//
you're reading...
Hikayeler

fantazi

Seninle uzun süre konuşup plan yaptıktan sonra uygulamaya geçiyoruz iş yemegi adı altında sen ben ve inci yemege çıkıyoruz güzel bir balık lokantasında yer ayartup akşam için randevulaşıyoruz ben sizden önce geliyorum sizde arkadan geliyorsunuz kapıdan içeri birlikte girdiginiz an muhteşem güzelligi ve seksiligiyle inciden gözlerimi alamıyorum üstünde mini etegi üzerindeki vucudunu saran bluziyle adeta bir seks ilahesi gibi duruyor ayaga kalkıp size buyrun diyerek yer gösterdikten sonra içkilerimizi söyleyip sohbete başlıyoruz ama ben gözlerimi karından alamıyorum inanılmaz güzel sempatik tavırlarıyla çok etkileyici konuşmasıyla tüm dikkatleri üzerine topluyor koyu bir sohbetin eşliginde içkilerimizi ard arda yudumluyoruz vaktin nasıl geçtigini anlamadan gece bayagı ilerlemiş yaptıgımız plan geregi ben sohbete doymadım burdan başka bir yere gidelim diye telklifte bulunuyorum sizde ok verdikten sonra bara gitmeye karar veriyoruz alkol oldugu için arabayı teke düşürelim diyoruz sizi benim arabaya alıp bara girip içkilerimizi söylüyoruz senden müsade isteyip eşini dansa kaldırıyorum dans ederken iltifatlara boguyorum eşini sen sarhoş olmaya başlıyorsun plan geregi tabiki slow müzik eşliginde eşinle dans ederken inanılmaz tahrik oluyorum sikim kazık gibi dans esnasında eşine sürtünüyor eşin önce rahatsız oluyor ama içkinin etkisiyle odakarşılık vermeye başlıyor bacaklarını yapıştırıp kalabalıkta dans ederken sen sarhoş numarasına devam ediyorsun ben eşini sana dogru sırtı dönük çevirip kalçalarına iniyor elim sen seyrederken gülümseyip devam et diye işaret ediyorsun dansı bitirip masaya geliyoruz sen iyice sızmış numarası yapıyorsun eşin kalkalım diyor ama sen sızdıgın için ikimizin kolunda dışarıya çıkarıp seni arabaya bindiriyoruz eve geldigimizde eşin ben nasıl çıkaracın gecenin bu satinde diye söylenirken ben yardım edeyim diyorum seni ikimiz yukarıya çıkarıp yataga yatırıyoruz çok teşekkür ederim sizide yorduk derken size bir kahve yapayım diye teklifte bulunuyor eşin bende zahmet olmasın diyorum eşin hemen mutfaga geçip kahveyi ocaga koyarken ben arkasından gidip arkadan sarılıyorum eşin ne yapıyorsun diye dönüp bana tokat atmaya çalışırken ben dudaklarına yapışıyorum o çırpınırken ellerim kalçalarında dolaşıyor dilim dudaklarında oda alkollü oldugu için kendini bırakıp karşılık vermeye başlıyor ayakta mutfakta sevişiyoruz eşini bir çırpıda soyup muhteşem vucudunu seyrederken kocam uyanır yapmayalım derken ben hemen eşini mutfak masasına domaltıp dilimi amına gömüp emmeye başlıyorum aman tanrım muhteşem temiz ve mis kokulu sıcak amı delirtiyor beni dilimle dar ve sıcak amına girip çıkmaya başlıyorum sen anlaştıgımız gibi mutfak kapısından bizi izliyorsun ben eşinin bacaklarına kadar dilimle inip çıkarken ellerim kalçaları ezip okşuyor dilim tekrar aşk üçgenine gelip dudaklarından içeri süzülürken eşin derin bir ohhhhhhhhh çekiyor kalçalarını sallamaya başlıyor dilimle amına gir çık yapıyorum dilimi amından kara incisine götürüp kara incisini emerken parmaklarımla amında dolaşıyorum eşin dayanamayıp bacakları titrerken sarsıla sarsıla inleyerek boşalıyor inlemeleri kesik kesik dudaklarından dökülürken bacakları titreyip amından gelen zevk sularını dilimle emip yalıyorum sonra eşin bana yüzünü dönüp müthişsin canım teşekkür ederim derken pantolonumu kemerini çözüp çıplak bırakıyor beni sikimi agına alıp emerken bende saçlarını okşuyorum sikim