//
you're reading...
Hikayeler

Kız Kardeşim ve Karım -2 (Tatilde)

Size Daha Önce kızkardeşim emel ve karım dilegi bir arada ilk defa nasıl siktigimi anlatmıştım.Daha sonra ara sıra buluşup çılgınlar gibi sevişmelerimiz devam etti.Bu anlatacagım anımız ise yaz tatiline gittigimiz otelde geçiyor.Karım organizasyonu yapmış ,aralarında programıda yapmış en son gidileceginde tarih ve saat belirtilerek üçümüz tatile gidiyoruz hazırlıklarını yap kendini ona göre ayarla dediler ,banada kadınlarıma evet demek kalmıştı.Neyse günü geldi ve yola koyulduk tatile gidiyor olmanın neşesiyle yol boyu şakalaşmalar gülüşmeler keyifli bir yolculuk oluyordu.Kısa bir sesizlik oldu,karım birden canım yarak çekti dedi,kardeşim yenge dur yaaa sende yolda bari böyle şeyler sokma aklımıza dedi.Dilekte amaaan ne olacak ya canım çekti işte dedi,pantolonumun fermuarını indirerek sikimi azgına alıverdi.Şapur şupur azgının sılarını akıtarak kafasını yalıyor arada alabildigi kadar sokuyordu azgına,emel ,yenge somurdun bitirdin abimin sikini dedi.Dilekte ne o kız kıskandınmı abini dedi emelde yok yenge sendenmi kıskanıcam benimde canımı çektirdin dedi.Bana dururmusun hayatım dedi müsait ve tenha bir yerde kenara çektim durdum.Yol kenarındaki agacın altına oturduk.Karım yine sikimi agzına aldı yalayarak beni kudurtuyordu.Emeli ayakta agaca dayayıp ellerini agaca dayattı ,mini etegini hafif kaldırıp emelin tangasını sıyırıp birkaç dakika amını yaladı,Sonra abisi bak kardeşinin canıda yarak istemiş dedi,ben mesajı almıştım ayaga kalktım ve kardeşimin arkasına geçip yarragımı emelin ıslak ve kaygan amına yerleştirdim açık havada ve yakalnma korkusuyla çok zevkli oluyordu yinede fazla riske girmeden zevk çıglıkları atan kardeşimi hızlı bir şekilde sikip spermlerimi içine boşalttım,hemen toparlandık.Tekrar arabamıza binip tatil köyünün yolunu tuttuk karım sanırım bu sikiş seni yol sonuna kadar idare eder dedi.kardeşim çok zevkliydi dilek yaa dedi tadı damagımda kaldı dedi, sabret daha neler yaşayacagız dedi dilek muzip bir şekilde gülümseyerek.Sonunda akşam üstü otelimize ulaşmıştık.Karımla ben emelse tek başına kalacaktı.Anahtarlarımızı aldık ve yerleşmek üzere odalarımıza geçtik.eşyalarımızı yerleştirdikten sonra hazırlandık emelide alıp yemege indik.Dilek ve emel okadar seksi ve alımlı giyinmişlerdiki içimi gıcıklıyorlardı,yemek için indigimizde üzerimize yönelen bakışlar beni biraz kızdırırken bir yandanda zevk alıyordum işte bunlar benim der gibi bir edayla masaya oturdum.Yemek boyunca kışkırtıcılıkları ve rahatlıklarıyla bir çok erkegin ilgi ve dikkatini çekmeye başarmıştı bizim zilliler.Yemekten sonra içkilerimizi yudumlayıp oteli biraz tanıdıktan sonra odalarımıza çekildik hepimiz çok yorgunduk,o gece fazla geç olmadan yattık sabah bizi yogun yorucu ve eglenceli bir gün bekliyordu ve biz neşeli enerjik,dinlenmiş olmak istiyorduk.Sabah erken kalktım dilek hala uyuyordu sanırım emelde ikisinide rahatsız etmeden havuz kenarına indim yanıma aldıgım eşyaları şezlonglara yerleştirdim.Biraz etrafı gezip yukarı çıktım karılarımla kahvaltı yapmak için uyandırmaya.Keyifli bir kahvaltıdan sonra havuz başına geçip yerleştik.Gülüyor egleniyor şakalaşıyorduk.Hemen yanımızdaki iri yapılı genç bize bakıp gülümsüyordu daha sonra yönelttigi soru üzerine turist oldugunu anladım gençle tanıştık dilek ve emelde tokalaşarak kısa bir tanışma merasiminden sonra adı cris olan Fransız gençte bize katıdı ,Eglenmeye sohpete devam ettik ,günü neşeli bir şekilde noktalamıştık akşam yemeginde criste bize katılmıştı.Yemegimizi yiyip içkilerimizi yudumlamaya başladık sıcak ve neşeli sohpetler sonunda geceyide noktalama zamanı gelmişti.Crise iyi geceler dileyip ayrıldık.Odamıza çıktık emelde bizimle geldi gece yine çılgınlar gibiydik heryerimi yalıyor,beni zevkin doruklarına çıkarıyorlardı,o sırada karım emel crisinde bize katılmasını istedigimizi söylemenin zamanı degilmi dedi ,ben olmaz dedim ama iki şırpıntı kafaya koymuşlardı beni ikna edeceklerdi ve bunu nasıl yapacaklarınıda çok iyi biliyorlardı.Sabaha kadar amlarını götlerini çatır çatır siktirdiler bana bu arada crisin bize katılmasınında heyecanlı ve zevkli olacagına hayatımızda degişik bir tat olacagına onun sadece bir fantezi oldugunu hep benim kadım olacaklarına ve öyle kalıcaklarına söz verip beni ikna etmeyi başardılar.Ertesi Gün kahvaltıda criste bizimleydi gün içindeki eglencelerimizdede yine yanımızdaydı ama bir farkla benim kevaşeler artık crise daha cilveli ve daha samimi davranıyor fırsat buldukça el kol şakalarıyla crisi elliyor,ona sürtünüyor ve tahrik ediyorlardı bu sahne ve düşünce benide tahrik etmeye başlamıştı.Akşam olup yemegimizi yedigimizde içkilerimizi yudumlamaya ve eglenmek
