//
you're reading...
Hikayeler

komşumla muhteşem seks

merhaba güzel komşumla yasadıgım muhtesem hikayemi anlatacam size bayramdan bi hafta önceydi kuzenimle eve geliyorduk binanın kapısını actık kapı sert carpıyodu bizde kapıya bakıyoduk kapının arkasından kapıyla ugrasırken biri kapıyı acmaya calısıyordu ben kapıyı actım kocagında 1 yıllık bi cocukla bi bayan iceri girdi ben tanımıyordum kuzen tanıyodu mrblastılar sonra banada mrb dedi bende mrb dedim ama çok hoştu gözlerimi alamadım acıkcası biraz sohbet ettik binanın sorunlarından bahsetti bizde sikayetlerimizi söyledik bu arada ben bakıyorum caktırmadan oda bakıyo kuzenle konusurken bile bana bakıyodu neyse musade isteyip gitti bizde kapıyı haledip eve cıktık biz 5 katta o ise 1 katta oturuyodu eve cıkınca kuzen x hanım hep sana bakıyodu dikkatimden kacmadı dedi bense evli barklı kadın cocuguda var dedim kzen cocukları dedi ben sasırdım 3 cocuklu dedi hiç belli olmuyor dedim oda basını salladı birgün sonra tek cıkıyorum eve birinci kata geldim yavasladım belki kapıyı acar diye kapı acıldı tam kaybuluyordum beni cagırdı x bey ya zahmet olmazsa bi dolap var cekemiyorum yardımcı olabilirmisiniz dedi hemen kabul ettim içeriye girdim dolabı cektik biraz oyalandım ben gidiyim dedim tşkr etti ben cıktım eve cıkıyorum ama kendime lanet okuyorum bu fırsatı bidaha nah yakalarsın diye diye cıktım eve uzandım hayıflandım ama fırsat kacmıstı yapacak bişeyde yoktu 2 gün sonra binanın ününe geldim balkondaydı baktım oda baktı çok etkilenmiştim ogluyla konuşuyodu oglu asagdaydı 12 yaslarında eve cıkcam bu sefer kapıyı acarsa cagırmasada ben gircem kafama koymustum yavas yavas cıkıyorum tam kapısının oraya geldim kapının sesi geldi acılıyo acıldı ben hemen iceri yöneldim dur demedi girmiştim kapı acıktı bana baktı ve kapıyı kapattı kapı kapanır kapanmaz dudaklarına sarıldım inanılmaz sıcaktı dudakları 15 20 dakika ayakta dudaklarını yedim tabi oda benimkileri dudaklarının morardıgını fark ettim bıraktıgımda beni yataga götür dediğinde ben bitmiştim kocakladım bir damatın gelini kocakladıgı gibi tarif etti yatak odasına girdik üzerinde askılık vardı cıkardım altanda aşofman vardı onuda cıkardım kırmızı iç çamasırıyla kalmıstı bende tsırtümü çıkardım hemen pantolunuda cıkardım yatakta öylesine duruyodu dudaklarından baslayıp yemeye basladım sutyenlerini cıkardım sanki dogum yapmamıs kız gibiydi sevkle birlikte dim dik olmuşlardı asagı kayıyordum kilotlarını cıkardıgımda sok olmustum sanki tezgahlamıs tertemizdi 10 dakika önce temizlenmiş gibi duruyodu kafamı bacaklarının arasına gümmüştüm yalıyordum uzun sürünce beni yukarı cekti söylemiyor ama anlasılan artık içine girmemi istiyordu baxır aramızda vardı sürtünüyordu ellerini uzatıp baxırları asagı itti eliyle yardımcı olarak muhtesem amına girmemi sagladı artık içindeydim muhtesemdi sıcacıktı hiç 3 cocuk annesi gibi degildi ben dayanamıyordum boşalacaktım ama kendimi tutmam gerekiyordu onu boşaltmadan boşalamazdım cünkü ikinci sefer sansımız yoktu aksama dogruydu oglu asagda kocası her an gelebilirdi kendimi tutuyordum tam boşalacakken yavaslayıp geri gidiyordu ve muhtesem an gelmişti kasılıyordu beni kendine dogru cekiyordu daha fazla girmemi istiyordu istediğide oluyordu 21lik hepsi içindeydi amının ici vıcık vıcık olmustu boşalmıstı içinden cıkmak istedim bende boşalıyordum izin vermedi kurunuyorum dedi amının içini duldurmustum inanılmaz mutluydum bana sarılmıstı sıkı sıkı utanıyorum diyidu ilk defa baska biriyle bi ilişki yasıyorum nasıl yaptım dedi bana ne yaptın 4 gün önce seni gördüm ve su anda ne durumdayım dedi onu öpüyordum bana sarılmış ama pişman degilim kocam işini bitirim arkasını dönerdi ama sen beni bırakmadın hala benlesin dedi öpüşlerim onu mutlu ediyordu birden saate baktı kocam gelecek dedi hemen gitmen lazım giyindim kapının arkasında uzun uzun öpüştük ben cıktım şimdi telefonlasıyoruz bayram tatili araya girdi görüşemiyoruz ama ben asagı inince tel acıyorum pencereye yada balkona cıkıyor görüyorum 4 gözle bayram tatilinin bitmesini bekliyorum ne diye uzun yapıyolar bu tatilleri anlamıyorum tatildan sonra görüşmelerimiz baslar bende yazarım hoşcakalın..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