agzındayken taşşaklarımı okşayıp iyice delirtiyor beni muhteşem dudakları arasında sikim santim santim büyüyor bende dayanamayıp karının dudakları arasındayken agzına patlıyorum hepsini yutup emerken agzından taşan menilerim dudakları arsında duruyor senle yaptıgımız plan geregi sen içeri girip bizi öyle görünce şaşırmış numarası yaparak ne yapıyorsunuz olmaz böyle şey diye hiddetle bagırırken eşin utancından yere bakıyor söyleyecek bir şey yok tabi ben kekeleyerek durumu kurtarmaya çalışırken sen demek beni aldattın diyorsun eşin lütfen affet beni diye fısıltıyla söylenirken sende itiraf ediyorsun ama sizi baştan beri gördüm çok etkilendim diye agzından çıkıyor eşin şaşırıp bana kızmadınmı kocacım diye gelip sana sarılıyor dudaklarının etrafında duran menilerimle seni öperken sende menilerimi yalıyorsun eşinin agzından hadi devam edelim o zaman derken eşin ben bi duş alıp geleyim diye banyoya gidiyor ikimizde hınzırca gülümsüyoruz eşin duş alırken ben çıplak vaziyette ayakta duruyorum sen hadi salano geçelim diyorsun salona geçip oturuyorum sen yanıma gelip tadı güzelmiş diye sikimi agzına alıp emiyorsun sikim şahlanıyor tekrar o vaziyette sen sikimi emerken eşin içeri giriyor şimdi şaşırma sırası onda şok oluyor konuşamıyor sen eşine dönüp birde ben bakmak istedim tadına sen emerken çok zevk alıyordun diyorsun eşin demek öyle ibne kocacım diye yanımıza gelip seni soyuyor ben koltuga oturdugum için sen domalmış sikimi emiyorsun eşinde arkadan çıplak ve domalmış götünü emmeye başlıyor eşin emdikce sen zevkten çıldırıyorsun sikimi daha bir iştahla emmeye başlıyorsun ben çıldırmak üzereyim sen hadi canım parmagını sok diye haykırırken eşin sen merak etme parmagımın yerine tuncun sikini sokucam kocacım diyor sen ama ben daha önce almadımki kalın çok kalın alamam diyorsun eşin beni kaldırıp sen domalmış vaziyetteyken arkana getirip kalmış sikimi kara deligine dayıyor sikim bastırdıkça sen çıglık atıyorsun ben seni belinden kavrayıp tek hamlede sikimi kara deligine gömdügüm an gözünden yaş geliyor bir süre hareketsiz bekliyorum sikime alışan kalçalarını sallamaya başlıyorsun acı yerine zevke bırakıyor sik beni evet sen artık kocamızsın ikimizide sik inlet bizi diye haykırıyorsun ben sikimi içine sokup çekerken inliyorsun dar deligim müthiş zevk veriyor sikime sen çılgınlar gibi inleyerek boşalıyorsun titreyip koltuga yıgılıyorsun sikimi götünden çıkarıp eşinin agzına veriyorum sikimi emerken bende dayanamayıp inliyorum sonra eşini kafası koltuga gelecek şekilde domaltıp sikimi amına sokuyorum dar ve sıcak amı delirtiyor beni sikimi kökleyip çıkardıkça kasıklarım kalçalarını dövüyor adeta sen keyşf alıyorsun hem sikilmen hem karını gözünün önünde sikmem seni delirtiyor karın zevkten astımda bagırıp inliyor sikimi amından çıkarıp koltuga oturuyorum karın yüz üstü gelip sikime oturup kısrak gibi sikimin üstünde zıplarken arkadan memelerini avuçlarımla ezip sıkıyorum bir süre sikimde zıplayıp dururken çılgınlar gibi inleyerek boşalıp am suyunu sikime akıtoyor sarsımaları bitince bende dayanacak halim kalmadı boşalıcam diyorum karım sikimden kalkıp sikimi agzına alıp emerken sende geliyorsun biriniz sikimi biriniz taşşagımı emiyorsunuz bende patlıyorum menilerim ikinizin yüzüne çarpıyor sikimi tertemiz edene kadar yalayıp yuytuyorsunuz ikinizede çok teşekkür ederim müthiş keyif verdiniz bana umarım hoşunuza gider begendiyseniz devam edelimmi.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

