//
you're reading...
Hikayeler

Kız Kardeşim ve Karım – 1

Merhaba ben evli 30 yaşında eşim Dilekse 27 yaşında seksi ve aynı zamanda baştan çıkarıcı bir kadındır,Kız kardeşim Emel ise 25 yaşlarında özel firmalarda mankenlik yapan seksi bir kadındı.Evlendigimizin ikinci yılından itibaren emel ve dilek çok iyi anlaşırlardı emel bütün sırlarını dilekle paylaşır bereber gezer tozar yer içer eglenirlerdi.Bazen eglenmeye gider eve geç gelirlerdi,bu eglence oratmlarına çok nadirende olsa bende katılırdım.Yine böyle bir eglence ortamından dönmüştük saatler epeyce ilerlemişti dilegin gece kulübünde seksi kıyafetleriyle yaptıgı danslar beni çok tahrik etmişti,içkininde etkisiyle kudurmuştum o gece dilegi çılgınca sikmek istiyordum.Eve gelince geç oldugunu artık yatsak iyi olacagını söyledim ama bu bahaneyle dilegi kaçırıp doya doya sikecektim,emel bana abi sen yat biz dilekle biraz daha sohpet edecegizdetince içiten içe ço üzülmüştüm o kuduruklukla ortada kalacagımı düşünmüştüm ama onların yine birbirlerine anlatacakları ve paylaşacakları şeyler oldugunu düşündügüm için çokta üstelemeden yatagıma dogru gittim.Dilegin o seksi ve tahrik edici dansları yatarken bile gözümün önünden gitmiyordu,ben onları düşünürken uyuyakalmışım,nekadar geçtigini anlamadım ama bir süre sonra içerden gelen müzik sesleriyle uyandım bizim çılgınlar içmeye ve sohpete devam ediyorlar diye düşünüp odaya dogru ilerledim ,odaya yaklaştıgım zaman içerden gelen müzik sesine karışmış iniltiler duydum.Aralık kalmış kapıdan gizlice baktıgımda dilegin kızkardeşim emelin amını yaladıgını gördüm,dilek çırılçıplak kalmış emelse mini etegini sıyırmış uzun bacaklarının ve mini etegini altından fırlamış etli amını elleriyle aralıyarak dilege yalatıyordu saçalarını saga sola savurarak inliyordu.Gördüklerimin karsısında şok olmuş ama bir okadarda tahrik olmuştum bu sahne beni şaşıttıgından daha fazla kudurtmuştu karım çırılçıplak vaziyette kardeşimin amını yalıyor bir yandanda gögüslerini sıkıyor ikiside inanılmaz zevk alıyordu bunu izlerken benimde sikim kazık gibi olmuştu,karım kızkardeşimi yalarken ani bir hamleyle 69 pozisyonuna geçtiler ikiside birbirlerini çılgınca yalıyor zevk çıglıkları atıyorlardı,evet kardeşim mankaen gibiydi ve mankendi ama hiç bu kadar iyi sevişebilecegini bu kadar güzel bir amı ve gögüsleri olacagını düşünmemiştim.Biraz sonra dilek eline fantazilerimiz için aldıgım vibratörlerden birini kızkardeşimin sırılsıklam ettigi amına yerleştiriverdi diger vibratör ise kızkardeşimin elide ve karımın götüne sokuyordu.Gözümün önünde karım kız kardeşimi,kız kardeşimde karımı sikiyordu,böylesine kudurdugum bir gecenin devamında birde böyle bir sahne beni zıvanadan çıkarmıştı aralarında bende olmalıydım,garipti ilginçti nasıl bir duyguydu bilmiyorum ama karımı ve kız kardeşimi bende sikmeliydim.Sanki olanları izlememiş ve haberim yokmuşta yeni uyanmışım gibi kalkmış olan yarragımı gizleyerek içeri girdim.Beni farkedince birden toparlanmak istediler.Bende onları rahatlatnmak için rahatsız olmayın siz keyfinize bakın ben bir sigara içip yatacagım tekrar dedim.Dedim ama içimdende sürekli bir hamle bekledim benide bu seks partisinin içine çekecek.Sigaramın yarısına geldigimde bekledigim hamle karımdan geldi,bana dogru gelerek şortumun altından sertleşen yarragımı çıkarmasıyla yalaması bir oldu biraz yaladıktan sonra kızkardeşime nasıl bahsettigim gibi degilmi ikimizide sikebilecek kadar kalın ve büyükmüş degilmi dedi ben şok üstüne şok yaşıyordum anladımki karım kızkardeşime daha önce seks hayatımızdan ayrıntılı bir şekilde bahsetmişti.Sen birde tadını alsan dedi emele gel bak bir yala birdaha vazgeçebilecekmisin dedi,emel gözleime baktı biraz mahçup biraz istekli biraz çekingen ben olur dergimi başımla onay verdim,kız kardeşim anında yanıma geldi karım sikimi kavradıgı gibi emelin agzına soktu inanılmaz bir duyguydu,karım beni kızkardeşime yalatıyorduinanılmaz bir zevkti emelse degme orospulara taş çıkaracak şekilde sikimi yalıyordu,abisinin bildigi küçük emel olmadıgı ve bu konuda tecrübeli oldugu çok belli oluyordu kızkardeşim sikimi karım taşşaklarımı yalıyordu böyle bir zevk olamazdı ancak yaşanarak anlatılabilir iki kadın beni zevkten uçuruyorlardı.Derken beni yaklayarak boşalttılar ama böyle bir boşalma yok emel ve dilek bütün spermlerimi doya doya yuttular,ama