için hep beraber bara geçtik.yine sohpetler ediliyor egleniliyor ama kardeşim ve karış şuh hareketlerle her fırsatta crisi tahrik ediyorlardı.Odalarımıza dagılma vakti gelmişti biz kalktık gidecekken karım crise dönüp sende gel istersen bişeyler içer sohpetimize odada devam ederiz dedi cris biraz çekingen ve nasıl olur bilmemki der bir ifadeyle bakınca kardeşim crisi elinden tutup kaldırdı,odamıza geldik.Odada bir yandan içkilerimizi yudumlayıp bir yandan sohpet ederken kardeşim yerden bir şeyler almak için egildiginde mini eteginin altından tangası ve o müthiş kalçaları görünüyorducrisin gözleri kocaman olmuş kaçamak bakışlarla kardeşimin kalçalarına bakıyordu o sırada karım birden elini crisin sikine atıverdi cris çok şaşırmış irkilmiştidiger elinide crisin omzuna atıp dudagına yapışınca criste çekingen bir şekilde karşılık veriyordu yengesinin harekete geçtigini gören kardeşim bana dogru gelip kucagıma oturdu parçalarcasına dudaklarımı öpmeye başladıellerimi gögüslerine attım bir yandan gögüslerini avuçlayıp ateşli bir şekilde öpüşüyorken gözüm yantarafa ilişti karım öpüşmeyi bırakıp crisin önüne egilmiş sikini çıkarıp azgına almış yalıyordu kardeşimde kucagımdan inip crise yöneldi karım crisi yalarken kardeşimde öpüşmeye başladı cris artık tamamen rahatlamış ne olursa olsun dercesine kendini teslim etmişti,bende bu arada karımın arkasına geçip etegini sıyırdım crisi yalarken bende karımın amını yalamaya başladım ,bu arada kardeşimde soyundu amını crisin agzına dayadı herkes zevk çıglıkları atarak birbirini yalıyor iniltiler ortamı dahada ısıtıyordu.karım kazık gibi yaptıgı crisin yarragını n üstüne kardeşimi oturttuktan sonra kendide benim sikimi yalamaya başladı.Kardeşim crisin sikinden kalkıp domaldı bende yeni yalanmış yarragımı kardeşimin amının derinliklerine dogru kaydırdım criste bu arada kardeşimin agzına sikini sokmuş yalatıyorduben kardeşimi sikerken karım alta yatmış taşaklarımı ve kardeşimin amını yalıyordu.cris kardeşimin azgından çıkıp yataga uzandı,bu arada karım alltan çıkıp crisin kazık gibi olmuş sikine oturdu kardeşimde crisin üzerinde oturan karımın gögüslerini sıkıyor heryerini yalıyor arada dudaklarını ısırıyordu,karımı crisin üzerine yatırıpaçıkta kalan göt deligini yalamaya başladı sonra bana dönüp hazır abi gel sik şu götü dedi yengemin en büyük hayaliydi bu iki yarak tarafından sikilmek dedi,hiç bekletmeden geldim kardeşimin agzına verip güzelce yarragımı ıslattırdıktan sonra karımın göt deligine dayandım yavaş yavaş girerek köküne kadar soktum karımın iniltileri inanılmazdı,biz hızlı bir şekilde amını götünü sikmeye başlamıştıkbu arada emelde araya kafasını sokmuş heryerimizi yalıyor biz zevkten çıglıklar atıyor inliyor adeta uçuyorduk,karımı bu şekilde bir süre siktikten sonra kardeşimi aldık ve crisle onuda amından ve götünden sikmeye başladık,artık kim kimi sikiyor kim kimi yalıyor hangi zevk çıglıkları kime ait anlamak çok zordu şehvet bizi kollarına almış uçuruyordu,sabaha kadar zevkin şehvetin seksin doruklarına çıktık karılarımın bütün deliklerini tek tek ve beraberce sabaha kadar siktik kaç kere kimin amına kimin götüne boşaldıgımızı hatırlamıyorum ama karılarının başka yarragı zevkle yedigini onların sikildigini görmek ve onları başka birisiyle yarraga doyurana kadar sikmek inanılmaz bir zevkmiş…..Ve hergeçen gün dahada zevkli olmaya devam ediyordu,beraber yaşadıgımız çılgınlıkları paylaşmaya devam edecegim……..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

