gibi olmuştu. oda bu durumdan memnun görünüyordu. ben o sırada boxer ımı değiştirmiştim çünkü her tarafı spermdi ama tabi onun yanında değil dışarı çıkmıştım. herşeye rağmen yinede çekiniyrduk birbirimizden. ben elimide göğüslerine attım ve gözlerimizi kapattık zaten oda kapkaranlıktı en ufak bir ışık yoktu. uyumayacağımızı biliyorduk. ben elimi tişörtünün altına soktum ve göğüsleriyle oynamaya başladım o yapma biri gelcek diyordu bende gelmez merak etme duyarız diyordum. sikim artık baskıdan kırılcak gibiydi o yüzden altımdaki her şeyi çıkardım ve yatağın içinde bir tek tişörtle duruyordum. o naptın dedi bende çok sıcak napıyım dedim ve yine güldü. sikeceğim kesinleşmişti artık. bende sende çıkarmalısın değilse sabaha kadar terleriz dedim. devamınıda yazcam

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