hızlarından hiçbirşey kaybetmediler aynı tempoyla yalıyorlardı bense bir karımı bir kardeşimin gögüslerini avuçluyordum ortamın tadını doyasıya çıkarmaya çalışıyordum.Fazla geçmeden sikimi tekrar taş gibi yaptılar.Dilek yere yatırıp yerde yalamaya başladılar,daha sonra dilek emele otur bkalım abinin yarragının üstüne dedi emel yavaşca kazık gibi olmuş yarragımı üstüne oturdu bir süre sonra içine tamamen almıştı amı okadar sıcak ve ıslaktıki ben artık uçuyordum bu sırada karımda agzıma oturdu,amını ve göt deligini yalatıyordu bana,amının ve göt deligini içinde dilimi gezdirirken gögüslerini sıkıştırıyordu sikimi üstünde ise kız kardeşim tempoyu yakalamış sik beni abi diyerek çıglıklar atıyordu,Birdenbire ikisi birden kalktılar ve kolruga dogru ilerlediler,neler oldugunu anlamaya çalışıyordum ikisi birden koltuga domaldılar en sevdigim pozisyondu karşımda pasparlak sulu etli iki am ve iki göt deligi vardı.Bu pozisyonu hiç bozmadan onlar birbirlerini ateşli bir şekilde öpüp gögüsleriyle oynarken,ben o am ve göt deliklerini yalamaya başladı dakikalarca her ikisinide hem amından hem göt deliginden adeta dilimle siktim iniltiler ve zevk çıglıkları odayı kaplamıştı artık karım ve kız kardeşim yarragımı içlerinde hissetmek için sabırsızlanıyor,siiiik siiik sik bizi diye inliyorlardı.Yarragımı kız kardeşimin agzına verip ıslattıktan sonra yavaşca karımın amına soktum ve sikmeye başladım ben sikerken kızkardeşimde aşşagıdan taşşaklarımı ve karımın amını yalıyordu karımın amından çıkardıgım mosmor olmuş yarragımı kız kardeşimin agzına verdim güzelce ıslattıktan sonra daracık göt deligine kafasını yerleştirdim,Bu arada karım kız kardeşime nasıl ama daha bu saatlerce ikimizide sikebilir hayvan gibidir,söylemiştim degilmi sana dedi karımın göt deligine yavaşca ve köküne kadar girmiştim daracık ama sıcaktı bir süre sonra tempoyu artıdım bu arada kızkardeşim dudaklarıma yapışmış çılgınca sevişiyordu benimle bende bir yandan gögüsleriyle oynuyor,fırsat buldukça emiyordum.birden karımın götünden çıkarık kardeşimi domalttım ve amına yerleştiriverdim kardeşimden çıkan ooooh sesi beni inanılmaz tahrik etmişti kardeş amı sikmenin bu kadar güzel ve lezzetli olacagını hiç düşünmemiştim sik abi sik erkegim dedikçe kuduruyor taşşaklara kadar sokuyordum,abi benide götümden sik dedi o an karımla bakıştık kafasını salladı sikimi agzına aldı ıslattı sik hadi üzme kızı dedi benim zaten canıma minnetti kardeşimin götüne öyle bir iştah ve istekle soktumki kardeşim yerleri tırmaladı bir yandan sikiyor bir yandanda böyle güzel bir amı ve götü sikebildigim için kendimi çok şanslı sayıyordum ben kardeşimin götünde gidip gelmeyi hızlandırınca karım iyice kudurmuş bir yandan amını parmaklıyor bir yandan kardeşimin gögüslerini yalıyordu,kardeşimin götünden çıkarıp amına yerleştirdigimde kardeşim artık uçmuş iki yarrak yese farketmeyecek duruma gelmişti amında gidip gelmeye başlamamla kardeşimin boşalması bir oldu ben zor tutmuştum kendimi gelmemek için çünkü daha sikem ve boşaltmam gereken karım vardı kenarda,karım götten sikerek getir beni dedi,yere uzandım kardeşim sikimi ve yengesinin göt deligini güzelce yalayarak ıslattı,dilek güzelce eliyle kavradıgı yarragımı götüne yerleşti
rdi inleyerek köklediemelde bir yandan ikimizin boşta kalan yerlerini yalıyordu,dakikalarca çıkarmadan götünden siktirdi bana ve daha fazla dayanamayarak tırnaklarını bana geçirerek boşaldı.Sıra artık bana gelmişti kadınlarımı mutlu etmiştim ve mutlu olma sırası bendeydi.Ayaga kalktım ve agızlarına verdim çılgınca yalıyorlardı kazık gibi olmuş yarragım iliklerime kadar somurmuşlardı iki azgın kadın daha fazla dayanmıyarak bagıra bagıra suratlarına boşaldım hiç görmemiş gibi bütün spermlerimi birbirlerinin üstünden yalayıp tertemiz ettiler.Yere uzandım karımı birtarafıma kardeşimi bir tarafıma alıp sarıldım.Yanaklarıma birer öpücük kondurdular mutlu bir şekilde ama benden mutlusu yoktu hem karımı hem kardeşimi çatır çatır sikmiştim.Karım harika bir geceydi degilmi emel buından sonra bizi sadece abin siksin onu verdigi tadı kimse vermiyor degilmi dedi birbirlerine bakıp güldüler. Ve artık arasıra bir araya gelip sabahlara kadar sevişiyoruz.Daha sonra kardeşimi ve karımı siktigim diger hikayelerimide paylaşacagım sizinle……….

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

